Da's geheimquote:Op zondag 22 juli 2007 16:55 schreef wyccie het volgende:
Hee Scrut, waar werk jij eigenlijk?
Van mezelf. Ik zou moeten stoppen met Fok!ken als "men" het hier wist.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:59 schreef wyccie het volgende:
Van wie moet je dat geheim houden?
Nee. Ze weten dat ik hier post maar ze weten niet wie ik ben op Fok!quote:Op zondag 22 juli 2007 17:03 schreef wyccie het volgende:
En zou je dan met je geheime werk moeten stoppen als ze op je werk weten dat je Fokt?
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee. Ze weten dat ik hier post maar ze weten niet wie ik ben op Fok!
Dat hebben ze al geprobeerdquote:Op zondag 22 juli 2007 17:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ben je niet bang dat ze daar achter willen proberen te komen?
Mijn god, ik hoop niet dat ze in ONZ zijn begonnen met zoeken. Wat een hel om dat te moeten lezen.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat hebben ze al geprobeerd
Ik doe hier niets verkeerds, dus ik heb niets te vrezen.
Ik kom daar dan ook zelden, hooguit per ongeluk.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn god, ik hoop niet dat ze in ONZ zijn begonnen met zoeken. Wat een hel om dat te moeten lezen.
Als ze deze hele reeks lezen, misschien wel. Maar zoals gezegd: ik heb niets te vrezen, ik doe niets wat niet mag en dat ik niet altijd serieus ben is ook bij hen niet onbekendquote:Zouden ze je herkennen als ze in dit topic terechtkomen?
Vooral als rapper bij Massive Attack op het album Blue Lines en van z'n eigen nogal deprimerend werk.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:39 schreef wyccie het volgende:
Waar kennen we die ook al weer van?
Oh, en waar ken ík hem van?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:41 schreef peaceman het volgende:
van zijn liedje samen met Ed K (van Live)
Mensen?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:50 schreef wyccie het volgende:
Heeft er eigenlijk al iemand gevraagd waarom er twee mensen bovenaan de Fokpagina staan?
Nee.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Die van Faithless?
Fok! voert een positief-discriminatief beleid ten aanzien van lesbische tweelingen?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:50 schreef wyccie het volgende:
Heeft er eigenlijk al iemand gevraagd waarom er twee mensen bovenaan de Fokpagina staan?
quote:
Er schijnt een breed draagvlak te zijn onder de users voor dit beleid.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fok! voert een positief-discriminatief beleid ten aanzien van lesbische tweelingen?
O wacht, d'r ex-vriendje, Goldie?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:04 schreef wyccie het volgende:
Hoi Diaan
Hintje:
As a musician he works mainly within the jungle and drum and bass genres, and has helped to promote these styles globally.
quote:
quote:Een hypotheekgever is degene die bij het afsluiten van een hypotheek het onderpand bezwaart met hypotheek. Over het algemeen zal dit degene zijn die het geld leent. Denk maar aan het kopen van een huis met behulp van een hypotheek, waarbij het huis als onderpand wordt afgegeven. Degene die het huis als onderpand afgeeft is de hypotheekgever: die 'geeft' dus zijn bezit (bijvoorbeeld een huis) af als onderpand.
De hypotheeknemer is de geldverstrekker die het geld uitleent. Die partij mag bij het in gebreke blijven van de hypotheekgever het onderpand verkopen om op die manier het geleende geldbedrag terug te ontvangen.
quote:Op zondag 22 juli 2007 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Ik zou de papieren nog even goed doorlezen als ik jou was.![]()
Ssssst, ik ben undercoverquote:Op zondag 22 juli 2007 18:13 schreef peaceman het volgende:
Oops... Scrut vergeten te groeten
Dag Scrut
Ik heb het niet zo op incestquote:Op zondag 22 juli 2007 18:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er schijnt een breed draagvlak te zijn onder de users voor dit beleid.![]()
Is geen incest... gewoon twee dames die enigszins wat van elkaar weg hebbenquote:
Dan nog, ik val (gelukkig) niet zo op lesbische vrouwen die enigszins wat van elkaar weg hebben.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is geen incest... gewoon twee dames die enigszins wat van elkaar weg hebben
Je bent een man toch?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan nog, ik val (gelukkig) niet zo op lesbische vrouwen die enigszins wat van elkaar weg hebben.
quote:Op zondag 22 juli 2007 18:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een stom plaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |