Da's geheimquote:Op zondag 22 juli 2007 16:55 schreef wyccie het volgende:
Hee Scrut, waar werk jij eigenlijk?
Van mezelf. Ik zou moeten stoppen met Fok!ken als "men" het hier wist.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:59 schreef wyccie het volgende:
Van wie moet je dat geheim houden?
Nee. Ze weten dat ik hier post maar ze weten niet wie ik ben op Fok!quote:Op zondag 22 juli 2007 17:03 schreef wyccie het volgende:
En zou je dan met je geheime werk moeten stoppen als ze op je werk weten dat je Fokt?
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee. Ze weten dat ik hier post maar ze weten niet wie ik ben op Fok!
Dat hebben ze al geprobeerdquote:Op zondag 22 juli 2007 17:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ben je niet bang dat ze daar achter willen proberen te komen?
Mijn god, ik hoop niet dat ze in ONZ zijn begonnen met zoeken. Wat een hel om dat te moeten lezen.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat hebben ze al geprobeerd
Ik doe hier niets verkeerds, dus ik heb niets te vrezen.
Ik kom daar dan ook zelden, hooguit per ongeluk.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn god, ik hoop niet dat ze in ONZ zijn begonnen met zoeken. Wat een hel om dat te moeten lezen.
Als ze deze hele reeks lezen, misschien wel. Maar zoals gezegd: ik heb niets te vrezen, ik doe niets wat niet mag en dat ik niet altijd serieus ben is ook bij hen niet onbekendquote:Zouden ze je herkennen als ze in dit topic terechtkomen?
Vooral als rapper bij Massive Attack op het album Blue Lines en van z'n eigen nogal deprimerend werk.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:39 schreef wyccie het volgende:
Waar kennen we die ook al weer van?
Oh, en waar ken ík hem van?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:41 schreef peaceman het volgende:
van zijn liedje samen met Ed K (van Live)
Mensen?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:50 schreef wyccie het volgende:
Heeft er eigenlijk al iemand gevraagd waarom er twee mensen bovenaan de Fokpagina staan?
Nee.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Die van Faithless?
Fok! voert een positief-discriminatief beleid ten aanzien van lesbische tweelingen?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:50 schreef wyccie het volgende:
Heeft er eigenlijk al iemand gevraagd waarom er twee mensen bovenaan de Fokpagina staan?
quote:
Er schijnt een breed draagvlak te zijn onder de users voor dit beleid.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fok! voert een positief-discriminatief beleid ten aanzien van lesbische tweelingen?
O wacht, d'r ex-vriendje, Goldie?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:04 schreef wyccie het volgende:
Hoi Diaan
Hintje:
As a musician he works mainly within the jungle and drum and bass genres, and has helped to promote these styles globally.
quote:
quote:Een hypotheekgever is degene die bij het afsluiten van een hypotheek het onderpand bezwaart met hypotheek. Over het algemeen zal dit degene zijn die het geld leent. Denk maar aan het kopen van een huis met behulp van een hypotheek, waarbij het huis als onderpand wordt afgegeven. Degene die het huis als onderpand afgeeft is de hypotheekgever: die 'geeft' dus zijn bezit (bijvoorbeeld een huis) af als onderpand.
De hypotheeknemer is de geldverstrekker die het geld uitleent. Die partij mag bij het in gebreke blijven van de hypotheekgever het onderpand verkopen om op die manier het geleende geldbedrag terug te ontvangen.
quote:Op zondag 22 juli 2007 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Ik zou de papieren nog even goed doorlezen als ik jou was.![]()
Ssssst, ik ben undercoverquote:Op zondag 22 juli 2007 18:13 schreef peaceman het volgende:
Oops... Scrut vergeten te groeten
Dag Scrut
Ik heb het niet zo op incestquote:Op zondag 22 juli 2007 18:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er schijnt een breed draagvlak te zijn onder de users voor dit beleid.![]()
Is geen incest... gewoon twee dames die enigszins wat van elkaar weg hebbenquote:
Dan nog, ik val (gelukkig) niet zo op lesbische vrouwen die enigszins wat van elkaar weg hebben.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is geen incest... gewoon twee dames die enigszins wat van elkaar weg hebben
Je bent een man toch?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan nog, ik val (gelukkig) niet zo op lesbische vrouwen die enigszins wat van elkaar weg hebben.
quote:Op zondag 22 juli 2007 18:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een stom plaatje.
Nee, natuurlijk niet. Jullie hebben het toch over die twee mogelijk lesbische vrouwenplaatje bovenaan de pagina.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
En die arme Wyccie heeft er vast lang naar gezocht...
of bedoelde je dat plaatje niet?![]()
Haha, volgens mij ook.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:25 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Jullie hebben het toch over die twee mogelijk lesbische vrouwenplaatje bovenaan de pagina.
Yepquote:
Volgens mij ben jij de enige man die er zo over denkt.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Yepmoet je als man opgewonden raken van twee elkaar zoenende vrouwen? Ik heb er niet zoveel mee
Vandaar dat ik ook vroeg of ie man isquote:Op zondag 22 juli 2007 18:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige man die er zo over denkt.![]()
Zou het? Misschien ben ik gewoon niet zo visueel ingesteld of zo.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige man die er zo over denkt.![]()
Trusten wyccie, hoop dat je nu wel lekker droomtquote:Op zondag 22 juli 2007 18:31 schreef wyccie het volgende:
Ik ga nu weer in bed liggen. Daarna vertel ik jullie wat ik vanmorgen gedroomd heb.![]()
Ik heb mezelf gecorrigeerd. Eerst had ik eenquote:Op zondag 22 juli 2007 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht aan Susan Smit, maar dat is wel een heks.
Het gaf mijn hersens even de tijd haar naam op te braken. Moest van ver komenquote:Op zondag 22 juli 2007 19:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf gecorrigeerd. Eerst had ik eenbij heks maar dat had ik alweer veranderd in
... ze is het namelijk wel en ook is ze Susan Smit.
Toch knap dat je het wist.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaf mijn hersens even de tijd haar naam op te braken. Moest van ver komen
Wat een slechte TVP zegquote:Op zondag 22 juli 2007 21:48 schreef Misstique het volgende:
Good evening!
Dat mag ik.quote:
Nu moet ik stoppen met Fok!kenquote:Op maandag 23 juli 2007 01:58 schreef wyccie het volgende:
Ik ben d'r uit. Scrut werkt als bewaker/suppoost in een museum.![]()
Deze dame zegt me helemaal nietsquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreef Berkery het volgende:
Ik had een tijdje (ahum) geleden het verzoek van pyl gekregen om het OP-plaatje onder handen te nemen. Dit is 'm geworden
[afbeelding]
Ben ik nog iemand vergeten? Op- of aanmerkingen?
Geweldig Berk....ook namens tong80quote:Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreef Berkery het volgende:
Ik had een tijdje (ahum) geleden het verzoek van pyl gekregen om het OP-plaatje onder handen te nemen. Dit is 'm geworden
[afbeelding]
Nou je het zegt, ze was in de serie de vrouw van, maar haar naam weet ik echt niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:06 schreef fotoloog het volgende:
Onedin line
Ik las net pas dat Tong80 geband is, ik mist hem al in bepaalde topics.quote:
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaalquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:30 schreef wyccie het volgende:
Waarom?
Zo goed als... nog de toiletspulletjes maar dat kan pas morgenvroeg. We staan rond 5 uur op en proberen rond kwart voor 6 te vertrekken. We vliegen om 9 uur.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:54 schreef wyccie het volgende:
Ingepakt?
Ik zal zometeen photoshop weer eens aanslingerenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:25 schreef wyccie het volgende:
Leuk idee, Berk!
Ik heb wel twee suggesties:
- de tekst rechtsboven in het rode ding aanpassen met link naar dit subforum?
- plaatje van pyl verplaatsen naar een stuk waar de kleuren minder in elkaar overlopen of zijn achtergrondkleur terugplaatsen? Ik zag de Cupido bijna niet.
Eigenlijk ik, want ik rook de sigaret, aan de andere kant liep die ook op blote voeten en dat doet in dit geval het broertje van Diaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:47 schreef wyccie het volgende:
Wow, leuk geworden! Heel artistiek. Dat zwartwit/oranje is mooi. Jullie zijn echt wel een beetje maf! Wie is de McCartney?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef Berkery het volgende:
Ik zal zometeen photoshop weer eens aanslingeren
Dat wat je van het plaatje van Pyl zegt, vind ik eigenlijk ook.... je moet hem een beetje zoeken.quote:
Ze zeggen altijd dat dit de leukste dag van je leven is, maar na al die standaardbruiloften heb je het ook wel gezien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef peaceman het volgende:
Eigenlijk ik, want ik rook de sigaret, aan de andere kant liep die ook op blote voeten en dat doet in dit geval het broertje van Diaan.
Huh? Oh dus dit is een samenstelling voor de website. Portfolio van de fotograaf?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
Wyccie dit is maar een kleine selectie van de foto's. Er zijn nog zoveel meer mooie artistieke foto's gemaakt. Kom maar een keertje langs in het nieuwe huis, kun je beiden zien.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh? Oh dus dit is een samenstelling voor de website. Portfolio van de fotograaf?
Jullie hebben dus thuis een heel dik album?
Die van Brother52 ook niet voor wie 'm al gespot hadquote:
ja, anders tieft Berkery je er zo uitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:55 schreef brother52 het volgende:
Als mijn plaatje ook weer in de OP komt, dan moet ik hier dus ook weer wat meer gaan posten neem ik aan...
Begin je net aan je come-back te werken, krijg je dit commentaar weer....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, anders tieft Berkery je er zo uit
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Begin je net aan je come-back te werken, krijg je dit commentaar weer....
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Dankje mr_memory... wat ik gelezen heb, is het daar overdag rond de 30 graden en 's avonds rond de 21 graden. Heerlijk.
dat is goed. Hij gaf het aan een van zijn neukertjes die een souvenir wildequote:Op woensdag 25 juli 2007 21:42 schreef Z het volgende:
De pik van Rutger Hauer.
Je bent mij vergeten.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreef Berkery het volgende:
[afbeelding]
Er is vermoedelijk meer van Jeroen dat je niet weet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:12 schreef Treinhomo het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Jeroen van Inkel een Oscar heeft gewonnen... [afbeelding]
Vermoedelijk bedoel je:quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:42 schreef wyccie het volgende:
Ik lees toevallig net een stuk waarin staat dat bovenstaande man is overleden.
Op photobucket. In je cache staat waarschijnlijk de oude nogquote:
Geef mijn arme cache maar weer de schuld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:24 schreef Berkery het volgende:
Op photobucket. In je cache staat waarschijnlijk de oude nog![]()
Ik sta er ook niet bijquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Op photobucket. In je cache staat waarschijnlijk de oude nog![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:27 schreef Major_Star het volgende:
Dieter Meier (Yello) en twee onbekenden.
Het gaat hier een stuk sneller met het raden van mevrouw O'Neal dan in het AKQ-topic.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:14 schreef Mr_Memory het volgende:
Tatum O'Neil?
Woord van de dag, vermoedelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:02 schreef Treinhomo het volgende:
Vermoedelijk gebruikt Sooty graag het woord 'vermoedelijk'...
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
[afbeelding]
Aangepast!
[afbeelding]
Het AKQ- topic?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het gaat hier een stuk sneller met het raden van mevrouw O'Neal dan in het AKQ-topic.
(Niet crossposten, Mr_Memory!)
Helemaal goed wycciequote:
Thanksquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het spelletjes-forum Mens erger je niet
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:05 schreef sooty het volgende:
Da's John Hurt.
LOLquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:21 schreef sooty het volgende:
Damn. Ik weet wie het is, maar kwartje wil niet vallen.![]()
Lijkt mij eerder een bassist.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 06:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Gitarist?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 06:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Gitarist?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:31 schreef pyl het volgende:
Dat lijkt mij Mick Ronson, mensen.
Zoiets.quote:Op zondag 29 juli 2007 08:22 schreef Z het volgende:
Dichter?
Een collega. Reve was, net als Hermans, een groot bewonderaar van meneer.quote:Op zondag 29 juli 2007 08:25 schreef Mr_Memory het volgende:
Gerard Reve?
quote:Op zondag 29 juli 2007 09:43 schreef Treinhomo het volgende:
Rodin ?
Hehe, da's waar.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:33 schreef Z het volgende:
Je hebt ons maanden in de kou laten zitten.
Hmmmm ... nog niet ...quote:
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Altijd lastig om die klasgenoten van pyl te raden.
Oh sorry, dan zat hij natuurlijk twee klassen lager dan jij.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Ha die pos! Mooi, hè.
[..]
![]()
Meneer was van 1894.
Ik rijd altijd heel hard en doe af en toe m'n ogen dicht.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:15 schreef pyl het volgende:
Ben je meneer nooit tegengekomen, dan?
Neenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:44 schreef pyl het volgende:
Ik heb er als altijd van genoten, Scrut. Ben jij er weleens geweest?
Een ohjaatje, schat ik zo in.quote:'s Avonds na een lange, warme dag vol cultuur, een middagslaapje en een verkwikkende zwemsessie in het zwembad bij het huis, en na een fijne maaltijd uit de Toscaanse keuken, besprenkeld met de heerlijkste Toscaanse wijnen en afgesloten met een straf bakje koffie, las ik, gezeten op het bordes uitkijkend over het Toscaanse heuvelland (met in de verte de lichtjes van Siena) onder het genot van een laatste grappa in het boek van de meneer wiens naam jullie kennelijk niet kennen.
Geen nood: Toscane kan in elk seizoen worden genoten, je hoeft je niet tot de zomer te beperken (de zomer is wellicht zelfs het minst aantrekkelijke seizoen, vanwege de relatieve drukte).quote:Op maandag 30 juli 2007 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
NeenIk heb meestal maar een week of anderhalf zomervakantie. Als ik langer vrij ben heb ik dientengevolge geen geld of moet ik op zoek naar werk.
Dat lijkt me ook. Maar ik wil je niet overschatten, natuurlijk.quote:Een ohjaatje, schat ik zo in.
Heeft-ie, en passant, ook nog eventjes de natriumlamp uitgevonden ?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:52 schreef pyl het volgende:
Goede vraag, TH! Dat is precies waar het om draait.
En 's nachts reizen in Italië klinkt het mooist. Passaggio Notturnoquote:Op maandag 30 juli 2007 12:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Geen nood: Toscane kan in elk seizoen worden genoten, je hoeft je niet tot de zomer te beperken (de zomer is wellicht zelfs het minst aantrekkelijke seizoen, vanwege de relatieve drukte).
Meneer was, en passant, arts.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Heeft-ie, en passant, ook nog eventjes de natriumlamp uitgevonden ?
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En 's nachts reizen in Italië klinkt het mooist. Passaggio Notturno![]()
Geen en-kel probleem...quote:Op maandag 30 juli 2007 13:11 schreef pyl het volgende:
(Probeer rustig te blijven ademhalen en hou die polsslag onder contrôle.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |