quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 18:51 schreef Tazmaniac het volgende:[..]
haha ok ok.. maar ik vind het leuk om te voorspellen wie er wint!
en dat Crane een kans heeft zei ik zelf ookal
![]()
en ik vind Huerta i.t.t. jou wel gaaf
Stevenson heeft idd pas een paar K.O. achter zijn naam staan, dus de kans erop is een stuk kleiner, maar waarom niet.. ik zie hem er wel toe in staat
![]()
Ik heb nooit gezegd dat ik Huerta niet 'gaaf' vind, vind het alleen een beetje lame hoe hij gevoerd wordt. Hij is 4-0 in de UFC en het waren allemaal debutanten.
Randy Couture - Gabriel GonzagaRandy wint van GG; GG zijn gevechten duren nooit langer dan 2 rondes en Randy heeft er al vele 5-ronders opzitten. Ook al heeft GG ( een versufte, door meerdere ellebogen op zijn slaap ) Cro Cop zijn kop eraf getrapt staat hij niet echt bekend om zijn superieure standup werk en Randy vecht staand zeer conservatief en compact met goede headmovement dus een KO zie ik bijna niet gebeuren; hij is namelijk ook geen geniale counterpuncher zoals Chuck. Zijn jits is wereldklasse maar ik denk dat Randy ten eerste te sterk voor hem is ( ook al issie +- 20lbs lichter ) en ten tweede is hij voor het laatst in 2001 gesubmit toen hij nog een worstelaar was, nu is hij een complete MMA-vechter, zijn defensieve grondwerk is uitmuntend.
Ik verwacht een unanimous decision voor Randy waar hij het gevecht staand controleerd en in de clinch scoort mijn zijn dirty boxing ( Ik lijk Goldberg wel
![]()
en hij zal af en toe een triptakedown scoren om zo wat GnP uit te delen, GG zal proberen hem vanuit zijn guard to submitten maar Randy is hier denk ik te sluw voor. Randy wint omdat de pijp bij GG na 3 rondes leeg is.
De rest elaboreer ik later wel even maar tot nu toe:
GSP - Koscheck Koscheck heeft niks behalve takedowns en GSP houdt hij niet op de grond.
GSP TKO3Joe Stevenson - Kurt PellegrinoDit kan nog wel es closer worden dan veel mensen verwachten en uitmonden in een decision maar toch denk ik
Pellegrino Armbar2Marcus Aurelio - Clay GuidaAurelio, vooral bekend voor zijn armtriangle op Gomi zal Guida denk ik vanuit zijn guard in een submission vangen,
Aurelio Triangle2Patrick Coté vs. Kendall GroveCoté in de UFC wil maar niet lukken en Grove is beter elke keer dat we hem zien.
Grove RNC1Frank Mir vs. Antoni HardonkOf het wordt een kopie van Vera - Mir, of Hardonk klopt af na 2 minuten. Ik geef ( jammer genoeg; fan van Hardonk uiteraard ) Mir het voordeel van de twijfel en verwacht dat hij 'in shape' zal opdagen.
Mir Kimura1Alberto Crane vs. Roger HuertaZie mijn eerdere post, ik verwacht
Crane Armbar2David Heath vs. Renato SobralWat er met Babalu gebeurt is weet ik niet, ik denk dat Chuck zijn hersens aan gort heeft geramd. Hij zit volgens mij mentaal ook een beetje in de put ( zie zijn arrestatie eerder dit jaar ) maar hij weet dat hij dit moet winnen anders is het inderdaad exit voor hem zoals eerder is gezegd hier. Heath heeft niet bijster veel laten zien in zijn gevecht met Machida behalve dat hij kan incasseren, ik denk dat Babalu hem op de grond domineerd op weg naar een dec.
Babalu UDECThales Leites - Ryan Jensen.Jensen ken ik niet maar Leites is een absoluut beest, ik verwacht een combinatie van zijn 2 voorgaande gevechten. Complete dominatie om met een mooie submission het af te sluiten, hij heeft een voorkeur voor de Armtriangle dus laten we daarop hopen
Leites Arm Triangle1
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!