abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52425228
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:51 schreef Dacide het volgende:
ich liebe bodyshots
* sampoo geeft Dacide een bodyshot.
pi_52426835
Brandon Vera is er wee r:)
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:43:16 #203
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_52428394
[quote]Op donderdag 16 augustus 2007 16:01 schreef sampoo het volgende:

[..]

Dacide schiet Sampoo onderuit met zijn Abrahams tank
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:09:17 #204
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_52430628
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:58 schreef Dacide het volgende:
nee ben ik niet met je eens... Ik schat crocop toch hoger in...

(maar desondanks staat vovchanchyn zeker in de top 3)
Er is wel een evrshcil tussen striking in kickboksen en striking in mma.

bb_koning.hyves.nl
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:38:17 #205
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_52431416
nee ok... in kickboxing is het puur striking wat je ziet..

een striker in mma vind ik diegene met een grote kunde van het staande gevecht gecombineerd met een feiloze takedown defence...

En daarom vind ik crocop beter.... zijn takedowndefence is de beste in de wereld van het mma (met idd een vovchanchyn en een liddel op zijn hielen)..

maargoed, het staat vrij om een eigen cq andere mening te hebben

ik vind je nog steeds lief hoor
  donderdag 16 augustus 2007 @ 20:00:16 #206
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_52432092
Vovchanchyn is toch wel een koele kikker! Heeft hele mooie klassieke partijen gevochten. Over het 'striken' van van Vovchanchyn, Fedor en CroCop: CroCop is preciezer, Fedor en Vovchacnhyn slaan ook meer met de zijkant van hun vuist, zeg maar waar je duim zit. Weet niet of ik het precies juist zeg, maar daar komt wel volgens mij wel op neer. Is vooral lekker bij GnP van Fedor

Voor de rest heb ik aardig zin in UFC 74
--------------------fightcard--------------------
Randy Couture vs. Gabriel Gonzaga
Kurt Pellegrino vs. Joe Stevenson
Georges St. Pierre vs. Josh Koscheck
Marcus Aurelio vs. Clay Guida
Patrick Coté vs. Kendall Grove
Frank Mir vs. Antoni Hardonk
Alberto Crane vs. Roger Huerta
David Heath vs. Renato Sobral
Ryan Jensen vs. Thales Leites

Hoop echt dat Randy en Antoni Hardonk winnen! Alleen mijn 'mma verstand' (nieuw woord?) denkt het precies andersom....

Over takedown defense gesproken.... ik vind die van Rampage ook zeer goed. Kijk zijn gevecht met Kevin "The Monster" Randleman er maar eens op na!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 20:40:06 #207
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52433255
Als iemand niet gaat winnen dan is het Hardonk wel.. wat was die slecht tegen McCully!

Zal van de week mijn voorspellingen eens neerzetten.. kijken of ik dit keer wel een beetje gelijk heb
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_52433770
Iedereen heeft er alweer zin in merk ik en wellicht doe ik deze keer wel mee met de predictions aangezien ik de card bijna allemaal weleens heb zien vechten

It's Time! Eindelijk weer waardige MMA op m'n netvlies
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_52439342
Ik denk dat Gonzaga's succes afhangt van hoe mentaal sterk hij is. Ik heb te weinig wedstrijden van hem gezien om te oordelen van welk "hout" hij is gemaakt. Als hij geen Belfortje uithaalt en het gewoon desnoods 5 ronden lang blijft proberen en zijn gameplan volgt dan maakt hij een goede kans tegen Couture, want ik zie Couture het niet afmaken, of Gonzaga moet conditioneel kapot gaan. Ik ga voor Gonzaga via sub of KO.

GSP vs Koscheck is lastig. Ik zie Koscheck als hij zijn standup nog meer heeft verfijnd GSP domineren door GSP naar de grond te brengen en aardig zijn mannetje te staan staand. Is het verschil staand echter te groot en kan GSP de takedown ontwijken zie ik het somber in voor Kos. Maar ik ga toch voor Koscheck via dec.

Aurelio vs Guida lijkt mij een geweldige partij! Ik ga voor Guida omdat ik denk dat die iets duurzamer is. Aurelio zal wellicht een voordeel hebben in de standup maar ik zie Guida niet in de problemen komen en Aurelio gemakkelijker naar de grond te kunnen werken en ik zie Aurelio iets minder in staat om de stoten te incasseren. Guida via dec.

Cote vs Grove. Ik ga voor Grove vooral door zijn voordeel in lengte en vermoedelijk ook gewicht. Cote is een goede vechter maar laat het meestal niet zien in de UFC. Ik denk een niveautje te hoog.

Mir vs Hardonk. Hangt een beetje af van hoe Mir in het gevecht komt. Is hij te zwaar en sloom dan maakt Hardonk een kans. Is hij fit dan is het een gevalletje, Hardonk naar de grond brengen en submitten of domineren. Ik ga voor Mir.

Van de rest van de match-ups ken ik minstens 1 van de vechters niet (goed). Ik ben wel benieuwd naar hoe Huerto en Sobral het doen. Het ziet eruit als een puike UFC en komt als regen in de woestijn. Hopelijk hebben ze in de UFC nu wel hun vakantie gehad en krijgen we weer wat vaker events. Liefst zie ik elke weekend een event. zoiets dus;

UFC fight night event
UFC event
Pride event
WEC event
Pride Bushido event
en dan het circus weer van voor af aan.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 03:00:47 #210
106955 BB_Koning
pi_52441407
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:38 schreef Dacide het volgende:

een striker in mma vind ik diegene met een grote kunde van het staande gevecht gecombineerd met een feiloze takedown defence...
Ik vin dat een striker in mma snel achter elkaar meot kunnen slaan en niet heel standaard de 1-2 combinatie

http://www.youtube.com/watch?v=n-ABF5bnIt8&mode=related&search=
bb_koning.hyves.nl
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 03:01:43 #211
106955 BB_Koning
pi_52441413
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:01 schreef sampoo het volgende:

[..]

Wat gaan julli emet elkaars body doen?
bb_koning.hyves.nl
pi_52443565
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Als iemand niet gaat winnen dan is het Hardonk wel.. wat was die slecht tegen McCully!

Zal van de week mijn voorspellingen eens neerzetten.. kijken of ik dit keer wel een beetje gelijk heb
Hardonk maakte de fout om veel hoge trappen te gebruiken tegen iemand die graag naar de grond wil.
Maar ik ben idd ook bang dat Hardonk het niet gaat redden tegen Mir, mits Mir een beetje fit is..

Maar ja, het blijft een gevecht en in een gevecht kan van alles gebeuren..
Bored@work
Boredatwork.nl
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:41:42 #213
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52444480
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:52 schreef dennuzmma het volgende:

[..]

Hardonk maakte de fout om veel hoge trappen te gebruiken tegen iemand die graag naar de grond wil.
Maar ik ben idd ook bang dat Hardonk het niet gaat redden tegen Mir, mits Mir een beetje fit is..

Maar ja, het blijft een gevecht en in een gevecht kan van alles gebeuren..
ja dat klopt, you'll never know for sure.. maar op de grond had hij ook totaal geen goede verdediging..
het was dat McCully niet wist hoe hij het moest afmaken anders was de partij sneller omgeweest!

Submission techniques had Hardonk ook niet echt zo te zien.. dus opzich lijkt me dit een 1-2-3tje!

MAAR, Mir zag er vorige keer ook niet echt in shape uit om het zacht uit te drukken!! dus

[ Bericht 10% gewijzigd door Tazmaniac op 17-08-2007 15:09:38 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:26:52 #214
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52452308
zo dan, mijn voorspellingen!!

MAIN CARD
Randy Couture vs. Gabriel Gonzaga (for heavyweight title)
Ik gun het Couture van harte maar ik denk toch dat Gonzaga de betere finisher is...

Koscheck op z'n smoel zien gaan is al reden genoeg om voor GSP te gaan, maar ik zie Josh echt niet
als winnaar van deze partij. Mss dat ie wel wat kan met z'n wrestling moves maar ik zeg GSP by (T)KO!

Patrick Cote vs. Kendall Grove
Lekkere match up tussen twee goeie middleweights, ben alleen bang dat het een soort van schaakspel gaat worden.. Grove by decision!

Joe Stevenson vs. Kurt Pellegrino
Daddy is the man!! he's gonna knock Pellegrino out as soon as he can
second round KO

UNDERCARD
Sobral zal moetne winnen om in the UFC te blijven en dat zal hij zichzelf ook wel realiseren!!
Waarschijnlijk een second round submission, for your winner.. BABALU!!!

Antoni Hardonk vs. Frank Mir
Ik ben nog absoluut niet overtuigd van zijn kunnen op dit niveau maar omdat ik van upsets hou ga ik toch voor Hardonk!! Het was hem of Crane met de upset, dus dan maar kiezen voor Neerlands glorie!!!

Guida een paar keer genaaid door de jury, sympathieke gast.. maar k zag een paar fights van Aurlio toen hij nog bij PRIDE zat en ik ben redelijk overtuigd van zijn kunnen!!

Ik vind die Leites wel een goeie gast.. dus ik ga voor een first round submission maar daar doe ik Jensen wellicht te kort me.. do I care? No!

Huerta is gewoon het mannetje in de lightweight division altijd een fast paste, energiek en fun to watch!! Alhoewel Crane voor een huge upset kan gaan zorgen denk ik dat hij eerst wat wedstrijden nodig heeft binnen de UFC voordat hij het top niveau aankan. 1st round (T)KO!!
pi_52454188
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:26 schreef Tazmaniac het volgende:
zo dan, mijn voorspellingen!!

MAIN CARD
Ik gun het Couture van harte maar ik denk toch dat Gonzaga de betere finisher is...

Koscheck op z'n smoel zien gaan is al reden genoeg om voor GSP te gaan, maar ik zie Josh echt niet
als winnaar van deze partij. Mss dat ie wel wat kan met z'n wrestling moves maar ik zeg GSP by (T)KO!

Lekkere match up tussen twee goeie middleweights, ben alleen bang dat het een soort van schaakspel gaat worden.. Grove by decision!

Daddy is the man!! he's gonna knock Pellegrino out as soon as he can
second round KO

UNDERCARD
Sobral zal moetne winnen om in the UFC te blijven en dat zal hij zichzelf ook wel realiseren!!
Waarschijnlijk een second round submission, for your winner.. BABALU!!!

Ik ben nog absoluut niet overtuigd van zijn kunnen op dit niveau maar omdat ik van upsets hou ga ik toch voor Hardonk!! Het was hem of Crane met de upset, dus dan maar kiezen voor Neerlands glorie!!!

Guida een paar keer genaaid door de jury, sympathieke gast.. maar k zag een paar fights van Aurlio toen hij nog bij PRIDE zat en ik ben redelijk overtuigd van zijn kunnen!!

Ik vind die Leites wel een goeie gast.. dus ik ga voor een first round submission maar daar doe ik Jensen wellicht te kort me.. do I care? No!

Huerta is gewoon het mannetje in de lightweight division altijd een fast paste, energiek en fun to watch!! Alhoewel Crane voor een huge upset kan gaan zorgen denk ik dat hij eerst wat wedstrijden nodig heeft binnen de UFC voordat hij het top niveau aankan. 1st round (T)KO!!
Huerta het mannetje? please dude die gast wordt zo erg cans gevoederd dat het niet grappig meer is. Ze willen hem opbouwen omdat ze naar Mexico willen uitbreiden. Huerta werd zijn vorige partij gedomineerd en heeft veel zwakke punten laten zien, hij vertrouwt qua submissiondefense vooral op zijn kracht en daar heeft hij niet genoeg aan bij Crane. Crane is 1 van de beste Amerikaanse BJJ-mensen van de wereld dus als hij niet teveel hinder heeft van ringrust ( 2 jaar niet gevochten ) gaat hij de wereld laten zien dat Huerta dik en dik overhyped en overrated is.

Voor de rest KO'd Stevenson bijna nooit iemand dus hoe je bij die prediction komt...

Volgens mij is het bij jou allemaal een beetje natte vinger werk allemaal.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:17:45 #216
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52456982
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:30 schreef Jajong het volgende:

[..]

Huerta het mannetje? please dude die gast wordt zo erg cans gevoederd dat het niet grappig meer is. Ze willen hem opbouwen omdat ze naar Mexico willen uitbreiden. Huerta werd zijn vorige partij gedomineerd en heeft veel zwakke punten laten zien, hij vertrouwt qua submissiondefense vooral op zijn kracht en daar heeft hij niet genoeg aan bij Crane. Crane is 1 van de beste Amerikaanse BJJ-mensen van de wereld dus als hij niet teveel hinder heeft van ringrust ( 2 jaar niet gevochten ) gaat hij de wereld laten zien dat Huerta dik en dik overhyped en overrated is.
Voor de rest KO'd Stevenson bijna nooit iemand dus hoe je bij die prediction komt...

Dan wachten we dat toch lekker af

Bovendien.. voorspellingen van fights waarvan je de fighters niet echt kent is altijd wel een deel natte vinger werk, niet?

So we'll just have to wait and see of Stevenson wint op KO

Niet zo hostile!!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:43:13 #217
106955 BB_Koning
pi_52457531
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:30 schreef Jajong het volgende:

Ja en jij bent de enige persoon die verstand heeft van mma.

bb_koning.hyves.nl
pi_52457573
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 18:17 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Dan wachten we dat toch lekker af

Bovendien.. voorspellingen van fights waarvan je de fighters niet echt kent is altijd wel een deel natte vinger werk, niet?

So we'll just have to wait and see of Stevenson wint op KO

Niet zo hostile!!
Als je vechters niet kent laat je ze toch lekker weg? Ik doe helemaal niet 'hostile' ik bekritiseer je enkel.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:50:35 #219
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_52457728
Kinders, dalijk laat ik BB_Koning op jullie los.. Dan laat hij jullie eens kennis maken met écht natte vinger werk

zal straks mijn mening geven over de fightcard.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:51:12 #220
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52457739
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 18:44 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik doe helemaal niet 'hostile' ik bekritiseer je enkel.
haha ok ok.. maar ik vind het leuk om te voorspellen wie er wint!
en dat Crane een kans heeft zei ik zelf ookal en ik vind Huerta i.t.t. jou wel gaaf

Stevenson heeft idd pas een paar K.O. achter zijn naam staan, dus de kans erop is een stuk kleiner, maar waarom niet.. ik zie hem er wel toe in staat
pi_52458511
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 18:51 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

haha ok ok.. maar ik vind het leuk om te voorspellen wie er wint!
en dat Crane een kans heeft zei ik zelf ookal en ik vind Huerta i.t.t. jou wel gaaf

Stevenson heeft idd pas een paar K.O. achter zijn naam staan, dus de kans erop is een stuk kleiner, maar waarom niet.. ik zie hem er wel toe in staat
Ik heb nooit gezegd dat ik Huerta niet 'gaaf' vind, vind het alleen een beetje lame hoe hij gevoerd wordt. Hij is 4-0 in de UFC en het waren allemaal debutanten.

Randy Couture - Gabriel Gonzaga

Randy wint van GG; GG zijn gevechten duren nooit langer dan 2 rondes en Randy heeft er al vele 5-ronders opzitten. Ook al heeft GG ( een versufte, door meerdere ellebogen op zijn slaap ) Cro Cop zijn kop eraf getrapt staat hij niet echt bekend om zijn superieure standup werk en Randy vecht staand zeer conservatief en compact met goede headmovement dus een KO zie ik bijna niet gebeuren; hij is namelijk ook geen geniale counterpuncher zoals Chuck. Zijn jits is wereldklasse maar ik denk dat Randy ten eerste te sterk voor hem is ( ook al issie +- 20lbs lichter ) en ten tweede is hij voor het laatst in 2001 gesubmit toen hij nog een worstelaar was, nu is hij een complete MMA-vechter, zijn defensieve grondwerk is uitmuntend.

Ik verwacht een unanimous decision voor Randy waar hij het gevecht staand controleerd en in de clinch scoort mijn zijn dirty boxing ( Ik lijk Goldberg wel en hij zal af en toe een triptakedown scoren om zo wat GnP uit te delen, GG zal proberen hem vanuit zijn guard to submitten maar Randy is hier denk ik te sluw voor. Randy wint omdat de pijp bij GG na 3 rondes leeg is.

De rest elaboreer ik later wel even maar tot nu toe:

GSP - Koscheck

Koscheck heeft niks behalve takedowns en GSP houdt hij niet op de grond. GSP TKO3

Joe Stevenson - Kurt Pellegrino

Dit kan nog wel es closer worden dan veel mensen verwachten en uitmonden in een decision maar toch denk ik Pellegrino Armbar2

Marcus Aurelio - Clay Guida

Aurelio, vooral bekend voor zijn armtriangle op Gomi zal Guida denk ik vanuit zijn guard in een submission vangen, Aurelio Triangle2

Patrick Coté vs. Kendall Grove

Coté in de UFC wil maar niet lukken en Grove is beter elke keer dat we hem zien. Grove RNC1

Frank Mir vs. Antoni Hardonk

Of het wordt een kopie van Vera - Mir, of Hardonk klopt af na 2 minuten. Ik geef ( jammer genoeg; fan van Hardonk uiteraard ) Mir het voordeel van de twijfel en verwacht dat hij 'in shape' zal opdagen. Mir Kimura1

Zie mijn eerdere post, ik verwacht Crane Armbar2

Wat er met Babalu gebeurt is weet ik niet, ik denk dat Chuck zijn hersens aan gort heeft geramd. Hij zit volgens mij mentaal ook een beetje in de put ( zie zijn arrestatie eerder dit jaar ) maar hij weet dat hij dit moet winnen anders is het inderdaad exit voor hem zoals eerder is gezegd hier. Heath heeft niet bijster veel laten zien in zijn gevecht met Machida behalve dat hij kan incasseren, ik denk dat Babalu hem op de grond domineerd op weg naar een dec. Babalu UDEC

Thales Leites - Ryan Jensen.

Jensen ken ik niet maar Leites is een absoluut beest, ik verwacht een combinatie van zijn 2 voorgaande gevechten. Complete dominatie om met een mooie submission het af te sluiten, hij heeft een voorkeur voor de Armtriangle dus laten we daarop hopen Leites Arm Triangle1
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:41:49 #222
106955 BB_Koning
pi_52460710
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 18:50 schreef Dacide het volgende:
Kinders, dalijk laat ik BB_Koning op jullie los.. Dan laat hij jullie eens kennis maken met écht natte vinger werk
Dacide, vieze kaal jongetje, toch Met 'kaal' bedoel ik je hoofd of zijn er andere plekken.....(dit gaat t ever, de rest meot maar over de pm )

bb_koning.hyves.nl
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:57:17 #223
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_52461062
Ok mannen, nu ik

MAIN CARD
Ten eerste, ik gun het beide vechters absoluut. Ik heb geen voorkeur deze keer.. alhoewel, stiekem denk ik dat Couture nog eens even een staaltje van "not bad for an old man" laat zien. Winst voor couture mede dankzij zijn ervaring. Ik denk dat gonzaga ook erg zal moeten wennen aan het feit dat hij nu een 5 ronder moet draaien.. En dat is niet niks...

Ik kon Koscheck niet uitstaan (mede dankzij TUF 1, de vete met chris leben)... Echter na zijn winst tegen Diego Sanchez heb ik hem toch in een ander daglicht staan. Anyhows. Ik vind GSP echt een supervechter.. Maar het punt is dat Josh zo'n extreem goede worstelaar is, dat ik zelfs denk dat GSP hem niet van zich afkrijgt. Lay 'n pray dus. Maar, mocht GSP het gevecht staande weten te houde, dan geef ik de partij aan GSP.. Maar toch.... Winst op decision voor de Koscheck mat (maar wel dankzij zijn lay n pray.)

Winst @ KO voor de spider Grove... No way dat Patrick hem owned
hij traind nu al zo lang met ortiz... Laatst enkele maanden hoogte training op Big bear canada.. zijn cardio is meesterlijk.. net als zijn lichaam (lengte)...... KTFO voor Grove.

Dit wordt een slachtpartij.. do doubt bout it
Kan er weinig over zeggen.,,, kan alle kanten op gaan... maar ik denk dat de submission trucjes van daddy stevenson de doorslag zullen geven.. Dus Daddy op submission.

UNDERCARD
Al lang niks meer gezien van Sobral. Ken die david heath niet zo goed..maar ik weet wel dat ik sobral rete goed vind..Ook al zit sobral beetje mentaal in de knoei.
gokje, Sobral op KO.

eigenlijk moet ik zeggen: Hardonk op KO.. want hardonk heeft zich heel lang voorbereid op Mir..En mirs takedowns vind ik niet zo heeeeeel geweldig.. Maar toch denk ik dat de ervaring van Mir de doorslag zal geven.. Mir op Submission. Alhoewle ik niet raar zal opkijken als Hardonk Mir een lesje standup laat zien. In dat geval hardonk op KO.

Ken Guida niet... Ken aurelio wel van pride (prachtige winst op Gomi... )
gokje.. aurelio op sub dan maar?

Idem.. ken jensen niet... Thales Leites rocks bigtime
Maargoed, ook deze keer weer een gokje.. Leites (jaja, nat vinger wekr)

Bij deze deel ik de mening van Jajong... Ik zeg niet dat Huerta helemaal poep is.. maar vind wel dat hij veel cans gekregen heeft... geen mening over de uitkomst van deze partij
[/quote]
pi_52461122
Grove traint al maaanden niet meer met Ortiz. Hij traint bij Xtreme Couture volgens mij in Vegas. Team Punishment is niet echt een standaard team, Ortiz traint alleen ermee als híj een gevecht heeft.

Oh en als je Guida niet kent moet je echt even zijn gevechten gaan bekijken. Altijd een spektakel.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:59:47 #225
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_52461129
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 20:41 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Dacide, vieze kaal jongetje, toch Met 'kaal' bedoel ik je hoofd of zijn er andere plekken.....(dit gaat t ever, de rest meot maar over de pm )

BB eeuwige relnicht

ophouden met fantaseren over mijn kale plekjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')