Huldequote:Op zondag 22 juli 2007 12:53 schreef SIRA het volgende:
yeeeeah, m'n eerste printscreen is gelukt !!!!
Ja, ze vind het niet erg om ouder te worden, dan zijn de kinderen volwassen en dan kan ze gewoon weer zelf leuke dingen doenquote:Op zondag 22 juli 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Als Yenne 17 jaar is , hebben we de perfecte oppas. Dan gaan we lekker foetsie woetsie.![]()
![]()
Niet te geloven hoe ze dat vol blijft houden.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:55 schreef Disana het volgende:
Natasia zegt dat ze 'confectie 38' heeft. Ze kan nu makkelijker shoppen.
Teringwijf is hetquote:Op zondag 22 juli 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Als Yenne 17 jaar is , hebben we de perfecte oppas. Dan gaan we lekker foetsie woetsie.![]()
![]()
Valt nog mee eerst zei ze steeds 36!quote:Op zondag 22 juli 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven hoe ze dat vol blijft houden.
zou mooi zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
Er komt dus geen gedagzegfeest op advies van Patries.![]()
Hoeso niet? Dat heb ik even gemist ..quote:Op zondag 22 juli 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
Patries zei dat het beter was om geen gedagzegfeest te houden in dat hok, maar een welkomsfeest buiten het hok.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoeso niet? Dat heb ik even gemist ..
Was mij niet helemaal duidelijk. Tussen neus en lippen door smeerde Natasia de organisatie van een feest thuis aan. Maar of het afscheidsfeest in de Kooi er nou wel of niet komt...quote:Op zondag 22 juli 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:58 schreef farceman het volgende:
Als ze nu toch eens de hairextensions van natasia zou jatten!!!
dan heb je pas eeen echte rel!!!!
Je valt in herhalingquote:Op zondag 22 juli 2007 12:45 schreef farceman het volgende:
Als ze nu toch eens de hairextensions van natasia zou jatten!!!
dan heb je pas eeen echte rel!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |