Er is wel een evrshcil tussen striking in kickboksen en striking in mma.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:58 schreef Dacide het volgende:
nee ben ik niet met je eens... Ik schat crocop toch hoger in...
(maar desondanks staat vovchanchyn zeker in de top 3)
Ik vin dat een striker in mma snel achter elkaar meot kunnen slaan en niet heel standaard de 1-2 combinatiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:38 schreef Dacide het volgende:
een striker in mma vind ik diegene met een grote kunde van het staande gevecht gecombineerd met een feiloze takedown defence...
Wat gaan julli emet elkaars body doen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:01 schreef sampoo het volgende:
[..]
* sampoo geeft Dacide een bodyshot.![]()
Hardonk maakte de fout om veel hoge trappen te gebruiken tegen iemand die graag naar de grond wil.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Als iemand niet gaat winnen dan is het Hardonk wel.. wat was die slecht tegen McCully!
Zal van de week mijn voorspellingen eens neerzetten.. kijken of ik dit keer wel een beetje gelijk heb
ja dat klopt, you'll never know for sure.. maar op de grond had hij ook totaal geen goede verdediging..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:52 schreef dennuzmma het volgende:
[..]
Hardonk maakte de fout om veel hoge trappen te gebruiken tegen iemand die graag naar de grond wil.
Maar ik ben idd ook bang dat Hardonk het niet gaat redden tegen Mir, mits Mir een beetje fit is..
Maar ja, het blijft een gevecht en in een gevecht kan van alles gebeuren..
Huerta het mannetje? please dude die gast wordt zo erg cans gevoederd dat het niet grappig meer is. Ze willen hem opbouwen omdat ze naar Mexico willen uitbreiden. Huerta werd zijn vorige partij gedomineerd en heeft veel zwakke punten laten zien, hij vertrouwt qua submissiondefense vooral op zijn kracht en daar heeft hij niet genoeg aan bij Crane. Crane is 1 van de beste Amerikaanse BJJ-mensen van de wereld dus als hij niet teveel hinder heeft van ringrust ( 2 jaar niet gevochten ) gaat hij de wereld laten zien dat Huerta dik en dik overhyped en overrated is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:26 schreef Tazmaniac het volgende:
zo dan, mijn voorspellingen!!
MAIN CARD
Randy Couture vs. Gabriel Gonzaga (for heavyweight title)
Ik gun het Couture van harte maar ik denk toch dat Gonzaga de betere finisher is...
Georges St. Pierre vs. Josh Koscheck
Koscheck op z'n smoel zien gaan is al reden genoeg om voor GSP te gaan, maar ik zie Josh echt niet
als winnaar van deze partij. Mss dat ie wel wat kan met z'n wrestling moves maar ik zeg GSP by (T)KO!
Patrick Cote vs. Kendall Grove
Lekkere match up tussen twee goeie middleweights, ben alleen bang dat het een soort van schaakspel gaat worden.. Grove by decision!
Joe Stevenson vs. Kurt Pellegrino
Daddy is the man!! he's gonna knock Pellegrino out as soon as he can
second round KO
UNDERCARD
David Heath vs. Renato Sobral
Sobral zal moetne winnen om in the UFC te blijven en dat zal hij zichzelf ook wel realiseren!!
Waarschijnlijk een second round submission, for your winner.. BABALU!!!
Antoni Hardonk vs. Frank Mir
Ik ben nog absoluut niet overtuigd van zijn kunnen op dit niveau maar omdat ik van upsets hou ga ik toch voor Hardonk!! Het was hem of Crane met de upset, dus dan maar kiezen voor Neerlands glorie!!!
Marcus Aurelio vs. Clay Guida
Guida een paar keer genaaid door de jury, sympathieke gast.. maar k zag een paar fights van Aurlio toen hij nog bij PRIDE zat en ik ben redelijk overtuigd van zijn kunnen!!
Ryan Jensen vs. Thales Leites
Ik vind die Leites wel een goeie gast.. dus ik ga voor een first round submission maar daar doe ik Jensen wellicht te kort me.. do I care? No!
Alberto Crane vs. Roger Huerta
Huerta is gewoon het mannetje in de lightweight divisionaltijd een fast paste, energiek en fun to watch!! Alhoewel Crane voor een huge upset kan gaan zorgen denk ik dat hij eerst wat wedstrijden nodig heeft binnen de UFC voordat hij het top niveau aankan. 1st round (T)KO!!
Dan wachten we dat toch lekker afquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Huerta het mannetje? please dude die gast wordt zo erg cans gevoederd dat het niet grappig meer is. Ze willen hem opbouwen omdat ze naar Mexico willen uitbreiden. Huerta werd zijn vorige partij gedomineerd en heeft veel zwakke punten laten zien, hij vertrouwt qua submissiondefense vooral op zijn kracht en daar heeft hij niet genoeg aan bij Crane. Crane is 1 van de beste Amerikaanse BJJ-mensen van de wereld dus als hij niet teveel hinder heeft van ringrust ( 2 jaar niet gevochten ) gaat hij de wereld laten zien dat Huerta dik en dik overhyped en overrated is.
Voor de rest KO'd Stevenson bijna nooit iemand dus hoe je bij die prediction komt...
Volgens mij is het bij jou allemaal een beetje natte vinger werk allemaal.
Ja en jij bent de enige persoon die verstand heeft van mma.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:30 schreef Jajong het volgende:
Volgens mij is het bij jou allemaal een beetje natte vinger werk allemaal.
Als je vechters niet kent laat je ze toch lekker weg? Ik doe helemaal niet 'hostile' ik bekritiseer je enkel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dan wachten we dat toch lekker af
Bovendien.. voorspellingen van fights waarvan je de fighters niet echt kent is altijd wel een deel natte vinger werk, niet?
So we'll just have to wait and see of Stevenson wint op KO
Niet zo hostile!!![]()
haha ok ok.. maar ik vind het leuk om te voorspellen wie er wint!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet 'hostile' ik bekritiseer je enkel.
Ik heb nooit gezegd dat ik Huerta niet 'gaaf' vind, vind het alleen een beetje lame hoe hij gevoerd wordt. Hij is 4-0 in de UFC en het waren allemaal debutanten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:51 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha ok ok.. maar ik vind het leuk om te voorspellen wie er wint!
en dat Crane een kans heeft zei ik zelf ookalen ik vind Huerta i.t.t. jou wel gaaf
Stevenson heeft idd pas een paar K.O. achter zijn naam staan, dus de kans erop is een stuk kleiner, maar waarom niet.. ik zie hem er wel toe in staat
Dacide, vieze kaal jongetje, tochquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:50 schreef Dacide het volgende:
Kinders, dalijk laat ik BB_Koning op jullie los.. Dan laat hij jullie eens kennis maken met écht natte vinger werk
BB eeuwige relnichtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dacide, vieze kaal jongetje, tochMet 'kaal' bedoel ik je hoofd of zijn er andere plekken.....(dit gaat t ever, de rest meot maar over de pm
)
![]()
Ow ok.. dit wist ik niet.. Dacht dat Grove en Ortiz inmiddels onafscheidelijke trainingsmaatjes zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:59 schreef Jajong het volgende:
Grove traint al maaanden niet meer met Ortiz. Hij traint bij Xtreme Couture volgens mij in Vegas. Team Punishment is niet echt een standaard team, Ortiz traint alleen ermee als híj een gevecht heeft.
Oh en als je Guida niet kent moet je echt even zijn gevechten gaan bekijken. Altijd een spektakel.
quote:Fedor Emelianenko to Sign with Hero's
Rumous have been flying around the internet that Fedor Emelianenko has signed a contract for five fights with the Hero's organisation in Japan, worth an estimated $5,000,000 ($1,000,000 per fight).
Such a signing is indeed possible for Hero's, which is backed by the mighty K-1 organisation - the Worlds largest Mixed Martial Arts events organisers - yes bigger even than the UFC. K-1 typically get 40,000 - 50,000 live spectators at their largest events in Japan, and their events are screened live on terrestrial television to millions of loyal Japanese fans.
Hero's was introduced in 2005 and has become an immediate success story - already drawing crowds of 10,000 - 15,000 per event (putting it at the same level as the UFC in the USA, who's highest ever live attendance was 17,000, but typically draw 10,000 - 14,000 per event).
There has been a gap in the Japanese market for the past few months, since Pride was taken over by the UFC and all Pride events stopped in Japan. Hero's has been quick to step in and fill this void and is currently signing top International A-Class fighters such as Alistair Overeem, and it seems reasonable to assume that Hero's realise the drawing power of having Fedor on their event and such a move would immediately raise their stake in the International MMA market.
The UFC have previously been in talks with Fedor, but were unable to come to an agreement, for reasons that neither party were overtly eager to disclose. After several months, it seems that maybe a UFC deal is not on the cards.
Nothing has been confirmed by either Hero's or Fedor Emelianenko's management as of yet, but it seems highly likely that this is a rumour which could be very well founded. Keep your eyes peeled.
Bron: MMA Universe
Overeem - Fedor zit er wel aan te komen dan.. Zoveel zwaargewichten hebben ze niet bij Hero's volgens mij..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:07 schreef Dacide het volgende:
mooi nieuws...
hier even een ander nieuwsbericht (waarvan ik nog niet zeker weet of het helemaal waar is).
Fedor heeft getekend bij K1- Hero's
5 wedstrijden a 1 miljoen dollar
Wat denken jullie? De echte kampioen niet in de ufc...
Krijgen we nu een overeem vs fedor en dan een Brock Lesnar versus Fedor????
[..]
Hmmz.. is nog maar een gerucht, dus ik wil het eerst zien voordat ik het geloofquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:22 schreef dennuzmma het volgende:
[..]
Overeem - Fedor zit er wel aan te komen dan.. Zoveel zwaargewichten hebben ze niet bij Hero's volgens mij..
Gozah, heb je de hl bekeken?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:07 schreef Dacide het volgende:
Arona's takedown zie ik wel als een van de beste in zijn soort... Helaas blijft het dan vaak bij een lay n pray.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |