Ik heb het filmpje nog niet gezien (waarin napao schijnbaar ligt te trashtalken).. waar komt het filmpje vandaan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:01 schreef sampoo het volgende:
Is dat trashtalking? Sorry maar dat is gewoon vertrouwen hebben in je eigen capaciteiten. Hij probeert zichzelf naar boven te halen en niet zo zeer Couture naar beneden.
........... Zeg dan ook niksquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:22 schreef Dacide het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje nog niet gezien (waarin napao schijnbaar ligt te trashtalken).. waar komt het filmpje vandaan?
Dus geen idee of gabriel echt trashtalked.. MAargoed, over het algemeen heb ik er een hekel aan.
tuurlijk zeg ik wat.. ik refereerde aan trashtalking in het algemeen binnen de mma wereld en NIET specifiek over het gedoe van napao (logisch aangezien ik het filmpje nog niet gezien heb)quote:
Als jij oude filmpjes uit je mouw schudt, dan doe ik dat ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:43 schreef Dacide het volgende:
kent iemand deze partij: http://www.dailymotion.co(...)-ivan-menjivar_sport
GSP vs menjivar @ UCC (ik kende ze niet)
tis veel leuker dan K-1 iigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
TVP, ga me hier ook eens in verdiepen denk ik
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:49 schreef Dacide het volgende:
heyhey
Welkom op het leukste mma subforum van de wereld
Oeoeoehhquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Net de weigh-ins gekeken trouwens! en Rogan is absoluut niet de enige die PUMPED UP is![]()
hmmz dat had ik mss ff anders moeten beschrijven hahahahaquote:
haha ja, ben ik met je eensquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:48 schreef sampoo het volgende:
Alleen jammer van dat stuk tuig Bennett. Die zouden ze echt een keer tegen iemand die hem echt zou slopen moeten zetten. Tappen doet hij te gemakkelijk dus liever iemand die hem staand de baas is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |