zeg dat .... optimaal aan het genieten....morgen even een ziekenhuisdagje....echt helemaal in de stemmingquote:
OH shit helemaal niet bij stil gestaan....quote:Op maandag 23 juli 2007 16:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zeg dat .... optimaal aan het genieten....morgen even een ziekenhuisdagje....echt helemaal in de stemming
geeft niets niets joh !quote:Op maandag 23 juli 2007 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OH shit helemaal niet bij stil gestaan....
Hij zag die foto's van Britney.quote:
Wel grappig. Het zijn opnamen van een videoclip. Ben benieuwd wat ze allemaal wegretoucheren.quote:
Demarreren kan ie wel zegquote:Op maandag 23 juli 2007 17:24 schreef pascalheister het volgende:
contador vies geniepig mannetje zeg
'Het is net Pantani' zeg!quote:
Klasse juist. Jong ventje die in de aanval ging.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:24 schreef pascalheister het volgende:
contador vies geniepig mannetje zeg
Hij is al dicht, nadat Popolon hem per ongeluk heropend hadquote:Op maandag 23 juli 2007 17:40 schreef tong80 het volgende:
Even SCH steunen.
Danny, waarom een ban als je met Al Bundy wordt vergeleken ?
Die gekke Popolon ook...quote:Op maandag 23 juli 2007 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is al dicht, nadat Popolon hem per ongeluk heropend had
Dat zijn jouw woorden.quote:
Schijtluisquote:Op maandag 23 juli 2007 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden.
Ik let op wat ik zeg tegen/over mods, voor ik het weet word ik zelf ook geband![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |