Wat een vreemde reden om een film goed te vinden.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:45 schreef moelan0e het volgende:
Turks fruit is gewoon een typische Nederlandse film. Ik hou van Nederlandse films, want in Nederlandse films moet er altijd iemand even plassen. In hollywoodfilms gaat niemand nooit niet naar het toilet. Tenzij er op het toilet een scene afspeelt
Maar goed dat Dick Maas daar geen handje van had danquote:
Mja, zoals ik al eerder zei: als het maar controversieel is, dan zit je goed.quote:
Zeker, en vergeleken met Spetters is Turks Fruit nog erg beschaafd. Taboe doorbrekend was het zeker.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 10:42 schreef Metal_Mart het volgende:
Wat je ziet is een agressieve seksmaniak die psychopatische verkrachterstrekjes vertoont, die constant bezig is om een infantiele zwakbegaafde te naaien.
![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Ik wil graag begrijpen wat deze film of dit boek goed maakt. Welk aspect van het verhaal, welke scenes, wat?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:14 schreef Flashwin het volgende:
Grappig dat geen van de fans een normale reden kan geven waarom zij deze film zo goed vinden
Hier een fotootje van je cuteequote:Op zondag 22 juli 2007 16:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben de film aan het downloaden. Ik vind Rutger Hauer wel heel cute, dus dat is alvast een plus!.
waarom verwachtte ik dat al?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:45 schreef Samson het volgende:
[..]
Hier een fotootje van je cutee![]()
[afbeelding]
Oh ja, als hij dan zo zijn pik op tafel legt om hem te gaan tekenen (of hoe was die scene?), die RH bedoel je?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom verwachtte ik dat al?. Omdat het FOK! is, misschien?
.
Ik bedoelde natuurlijk RH ten tijde van Turks fruit.
Hehe, dat begrijp ik, ik kon t niet latenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom verwachtte ik dat al?. Omdat het FOK! is, misschien?
.
Ik bedoelde natuurlijk RH ten tijde van Turks fruit.
Ik zou willen dat ik er op 63-jarige leeftijd zo uit zou zien.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:45 schreef Samson het volgende:
[..]
Hier een fotootje van je cutee![]()
[afbeelding]
Mmm, ik hoop er toch nog wel iets strakker uit te zien tegen die tijd. We zullen t zien..quote:Op zondag 22 juli 2007 17:04 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik er op 63-jarige leeftijd zo uit zou zien.![]()
Rutger is een extreem aantrekkelijke man met veel charisma.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben de film aan het downloaden. Ik vind Rutger Hauer wel heel cute, dus dat is alvast een plus!.
Terwijl je net al die sletten al voorbij zag komen in die filmquote:Op zondag 22 juli 2007 18:37 schreef tong80 het volgende:
Geweldige film.
Veel erger was dat die commerciële kutomroep de eindscene afkapte en de aftiteling niet liet zien om alles te laten bezinken met de heerlijke muziek van Toots Tielemans.
Nee midden in je laatste emotie word je gevraagd naar één of andere slet te bellen voor een euro per minuut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |