Die wordt lichterquote:Op zondag 22 juli 2007 15:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Tot een paar ronden geleden wel ja, maar nu is Alonso weer wat sneller.![]()
Ga aub ergens anders heen.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:15 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Check Donnington 93, Barcelona 96, Monaco 97, Brazilie 03, dit viel allemaal wel mee.
Maar als de heren op intermediates willen rijden in plaats van full wets moeten ze niet gaan zeiken dat ze die bak niet op de baan houden.
Zelfs de ChampCars reden laats gewoon in de regen.
Bij deze is F1 voor mij een mietjessport geworden.
Ik vond de MotoGP al interessanter worden dan de F1 maar ik denk dat ik nu niet meer hoef te kiezen.
ok, doeiquote:Op zondag 22 juli 2007 15:15 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Check Donnington 93, Barcelona 96, Monaco 97, Brazilie 03, dit viel allemaal wel mee.
Maar als de heren op intermediates willen rijden in plaats van full wets moeten ze niet gaan zeiken dat ze die bak niet op de baan houden.
Ik vond de MotoGP al interessanter worden dan de F1 maar ik denk dat ik nu niet meer hoef te kiezen.
We weten niet hoeveel benzine bij beide heren nog in de tank zat, misschien zijn ze nu wel beiden even licht.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:06 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Massa z'n stop was 2 seconden korter vergeleken met Alonso.
Die zal niet zwaarder zijn.
Jawel, hij had bij de start veel meer mee. Die twee seconden zullen dat nog niet goedmaken denk ik.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:06 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Massa z'n stop was 2 seconden korter vergeleken met Alonso.
Die zal niet zwaarder zijn.
Don't let the door hit you on the way outquote:Op zondag 22 juli 2007 15:15 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Ramt 'ie Kubica er toch gewoon nog een keer af?quote:Op zondag 22 juli 2007 15:17 schreef lordteddybeer het volgende:
Jammer dat heidfield opgehouden wordt achter kubica en coulthard, want volgens mij is die een stuk sneller.
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:15 schreef Coencordia het volgende:
[..]
P14, laatste dus.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:21 schreef malt-bavaria het volgende:
waar ligt hamilton ergens???
14de en laatste op 9 8 sec van Trulliquote:Op zondag 22 juli 2007 15:21 schreef malt-bavaria het volgende:
waar ligt hamilton ergens???
Houden zoquote:
Omdat Froukje meekijktquote:Op zondag 22 juli 2007 15:26 schreef Tweek het volgende:
Goh blauwe vlaggen gelden niet als er om een plaats gereden wordt.
Waarom moet hij dat nou altijd zeggen.
Heeft ie verdiend. Beetje niet bij Ferrari rijdenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:27 schreef GiantWorm het volgende:
Stelletje anti-hamils zijn jullie. Losers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |