Ik snap niet wat het al dan niet typen met tien vingers te maken heeft met vandaag, Andershandigdag.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, daar is dan geen kunst aan, hè.
Ik wel.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap niet wat het al dan niet typen met tien vingers te maken heeft met vandaag, Andershandigdag.
Mijn partij was ook klein en obscuur, maar wel heel principieel en grondig.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een succesformule.
De partij(tjes) waar ik doorgaans op stem zijn zo klein en obscuur, dat ze aan een standpunt over de EU meestal nog niet toegekomen zijn.
Ja, maar d'r zit dan toch helemaal geen uitdaging in het typen?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:24 schreef Bupatih het volgende:
Ik niet. En het is míjn dag! Ik heb de regels verzonnen!
Het zou zo maar kunnen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Lienekien, hoezo bezorgt bol.com niet op maandag?
Nee, maar niet overal hoeft vandaag een uitdaging in te zitten.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar d'r zit dan toch helemaal geen uitdaging in het typen?
Dus je weet het niet?quote:
Ja, dat principiele, daar heb ik dan weer weinig mee. Ik geef de voorkeur aan slecht verwoordde onderbuikgevoelens, waaruit dan weer allerlei complottheorieen ontspruiten. En daarop moeten dan weer de partijstandpunten, zoals het verbieden van de consumptie van peperkoek, uit voortkomen. Gelukkig kent Nederland steeds meer van dit soort politieke instituties. Maar wanneer jij en je vrinden een dergelijke partij willen oprichten, laat het me weten. Mijn stem heb je!quote:Op zondag 22 juli 2007 13:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn partij was ook klein en obscuur, maar wel heel principieel en grondig.
Gelukkig welquote:
Nou ja, ik eigenlijk ook. Maar om niet in het collectief van mensen die te lui zijn om naar het stembureau te fietsen te vallen, stem ik dan altijd maar op een volstrekt belachelijke partij, zoals Wieteke van Dort of de SP.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Claudia is principieel tegen stemmen.
Ik geloof er niks van.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou ja, ik eigenlijk ook. Maar om niet in het collectief van mensen die te lui zijn om naar het stembureau te fietsen te vallen, stem ik dan altijd maar op een volstrekt belachelijke partij, zoals Wieteke van Dort of de SP.
Wie gaat er dan ook in een studentenhuis wonen? Alleen het douchen al voelt aan alsof je op de camping zit. Handdoek mee, slippers aan, spullen vergeten, aankloppende mensen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:35 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
En dan stinkt het hele huis naar zijn vieze jongetjesdouchespul. Axe oid.. Vervolgens neemt hij het weer mee naar zijn kamer. Anders gaan andere mensen het gebruiken.
. Hij heft de douche overigens gesloopt. Niet de huisbaas gebeld. Die dingen doe ik altijd, de rest is te mongolide om iets uit te voeren. Zo ook de krant van het gangpad weghalen. Of überhaupt post.
.
Nee, nee, geheim.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vermoed dat je iets aan me kwijt wil, Mingus?
Zou je niet gelukkig zijn op een planeetje met alleen jezelf? Dat idee krijg ik een beetjequote:Op zondag 22 juli 2007 13:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou ja, ik eigenlijk ook. Maar om niet in het collectief van mensen die te lui zijn om naar het stembureau te fietsen te vallen, stem ik dan altijd maar op een volstrekt belachelijke partij, zoals Wieteke van Dort of de SP.
ALSOF IK HIER NIET WEG WIL! KLOOTZAK!quote:Op zondag 22 juli 2007 13:36 schreef Mingus het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in een studentenhuis wonen? Alleen het douchen al voelt aan alsof je op de camping zit. Handdoek mee, slippers aan, spullen vergeten, aankloppende mensen..
Geheim? Ik weet geen geheim. Welk geheim? Ik weet niks. Huh?quote:
Wie niet?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou je niet gelukkig zijn op een planeetje met alleen jezelf? Dat idee krijg ik een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |