maar mijn TT is heus geiligerquote:Op zondag 22 juli 2007 12:05 schreef Afwazig het volgende:
Twee topics, deze was eerder.
In de wiki! gezetquote:Op zondag 22 juli 2007 12:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Ja hoi. Ook hier moet Purpled00s bij de misschieners.
Ik zei..quote:Op zondag 22 juli 2007 12:25 schreef 0ttie het volgende:
Bier over tieten is beter dan hihihih als ik mijn mening ook mag geven
Outdated infoquote:Op zondag 22 juli 2007 12:38 schreef 0ttie het volgende:
@ Heatwave's profiel:
Hobbies/interesses: Rockmuziek, meetings aflopen, feesten, voetbal...
nu moet je wel!
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Schrijf mij maar bij de 'misschieners'.
Je was op de ONZ-meet in februari, da's nog geen half jaar geleden.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Outdated info.
ben al tijden niet meer op een meeting geweest eigenlijk.
ik lees hier overal dat jij een kutuser bentquote:Op zondag 22 juli 2007 15:18 schreef Afwazig het volgende:
Jeugdherberg, dat klinkt echt als één of andere stoffige kelder die wordt gerund door een pedo van 80.
Nou mooi toch, valt er nog wat te lachen en te klagen de volgende dagquote:Op zondag 22 juli 2007 15:18 schreef Afwazig het volgende:
Jeugdherberg, dat klinkt echt als één of andere stoffige kelder die wordt gerund door een pedo van 80.
Ja, dat lijkt me echt dolletjesquote:Op zondag 22 juli 2007 15:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou mooi toch, valt er nog wat te lachen en te klagen de volgende dag![]()
Ben ik ook.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:19 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik lees hier overal dat jij een kutuser benthoe zit dat
????
Gewoon doorgaan totdat de eerste trein rijdtquote:Op zondag 22 juli 2007 15:07 schreef Afwazig het volgende:
Als ik kom wil ik trouwens wel `s avonds komen, maar de terugreis zuigt. Op het station slapen is ook niet zo`n succes.
Hoe kan je je in godsnaam laten neuken, als je niet naar een meat komt???quote:Op zondag 22 juli 2007 15:58 schreef Edwinuss het volgende:
ik kom toch niet, laat me liever neuken.
Snap dat dan, hij laat zich liever uitwonen op een homo-parkeerplaats.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:45 schreef juiced het volgende:
[..]
Hoe kan je je in godsnaam laten neuken, als je niet naar een meat komt???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |