Dan neem ik CZ. wel mee.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:51 schreef TheSorrow het volgende:
PDL, ik duik met jou en enter in 1 kamer dan, ok?
Ik ben ook wel benieuwd naar hoe CZ in het echt is. Je hebt concurrentie, langharig tuigquote:
Dat is weinig nieuws voor mijquote:Op zondag 22 juli 2007 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar hoe CZ in het echt is. Je hebt concurrentie, langharig tuig![]()
Hmm, ja... Wel eens...quote:Op zondag 22 juli 2007 23:10 schreef ChipsZak. het volgende:
@ WurM. Tuurlijk keek ik in je fobo.
Je bent wel schattigmaar ik weet toevallig dat je die wel vaker gehoord hebt
![]()
Jij ook gefeliciteerd hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 21:14 schreef KjoeLjan het volgende:
verkapt WurM-felicitatie-topic
Whehe, PDL blijft lekker bij mij slapen.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:51 schreef TheSorrow het volgende:
PDL, ik duik met jou en enter in 1 kamer dan, ok?
Wrom danquote:Op zondag 22 juli 2007 23:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Lang haar is sexy![]()
En dat van jou ook hoor Tom. Jouw haar is gwn ubertof
.
![]()
Mooiquote:Op zondag 22 juli 2007 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga heul niet vechten met je hoor WurMpje![]()
Een echte man heeft een baardquote:Op zondag 22 juli 2007 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga heul niet vechten met je hoor WurMpje![]()
Ik wil alleen weten hoe CZ in het echt is. Of het moet tegen die tijd uit zijn met mijn vriendin.
@ ChipsZak: Wat vind jij van gezichtshaar?![]()
Ik ben jaloers.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:16 schreef Sebasser het volgende:
Volgens mij ben ik de enige uit dit topic die weet hoe CZ. in het echt is.![]()
![]()
Omdat het grappig haar isquote:
quote:
Ah. Bedankt voor deze informatie.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze lust geen nootjes op sundauau ijsjes btw.
Dan moet je die ene nieuwe scheerdinges van de reclame kopen.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Klaat wel een sikje staanIk weet nog niet hoe ik t doe, je ziet t vanzelf!
Wat kaneel op je stokje en alles komt goedquote:Op zondag 22 juli 2007 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah. Bedankt voor deze informatie.
Houdt ze wel van kaneel?
Scherenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan moet je die ene nieuwe scheerdinges van de reclame kopen.
Daarmee kan je dat heul mooi doen.
Geen idee, ik heb geen kaneel op mijn stok.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah. Bedankt voor deze informatie.
Houdt ze wel van kaneel?
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:18 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ga voor je wegrennen als je het probeert aan te raken
Nou.... vooruit!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik plukje haar even aaien?
Je krijgt immers een kusje.
![]()
Ik kan hem nog niet beetpakken helaas. Maar tegen de tijd van de meat zeker wel.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelang ie is natuurlijk!
Ligt eraan.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vindt je nou van baarden en sikken?![]()
Yeeeey!!!quote:
2, in mn FoBo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |