Wie gaat er dan ook in een studentenhuis wonen? Alleen het douchen al voelt aan alsof je op de camping zit. Handdoek mee, slippers aan, spullen vergeten, aankloppende mensen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:35 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
En dan stinkt het hele huis naar zijn vieze jongetjesdouchespul. Axe oid.. Vervolgens neemt hij het weer mee naar zijn kamer. Anders gaan andere mensen het gebruiken.
. Hij heft de douche overigens gesloopt. Niet de huisbaas gebeld. Die dingen doe ik altijd, de rest is te mongolide om iets uit te voeren. Zo ook de krant van het gangpad weghalen. Of überhaupt post.
.
Nee, nee, geheim.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vermoed dat je iets aan me kwijt wil, Mingus?
Zou je niet gelukkig zijn op een planeetje met alleen jezelf? Dat idee krijg ik een beetjequote:Op zondag 22 juli 2007 13:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou ja, ik eigenlijk ook. Maar om niet in het collectief van mensen die te lui zijn om naar het stembureau te fietsen te vallen, stem ik dan altijd maar op een volstrekt belachelijke partij, zoals Wieteke van Dort of de SP.
ALSOF IK HIER NIET WEG WIL! KLOOTZAK!quote:Op zondag 22 juli 2007 13:36 schreef Mingus het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in een studentenhuis wonen? Alleen het douchen al voelt aan alsof je op de camping zit. Handdoek mee, slippers aan, spullen vergeten, aankloppende mensen..
Geheim? Ik weet geen geheim. Welk geheim? Ik weet niks. Huh?quote:
Wie niet?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou je niet gelukkig zijn op een planeetje met alleen jezelf? Dat idee krijg ik een beetje.
Ga op jezelf wonen, jongen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:35 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
En dan stinkt het hele huis naar zijn vieze jongetjesdouchespul. Axe oid.. Vervolgens neemt hij het weer mee naar zijn kamer. Anders gaan andere mensen het gebruiken.
. Hij heft de douche overigens gesloopt. Niet de huisbaas gebeld. Die dingen doe ik altijd, de rest is te mongolide om iets uit te voeren. Zo ook de krant van het gangpad weghalen. Of überhaupt post.
.
Mooi geheim hè, die ene?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geheim? Ik weet geen geheim. Welk geheim? Ik weet niks. Huh?
Nee. Zo is het hier ook weer niet. Ik heb ook m'n eigen keukentje.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:38 schreef Mingus het volgende:
Of huisgenoten die een praatje komen maken. Gatverdamme.
Ik weet niet waar je het over hebt. Zo geheim is het.quote:
Een soort principiele keuze voor domheid?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:30 schreef LXIV het volgende:Ik geef de voorkeur aan slecht verwoordde onderbuikgevoelens
Het enige gedeelde huis waar ik het wel naar mijn zin had was toen ik woonde in Yoyogi-koen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:37 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
ALSOF IK HIER NIET WEG WIL! KLOOTZAK!
JA MAAR OF HET VAN DE MOOIHEID IS ERIKquote:Op zondag 22 juli 2007 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Zo geheim is het.
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:38 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nee. Zo is het hier ook weer niet. Ik heb ook m'n eigen keukentje.
Kijk. Daar houd ik wel van.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:40 schreef Lienekien het volgende:
Toe Erik, steek die jongen nou wat veren in de kont.
Okonomiyaki.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:41 schreef Mingus het volgende:
[..]
Oh, da's dan wel kek. Ik at gewoon elke dag Soba bij het kraampje op de hoek. En anders een fijn spleetogig damesmeisje opzoeken om Okonomiyaki te gaan bedrijven.
Kek.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:41 schreef Mingus het volgende:
[..]
Oh, da's dan wel kek. Ik at gewoon elke dag Soba bij het kraampje op de hoek. En anders een fijn spleetogig damesmeisje opzoeken om Okonomiyaki te gaan bedrijven.
Waarom? Omdat ik WVD stem? Is dat het?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou je niet gelukkig zijn op een planeetje met alleen jezelf? Dat idee krijg ik een beetje.
Meer omdat je je zo krampachtig af ljikt te zeggen tegen al die collectieven. Ik vroeg me af of er wel een groep is waar je jezelf wél toelaat om er een beetje bij te horen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik WVD stem? Is dat het?
Nee, ik denk niet dat ik als kleine prins zo gelukkig zou zijn. Dat zou me snel vervelen.
Tommy, can you hear me?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik heb gisteren 10 euro gewonnen met pinball..
Ok.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie weet heb ik dat al lang gedaan. Ik herinner me de sluitpost van het vorige topic maar al te goed. Misschien heeft die er wat mee te maken. WEET IK VEEL IK ZEG MAAR WAT!
Nou, je zou toch moeten weten dat ik een groot deel van mijn tijd in groepsverband verblijf. Mijn afkeer tegen het collectief echter, als amorfe, redeloze mensenmassa, waarin voor het individu als eigen entiteit geen plaats meer is, ja, dat stoot me af, daar maak ik liever geen deel van uit.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meer omdat je je zo krampachtig af ljikt te zeggen tegen al die collectieven. Ik vroeg me af of er wel een groep is waar je jezelf wél toelaat om er een beetje bij te horen.
Nee, ik ben een principieel niet-stemmer. Dat is iets anders.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Claudia is principieel tegen stemmen.
Nee, de heli vloog vandaag niet. Ik heb gewoon geduld gekregen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:45 schreef broer het volgende:
Hé, je gebruikt de quote-knop weer, LXIV. Terug in Nederland?
Is dat principieel iets anders?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, ik ben een principieel niet-stemmer. Dat is iets anders.
Ik begrijp je niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:48 schreef Mingus het volgende:
[..]
309. Is het, dat regel en ervaringszin in elkaar overgaan?
En ik ben niet principieel in het niet-stemmen, maar ik stem-niet uit zekere principes. Ook dat is iets anders.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:48 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, ik ben een principieel niet-stemmer. Dat is iets anders.
Oh-my-lord.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:50 schreef Mingus het volgende:
Ik heb een geheime liefde voor NOFX. Ik kan er niets aan doen.
Minder kek.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:52 schreef Mingus het volgende:
Pleurighekel?
Vraag het eens aan Word. Die heeft altijd wel kekke suggesties.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |