Kijk..de echte pro's weten hoe het moetquote:Op zondag 22 juli 2007 15:07 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er ook zes minuten overgedaan. En alle linkjes bijgewerkt.
Maar ik was er wel eerlijk overquote:Op zondag 22 juli 2007 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ach..ik telde vorige keer een puntje verkeerd. Dat is dan weer de makke van de pro's
Dat mooier maken heb ik ook wel eens gedaan en dan zie je een paar delen later dat het allemaal weer 'lelijk' isquote:Op zondag 22 juli 2007 15:18 schreef wyccie het volgende:
Zat er zelfs nog aan te denken om de "Voorgaande delen" wat mooier te maken. Maar daar was ik dan weer wat te lui voor.
Ondertussen kan ik beter een mod vragen om de TT te veranderen in "AKQ slowchat 205b".
Yupz, en dat siert jequote:Op zondag 22 juli 2007 15:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar ik was er wel eerlijk over
Goeiemddag all
Na drie keer alles in de ranglijst per puntenaantal gealfabetiseerd te hebben, ben ik er ook maar mee opgehouden.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:25 schreef erkel het volgende:
Dat mooier maken heb ik ook wel eens gedaan en dan zie je een paar delen later dat het allemaal weer 'lelijk' isHoe dat dan gebeurt mag Joost weten.
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat mooier maken heb ik ook wel eens gedaan en dan zie je een paar delen later dat het allemaal weer 'lelijk' isHoe dat dan gebeurt mag Joost weten.
Ohquote:Op zondag 22 juli 2007 15:31 schreef DaviniaHR het volgende:
Dan is er weer eentje die boel met de hand kopieert in plaats van de quoten. Ik heb ooit alle links vervangen door mooie [ topic=#####] tags. Die waren ook binnen een week weer foetsie.
quote:
Die hekjes moeten cijfers voorstellen ;) , als in Algemen Kennis Quiz Deel 903 (quote:Op zondag 22 juli 2007 15:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh _O- Haha, waarschijnlijk was ik dat. Ik vond het al zo vreemd dat er overal gare # tekens tussen stonden!!! :@
1 |
Jawel, maar we hebben een server die altijd aan staat, dus daar zitten we meestal op. Waarom je eigen compu aanzetten als er al eentje draait. :s)quote:Op zondag 22 juli 2007 15:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
_O-
Hebben jullie geen twee PC's???
Dat is dus alleen in de "Voorgaande delen" en de link naar het slowchattopic? Is zoiets ook mogelijk met de plaatjes?quote:Op zondag 22 juli 2007 15:46 schreef PhysicsRules het volgende:
Die hekjes moeten cijfers voorstellen, als in Algemen Kennis Quiz Deel 903 (
[ code verwijderd ]
Die waren foetsie op het moment dat je postte. Dat doet Replique namelijk zelf.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:31 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb ooit alle links vervangen door mooie [ topic=#####] tags. Die waren ook binnen een week weer foetsie.
Nog net op tijd.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:58 schreef Yurithemaster het volgende:
semafoor
Jeejquote:Op zondag 22 juli 2007 17:00 schreef wyccie het volgende:
Yurithemaster +1
die wilde ik net noemenquote:Op zondag 22 juli 2007 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
Of komt het omdat Airwolf de helicopterrechten had gekocht?
Welke stunt ging er mis?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
omdat het mis is gegaan met een stunt?
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:55 schreef tong80 het volgende:
Vic Morrow werd onthoofd in the Twilight Zone
Ieuw, wat afschuwelijk!quote:Op zondag 22 juli 2007 17:55 schreef tong80 het volgende:
Huh? wanneer?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
onder een bus gekomen?
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:55 schreef tong80 het volgende:
Het is half 7?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:19 schreef wyccie het volgende:
Ik wil naar bed.![]()
Het is een schilderij van Matisse en het heet Le Bateau.
quote:Op zondag 22 juli 2007 18:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, en juist jij bent degene die er raar van opkijkt?
Ben gewoon moe.
Bedankt, ER.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:28 schreef ElizabethR het volgende:
Was dat niet iets met dat het heel lang o pzijn kop had gehangen?
Dat heeft u goed gezien waarde Tongquote:
Tja, als je weet hoe ze in de betreffende stad een wonder ook wel noemen dan zijn we er al.......quote:Op zondag 22 juli 2007 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
Tja...het komt me bekend voor.
Dus....quote:Op zondag 22 juli 2007 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
Mirakel?
Nem +1quote:Op zondag 22 juli 2007 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
Het Mirakel van Amsterdam??
The Crystals ja :quote:Op zondag 22 juli 2007 20:03 schreef Homdeck het volgende:
chrystals
Nem +1quote:Op zondag 22 juli 2007 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
Manfred Man en The Police
Kloptquote:Op zondag 22 juli 2007 20:47 schreef C21H23NO5 het volgende:
ohja...bad boys van inner circle.
Bad boys, bad boys, what ya gonna do when they come for you![]()
serie is gewoon COPS volgens mij
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
|O
Hoe kon ik de serie nou niet weten.
quote:
quote:
detail 2003quote:
don't know where you've been lately....maar ze zijn 'vrij' bekendquote:
Jongens, toe nou toch. Deze vragen duiken steeds vaker op, en we hebben toch niet allemaal geluid! Het is hier toch geen muziekquiz??quote:
*Mee eens. Vind het zelf erg vervelend om iets te moeten downloaden voordat ik de vraag (mogelijk) kan beantwoorden.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
Jongens, toe nou toch. Deze vragen duiken steeds vaker op, en we hebben toch niet allemaal geluid! Het is hier toch geen muziekquiz??
Mee eensquote:Op zondag 22 juli 2007 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jongens, toe nou toch. Deze vragen duiken steeds vaker op, en we hebben toch niet allemaal geluid! Het is hier toch geen muziekquiz??
Momenteel speelt Anne Soldaat met Do The Undo, maar die bedoel ik dus nietquote:Op zondag 22 juli 2007 22:24 schreef ChrisJX het volgende:
Anne Soldaat, die staat op de Parade... Ik had iets beter moeten opletten bij de aan/afkondiging, want zijn band is wel genoemd...
Het is vanaf het begin gedaan. Het zijn leuke vragen. Dat af en toe niet iedereen mee kan doen met een vraag is jammer maar dit moet toch kunnen? Is altijd gedaan.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan weet ik het nietquote:Op zondag 22 juli 2007 22:25 schreef C21H23NO5 het volgende:
Momenteel speelt Anne Soldaat met Do The Undo, maar die bedoel ik dus niet
Ja oke, maar chionees stelt nu al twee keer achter elkaar zo'n vraag. Het moet toch niet overheersen?? Paar topics gelden kwam de een na de andere voorbij. En dat heeft niets met algemen kennis te maken, toch? Meer met algemene muziekkennis.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is vanaf het begin gedaan. Het zijn leuke vragen. Dat af en toe niet iedereen mee kan doen met een vraag is jammer maar dit moet toch kunnen? Is altijd gedaan.
jaquote:Op zondag 22 juli 2007 22:25 schreef ElizabethR het volgende:
Is dat Daryl-Ann ofzoiers??
Dan moet je dat even zeggen op het moment dat zo'n vraag gesteld wordt, dan vervalt de vraag gewoon en wordt er een nieuwe gesteld.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb wel geluid, maar ik heb meestal geen zin om iets te downloaden. Als die sites het überhaupt al doen trouwens.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:27 schreef wyccie het volgende:
Ik weet dat ik zo'n vraag niet moet stellen als jij en WA er zijn, maar als jullie er niet zijn en de rest heeft wel geluid, dan kan dat toch best?
Het kan überhaupt best. Maar wel zo dat het niet gaat overheersen, dat is alles wat ik bedoel te zeggen. En zoals ik al zei, chinees stelt nu twee keer achter elkaar zo'n vraag. En ik ben ook niet bepaald happig op downloaden van allerlei troep voor ik een vraag kan beoordelen, net als Chris.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan moet je dat even zeggen op het moment dat zo'n vraag gesteld wordt, dan vervalt de vraag gewoon en wordt er een nieuwe gesteld.
Ik weet dat ik zo'n vraag niet moet stellen als jij en WA er zijn, maar als jullie er niet zijn en de rest heeft wel geluid, dan kan dat toch best?
Maar wat dacht je dan van de sportvragen, en in het bijzonder de vele wielrenvragen, het is toch ook geen sportquiz?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:27 schreef ElizabethR het volgende:
Ja oke, maar chionees stelt nu al twee keer achter elkaar zo'n vraag. Het moet toch niet overheersen?? Paar topics gelden kwam de een na de andere voorbij. En dat heeft niets met algemen kennis te maken, toch? Meer met algemene muziekkennis.
Verhip!quote:
Ik denk dat je wel een beetje moet varieren in de vragenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan moet je dat even zeggen op het moment dat zo'n vraag gesteld wordt, dan vervalt de vraag gewoon en wordt er een nieuwe gesteld.
Overheersen? Er worden vaker meerdere vragen in één categorie gegooid. Kijk..als er 5 muziekvragen achter elkaar worden gesteld is het wellicht wat veel ja.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja oke, maar chionees stelt nu al twee keer achter elkaar zo'n vraag. Het moet toch niet overheersen?? Paar topics gelden kwam de een na de andere voorbij. En dat heeft niets met algemen kennis te maken, toch? Meer met algemene muziekkennis.
Ook daarvoor geldt: Een vraag (misschien twee) kan best, maar daarna moet je naar een andere categorie om anderen die toevallig niets hiervan afweten ook een kansje te geven.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:30 schreef wyccie het volgende:
Maar wat dacht je dan van de sportvragen, en in het bijzonder de vele wielrenvragen, het is toch ook geen sportquiz?
eensch.....2 vragen achter elkaar uit dezelfde categorie zie je vaak. Denk je dat ik blij ben als er 2 vragen achter elkaar komen over violistes ofzo?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Overheersen? Er worden vaker meerdere vragen in één categorie gegooid. Kijk..als er 5 muziekvragen achter elkaar worden gesteld is het wellicht wat veel ja.
En ik vind wel dat het algemene kennis is. Want dan mag je nl geen filmvragen stellen ook. Of sportvragen.
Klopt..en dat gebeurt meestal ook niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:32 schreef C21H23NO5 het volgende:
Maar één categorie moet idd niet overheersen
Ben ik met je eens, in het algemeen wordt er mi. wel gevarieerd alleen nuziek en fillm gaan mi. soms lang door.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:31 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ook daarvoor geldt: Een vraag (misschien twee) kan best, maar daarna moet je naar een andere categorie om anderen die toevallig niets hiervan afweten ook een kansje te geven.
Al gebeurt dat normaal gesproken ook
dan ga je dus door op muziek, hadden we net afgesproken niet te doen toch?quote:
Okay, okayquote:Op zondag 22 juli 2007 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Overheersen? Er worden vaker meerdere vragen in één categorie gegooid. Kijk..als er 5 muziekvragen achter elkaar worden gesteld is het wellicht wat veel ja.
En ik vind wel dat het algemene kennis is. Want dan mag je nl geen filmvragen stellen ook. Of sportvragen.
Je mag niet twee keer achter elkaar antwoordenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:36 schreef ChrisJX het volgende:
Gavrilo Princip
Plotselinge ingevingen mogen welquote:Op zondag 22 juli 2007 22:38 schreef ElizabethR het volgende:
Je mag niet twee keer achter elkaar antwoorden![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:58 schreef C21H23NO5 het volgende:
5, 2 en 1
Oh ja. Dat gedoe had ik dus ook. Je hebt het ding al wel gedownload? Zet het dan in Windows->System 32. Tenminste, bij mij moest het pakketje daar staan. Dat is voldoende. Als het toch niet goed lukt, dan moet je nog .mp3 achter je geluidsfragment plakken bij het opslaan.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:58 schreef Plasterk het volgende:
@wyccie
ik moet lame encoder downlaoden voor omzetten naar mp3 in audacity. Hoe moet ik deze installeren. Audacity vraagt om een bestand die hij niet kan vinden in de zip.
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:05 schreef ElizabethR het volgende:
backgammon
gedaan maar nu error --> kon de coderingsbibliotheek niet openenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja. Dat gedoe had ik dus ook. Je hebt het ding al wel gedownload? Zet het dan in Windows->System 32. Tenminste, bij mij moest het pakketje daar staan. Dat is voldoende. Als het toch niet goed lukt, dan moet je nog .mp3 achter je geluidsfragment plakken bij het opslaan.
En dan wel opslaan in een map waar je het nog terug kan vinden (Muziek bijvoorbeeld, bij mij kwam het namelijk in System32 terecht).
Hmm, weet niet zo heel goed meer wat ik gedaan heb. Misschien heb ik het pakketje eerst geopend (door er op te dubbelklikken...) Ja, dat heb ik gedaan. En toen het betreffende bestand in System32 gedumpt.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:09 schreef Plasterk het volgende:
Gedaan maar nu error --> kon de coderingsbibliotheek niet openen
Cobra4 +1quote:Op zondag 22 juli 2007 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
Snip
Als het wel is gelukt, moet je nog wel in de ID-tags even de gegevens weghalen.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:11 schreef Plasterk het volgende:
gdvr mis ik een vogelvraag door dit gekut
ik heb een wav to mp3 encoder gedownloadquote:Op zondag 22 juli 2007 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als het wel is gelukt, moet je nog wel in de ID-tags even de gegevens weghalen.
Doei ER
Correctquote:Op zondag 22 juli 2007 23:21 schreef Plasterk het volgende:
Nelson
Nog steeds op je werk. Een die hard.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
Geen audio/video mogelijkheid op mijn werk.....
![]()
Net met mijn dienst begonnen. Morgen om 0700 klaar.quote:
Roberto Jacketti !?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Toch niet die dude met die Scooters toch?
ik ziet niks en tevens een tvp in de hoop weer wat puntjes te scoren!!quote:
Zing 'm eens? Misschien ken ik het deuntje ook wel??quote:Op zondag 22 juli 2007 23:52 schreef wyccie het volgende:
Hmm, gek, de titel en artiest zeggen me helemaal niks. Maar het deuntje ken ik wel.
ik ken hem ook maar ik ken alleen het refrein en die staat er maar half op dus kom er nu moeilijk opquote:Op maandag 23 juli 2007 00:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zing 'm eens? Misschien ken ik het deuntje ook wel??![]()
Cobra +1quote:Op maandag 23 juli 2007 00:38 schreef Cobra4 het volgende:
Korhoen?
Het antwoord is al gegeven door Plasterkquote:Op maandag 23 juli 2007 00:38 schreef hierissiedan het volgende:
dolce vita
ik had het inmiddels door...quote:Op maandag 23 juli 2007 00:42 schreef erkel het volgende:
[..]
Het antwoord is al gegeven door Plasterk![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:43 schreef C21H23NO5 het volgende:
macy gray?
Correctquote:Op maandag 23 juli 2007 00:44 schreef C21H23NO5 het volgende:
mary j blige
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:46 schreef erkel het volgende:
Mary J Blidge
2 minuten lang nadenken is te lang![]()
wake me up before you go go is 1quote:Op maandag 23 juli 2007 00:48 schreef hierissiedan het volgende:
whake me up
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:50 schreef hierissiedan het volgende:
the edge of heaven dacht ik
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:04 schreef erkel het volgende:
Kaapverdie, Portugal en Brazilie
Jep. Gewoon in Genesis al.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:15 schreef C21H23NO5 het volgende:
genesis?
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:24 schreef Yurithemaster het volgende:
bretange, corsica en lotharingen ofzo?
Jeejquote:Op maandag 23 juli 2007 01:26 schreef C21H23NO5 het volgende:
yurit + 1
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:30 schreef Cobra4 het volgende:
Martin Sheen
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:30 schreef Cobra4 het volgende:
Martin Sheen
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:33 schreef hierissiedan het volgende:
zelfs met 2schermen en f5en mis ik die vrag nog....
Bijna goed.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:36 schreef Yurithemaster het volgende:
opd ofzoiets
thxquote:
Ja, Enola Gayquote:Op maandag 23 juli 2007 01:37 schreef C21H23NO5 het volgende:
nummer dat elona gay heet?
Dat is 'm C12H23NO5 +1quote:Op maandag 23 juli 2007 01:37 schreef C21H23NO5 het volgende:
OMD?
sorry, had echt geen idee, maar toen ik zag dat opd bijna goed was, kon het niets anders zijn dan OMDquote:
the maid of new orleans was toch ook van hun? met orgel muziek toch?quote:Op maandag 23 juli 2007 01:37 schreef C21H23NO5 het volgende:
OMD?
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:41 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
the maid of new orleans was toch ook van hun? met orgel muziek toch?
verschrikeleijke muziek doet me denken aan de zwartemarkt waar ik met mmijn vader vroeger naar toe ging. En die stank daar... BAHquote:
jaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 23 juli 2007 01:46 schreef wyccie het volgende:
How bizarre
suggesties?? maar zo val ik nog wel een beetje op. Prbeer een beetje naamsbekendheid te krijgen...quote:Op maandag 23 juli 2007 01:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
En nu die van hierissiedan nog. Met dat flikkerlichtje![]()
Als je wilt opvallen doe dat dan op een positieve manier.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:51 schreef hierissiedan het volgende:
suggesties?? maar zo val ik nog wel een beetje op. Prbeer een beetje naamsbekendheid te krijgen...
Maar ik gaat naar bed. weltrusten!quote:Op maandag 23 juli 2007 01:53 schreef hierissiedan het volgende:
zelfs met 3 keer het topic open wil het me niet lukken....
The Simple Lifequote:Op maandag 23 juli 2007 01:52 schreef C21H23NO5 het volgende:
a simple life
als jij hem in regenboog kleurtjes maakt dan zal ik hem gebruiken!quote:Op maandag 23 juli 2007 01:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je wilt opvallen doe dat dan op een positieve manier.
Gewoon knalrood, of een regeboog aanbrengen op die lippen, maar niks waar epilepsie mee wordt getriggerd.
Ben ik te lui voor. Maar je kun het aanvragen in een topic in DIG.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:56 schreef hierissiedan het volgende:
Als jij hem in regenboog kleurtjes maakt dan zal ik hem gebruiken!
ik vind hem anders prima hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 01:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben ik te lui voor. Maar je kun het aanvragen in een topic in DIG.
Welterusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |