Wat is een foboquote:Op zondag 22 juli 2007 23:22 schreef QuoRocks het volgende:
[..]
2, in mn FoBo...
En op de site van mn band, maar ik zit bijna over mn bandbreedte...
Je hebt vaak tandje 1 t/m 4 toch? Zonder is gewoon gelijk dat metalen plaatjedingquote:
Toffe bril!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:22 schreef QuoRocks het volgende:
[..]
2, in mn FoBo...
En op de site van mn band, maar ik zit bijna over mn bandbreedte...
Bij mij alleen de eerste week als een gek. Daarna haast niet meer.quote:
Dat is waar, moet nog steeds beginnen met puistjes krijgenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Komt nog wel, je bent nog maar net in de puberteit.
Ik heb al 3 drankjes binnen.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
HihiJe krijgt ook wel een drankje naar keuze van me
![]()
Ja, stiekem snapte ik het welquote:Op zondag 22 juli 2007 23:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je hebt vaak tandje 1 t/m 4 toch? Zonder is gewoon gelijk dat metalen plaatjeding
Ja, baarden zijn vaak ernstig. Maar een sik staat vaak tof. Vooral in combinatie met lang haar en een leren jas.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ligt eraan.![]()
Of het iemand staat.
bij een baard moet ik btw wel gelijk aan iets heel ernstigs engs denken. Zoals vader Abraham ofzo
Maar sikken zijn oké. 14.gif
Ach, het is me wat.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat is waar, moet nog steeds beginnen met puistjes krijgen
Nou.quote:
huh wat raar, ik wist niet eens dat ik er een had.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Zo'n ding. Jij hebt er ook 1 van: http://fotoboek.fok.nl/Sebasser
MSN emoticons
Ik ben niet zo thuis in de drankjes, wtf is een blue curacau?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, baarden zijn vaak ernstig. Maar een sik staat vaak tof. Vooral in combinatie met lang haar en een leren jas.
Wil jij op de meat een blue curacau met 7-up van me drinken?![]()
Iets zoets, met veel blauwe kleurstof en wat alcoholquote:Op zondag 22 juli 2007 23:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de drankjes, wtf is een blue curacau?![]()
En dat mag best! zeggen we maar zo.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:27 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd rare/gare PI's, geloof ik
Lekkerquote:Op zondag 22 juli 2007 23:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de drankjes, wtf is een blue curacau?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |