noujja, het zat voorverpakt dus waarschijnlijk is het uit het land waaruit het komt en niet uit r-dam..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:06 schreef Yinny het volgende:
Ieuw...gadver...ik weet dat er kakkerlakken en ratten e.d. bij toko's niet ongebruikelijk zijn, maar als ik ze niet zie dan bestaan ze niet. Nu ik dit zo zie...voorlopig zie je me niet bij wah nam hong....![]()
ik niet, leg eens uit?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:39 schreef Casparovvv het volgende:
Iedereen is wel bekend met de zogenaamde 3, 5 of 10 secondenregel bij de McDonalds, maar zo gaat het er in veel verswinkels ook aan toe hoor.
Etenswaren die op de grond gevallen zijn kunnen gewoon weer terug worden gelegd/verkocht worden, als deze niet langer dan 3, 5 of 10 seconden op de grond hebben gelegen. Dan zijn ze immers nog niet vies. Het aantal seconden is afhankelijk van het beleid van de bedrijfsleider en de glansfactor van de vloer.quote:
Klopt. Maar het zegt wel iets over de houding van het bedrijf, hoe serieus hygiène wordt genomen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:44 schreef RandomMoron het volgende:
nouja..zolang er geen schoenafdruk op staat weet je er toch niets vanaf
Je moet maar zo denken:quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:08 schreef RandomMoron het volgende:
lol.. maar het was er geen 1..het waren er wel 6 of 7 en het adres kon ik niet lezenik vond het op zich ook niet erg, dat krijg je uit landen met een wat exotischer tintje,..ik vond het alleen reuzejammer dat ik het pas ontdekt had nadat ik al een kop ophad..
Dat is natuurlijk een urban myth, die secondenregel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Etenswaren die op de grond gevallen zijn kunnen gewoon weer terug worden gelegd/verkocht worden, als deze niet langer dan 3, 5 of 10 seconden op de grond hebben gelegen. Dan zijn ze immers nog niet vies. Het aantal seconden is afhankelijk van het beleid van de bedrijfsleider en de glansfactor van de vloer.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een urban myth, die secondenregel.
Ja, dat is al eens op Mythbusters geweest, en het klopte niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een urban myth, die secondenregel.
Schell nog geprobeerd? Volgens mn schoonvader zit er op de oude binnenweg (naast de ijssalon) ook nog een goeie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:23 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag heb ik gegrilde uitjes gekocht bij Little Italy, in de hoop dat ze net zo goddelijk zouden zijn als die heerlijk zoete, gecaramelliseerde uitjes die ik ooit vlakbij Rome heb gegeten in een restaurant. Helaas, ze bleken ingelegd in azijn.Wel lekker, maar niet waar ik op hoopte.
Wel lekkere buffelmozzarella en een basilicumplant gekocht voor de Insalata Caprese die ik vanavond ga eten.
Nog steeds geen goede slager op normale afstand gevonden.Misschien moet ik toch maar overwegen om naar Hillegersberg te fietsen eenmaal per week. Al heb ik de biologische slager nog niet getest, want die was op vakantie.
Nope. Maar hebben ze daar überhaupt rundvlees? Ik zie op die site vooral varken, kip, geit e.d. staan. Geit vind ik erg lekker, maar varken moet ik niet.quote:
Okee, gaan we die ook testen.quote:Volgens mn schoonvader zit er op de oude binnenweg (naast de ijssalon) ook nog een goeie.
Lekker! Goed dat je er nog een hebt gevondenquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb mijn goede slager gevonden hoor.De Groene Weg-slager van de Goudsesingel is terug van vakantie en die heeft erg mooi vlees, plus verstand van wat hij verkoopt.
Vandaag een prachtig stuk lamsvlees gekocht waarvan ik nu een curry aan het maken ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |