SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er trouwens geen K-1 topic?? Ik zie alleen ene over de GP in A'dam
[ Bericht 23% gewijzigd door Tazmaniac op 05-08-2007 13:58:49 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:12 schreef Tazmaniac het volgende:
K-1 WGP Hong Kong 2007K-1 World GP Hong Kong (5 Augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er trouwens geen K-1 topic?? Ik zie alleen ene over de GP in A'dam
Vroeger was er altijd een centrale K-1 topic, niet per los event volgens mij. Maar deze gaat iig over dit event.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best een vermakelijke K-1 al met al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Doe eens niet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:59 schreef BB_Koning het volgende:
http://eeuauaughhhuauaahh.ytmnd.com/
Hihihihi
werkelijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:59 schreef BB_Koning het volgende:
http://eeuauaughhhuauaahh.ytmnd.com/
Hihihihi
Op mixfight.nl hebben ze wel een kalender met de grote buitenlandse en bijna alle binnenlandse evenementenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:28 schreef sampoo het volgende:
Eindelijk weer MMA! Dank voor de melding. Is er trouwens niet zoiets als een MMA-kalender met alle grote en middelgrote shows?![]()
Absoluut de moeite waard om te downloadenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:23 schreef Unstoppable het volgende:
Main events (beide title fights):
Paulo Filho vs. Joe Doerksen
Carlos Condit vs. Brock Larson
WEC van gister, ben benieuwd iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------mss een goed idee voor de volgende OP, voorlopig moet je het hier dan maar ff mee doenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:28 schreef sampoo het volgende:
Eindelijk weer MMA! Dank voor de melding. Is er trouwens niet zoiets als een MMA-kalender met alle grote en middelgrote shows?![]()
25 augustus UFC 74 [Respect]
08 september UFC 75 [Champion vs. Champion]
19 september UFC Fight Night 11
22 september UFC 76
05 septemer WEC 30 (met o.a. Pulver vs. Swanson)
15 september EliteXC (met o.a. Lawler vs. Rua)
[ Bericht 11% gewijzigd door Tazmaniac op 06-08-2007 17:37:12 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
http://www.sherdog.com/news/events.aspquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:28 schreef sampoo het volgende:
Ja, ongeveer zo, maar dan melkchocoladebruinquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:18 schreef sampoo het volgende:
Ik ben nu best benieuwd hoe BB_Koning er nou uit ziet. Door die avatar, de multiseksualiteit en de posts hier denk ik steeds het volgende;
[afbeelding]
![]()
Heb je dat wel eens gedaan? Op mixfight.nl klagn ze dat t traag gaat en af en toe vast loopt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:43 schreef roepdeman het volgende:
Kopen? Een internetstream bedoel je dan neem ik aan right? Dus dan zoeken we alleen nog een goede locatie om Champion vs. Champion te bezichtigen.
Dit meen je niet BBquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, ongeveer zo, maar dan melkchocoladebruin
Wie koopt de ppv van ufc 75 ofzo? We splitten de kosten en hebben dan een mma-meet. Dacide mag de muziek verzorgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |