Goeie investering altijd, dat Chinees etenquote:Op zondag 22 juli 2007 18:28 schreef Soempie het volgende:
Wat zijn ze snel!En een hoeveelheid waar ik een halve week van kan eten.
![]()
Er zijn ook een heleboel Frans Bauer fans op deze wereld, wat is je punt?quote:
Wat zwaai jij vaakquote:Op zondag 22 juli 2007 18:47 schreef iamredleader het volgende:ik zwaai af - m'n vrouw wil even pauze nemen en wat Battlestar Galactica kijken
nee hoor, ze is niet verslaafd, hoe kom je erbij
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:05 schreef Supersheep het volgende:
Laat ik voor vanavond maar eens uitgebreid en luxe eten gaan klaarmaken.
Vissticks op brood, klinkt goed toch?![]()
Ik heb nog over.quote:
Ja.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:38 schreef Soempie het volgende:
Maar ik ben van de magnetrongeneratie. Kun je het ook gewoon in een pannetje opwarmen?![]()
Ok.quote:
Ik heb hier nog een driekwart brood liggen dat ik vandaag eigenlijk op wil makenquote:Op zondag 22 juli 2007 19:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk is dat helemaal niet verkeerd.![]()
Je hebt toch geen magnetron?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:38 schreef Soempie het volgende:
Maar ik ben van de magnetrongeneratie. Kun je het ook gewoon in een pannetje opwarmen?![]()
Eerder wel.quote:
Hij doet het nog prima, maar ik heb de magnetron verlaten.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Welke Soempie-actie heeft dat ding het leven gekost?
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij doet het nog prima, maar ik heb de magnetron verlaten.![]()
En nu ben ik toe aan een nieuwequote:
Gewoon dumpen die hap.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook maar ik heb de mijne verwaarloosd en nu heb ik medelijden met haar
Is ze zo afgetakeld?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar ze vindt nooit meer iemand anders
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is ze zo afgetakeld?![]()
Nou, blijf dan maar bij dat verlepte ding.![]()
Huiselijk geweld.quote:
Wie niet koken wil moet maar voelenquote:
Daar moet je ook voorzichting mee zijn. Niet zomaar in het wilde weg aan draaienquote:Op zondag 22 juli 2007 20:06 schreef Supersheep het volgende:
Ze gaat zelfs al piepen als ik aan haar knopjes zit
Ik zou zeggen: naar het bos ermee en aan een boom bindenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:07 schreef Soempie het volgende:
Je moet ook goed nadenken voor je daaraan begint. Nu zit je er aan vast.![]()
Misschien doe je te ruwquote:Op zondag 22 juli 2007 20:06 schreef Supersheep het volgende:
Ze gaat zelfs al piepen als ik aan haar knopjes zit
En stop je er iets in voor ze warm is, of pas als ze opgewarmd is?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:09 schreef Supersheep het volgende:
Maar gelukkig wordt ze wel gewoon warm wanneer ik dat wil
Wat klaag je dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:09 schreef Supersheep het volgende:
Maar gelukkig wordt ze wel gewoon warm wanneer ik dat wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |