Nee , mallerd, ik heb wat aan grappling gedaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:45 schreef Dacide het volgende:
zitten er trouwens mensen op dit forum die aan BJJ doe? (of gedaan hebben?)
Volgens mij jij toch, BB_koning? Of was het iemand anders?
Maar wat verstaan jullie dan onder grappling? Want in feite is dat toch gewoon bjj maar dan zonder gi, toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee , mallerd, ik heb wat aan grappling gedaanEn zeg maar BB
![]()
Was wel geinig, ik woog 62 en al die gasten waren minimaal 95 kilo en ze hadden het zwaar, dus ik voelde me supermanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:32 schreef Dacide het volgende:
[..]
Maar wat verstaan jullie dan onder grappling? Want in feite is dat toch gewoon bjj maar dan zonder gi, toch?
(dus met korte broek en evt zo'n rashguard (strak truitje)...)
Hoe beviel dat grappling jou?
Ieeuw! Iemand met een boner tijdens het grapplen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Was wel geinig, ik woog 62 en al die gasten waren minimaal 95 kilo en ze hadden het zwaar, dus ik voelde me superman![]()
(Jammer genoeg waren er geen lekkere gasten)
![]()
Shhhhhquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:13 schreef Jajong het volgende:
Is het echt nodig dat je bij elke reactie die je plaatst laat merken dat je een raging homosexual bent? Ik bedoel more power to you maar het komt een beetje infantiel over. Net alsof je er zelf nog niet helemaal van overtuigt bent ofzo.
Hey hey, lees eens mn bovenstaande bericht: ik ben professioneelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:16 schreef sampoo het volgende:
Ik bedenk mij nu dat het wellicht de reden was dat men het zwaar tegen je had, BB_Koning. Ik zou ook meteen tappen (_O-) wanneer ik een boner voelde.
'Jullie hetero's'quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ShhhhhJouw ik-doe-aan-mma-bij-Bob-Schreiber-dus-ik-weet-alles-over-mma opmekringen komen infantiel over, sukkeltje
'Jullie' hetero's hoo rik zo vaak op Sherdog zeggen 'Oeh, Kyra Gracie mag wel in mn guard komen'. En als je daadwerkelijk met haar zou kunne grappelen, dan zou je je professioneel gedragen, amar het stiekem wel geil vinden. Ik ben oook professioneel tijdens het grappelen, maar ik zou het bloedgeil vinden als Arona op me lag.
Hoe dan ook, fuck it, ik g ame niet verdedigen enne, ik ben MULTIseksueel![]()
lol, een boner terwijl je een tok om hebt, lijkt me nou niet bepaald comfortabelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:16 schreef sampoo het volgende:
Ik bedenk mij nu dat het wellicht de reden was dat men het zwaar tegen je had, BB_Koning. Ik zou ook meteen tappen (_O-) wanneer ik een boner voelde.
Zeker weten! http://www.worstelbond.nl/quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:54 schreef sampoo het volgende:
Weet je wat als ik een boner voel ga ik niet tappen maar ga ik lekker slammen.
http://www.youtube.com/watch?v=IJgiKN_tYNY
Is er trouwens iets van een worstelcompetitie in Nederland?
Dit slaat du stotaal nergens opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
'Jullie hetero's'. Mijn god grow up stakker.
Wel met alle ledematen thuisgekomen? Ik ben altijd bang dat je iets te lang in een armband terecht komt en net te laat aftapt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:34 schreef Dacide het volgende:
Boh, gister eerste les BJJ gehad... fok hey, viel me vies tegen..
moet zeggen: ik vind het leuker dan judo... zowieso waren judolessen 1uur en een kwartier. BJJ duurt 2 uur lang. Eerst 20 a 30 min warming up. Dan oefeningen indrillen en dan Los
50minuten lang sparren/rollen.
Mijn conditie was absoluuut niet toereikend (ook stukje ongewennnigheid)..
Ik zat er helemaal maar dan ook echt helemaal vierkant doorheen. (ja noem me een mietje)
Het team was echt super. Varierend van witte gordel tot blauwe gordel. Behalve BJJ'ers deden er ook was mma vechters mee en een paar algemene grapplers.
Al met al ontzettend tof.. Maar rete zwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |