Niet zo'n beetje ook..quote:Op maandag 23 juli 2007 18:43 schreef Mr_Baus het volgende:
IJs is er niet
Ursel is er niet
Ferdi is er niet
Baus is er pas na 6'en
PAF!!! BoF! topic kakt in als een malle![]()
![]()
Aiaiaiai wat ernstig stil zeg... brrrr griezelig![]()
Dat was toch wel een van de betere topics..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hey, Static en ik kunnen ook veel spammen hoor
Kijk maar in het opperspam topic, daar zie je geen Baus en ook geen IJs
![]()
Vandaag heb ik lekker de hele dag niks te doen
Straks lekker squashen en dan weer verder met niks doen
Die inzinking was pas nadat hij betrapt was op doping, verklaar dat maar eensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:07 schreef Suikermais het volgende:
Lag er toch ook dik bovenop. De ene dag nog niet over een vluchtheuveltje kunnen fietsen en de dag erna als 1ste over de grote bergtoppen...
Had ene Landis dat ook niet vorig jaar ?
Wordt zo wel één grote klucht..die hele tour
Niet zo zeuren, he.quote:
hehe, jij ook de avondetappe gekekenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:36 schreef jpjedi het volgende:
Tering Vino...heel de tour weer op zijn kop. Mooie lul.
Tijd dat er nu eens een autoriteit komt op die gebied die als rechter gaat optreden. UCI houdt gewoon zijn klep dicht nu.![]()
Dit was de druppel en er komt eindelijk een nieuw systeem, nieuwe organisatie en als de tour organisatie niet mee gaat doen dan komt er ook een Europese tour ipv een TDF. Al lijkt me dat laatste sterk.
hoezo?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:57 schreef Viro het volgende:
Ok BoFfers met een xbox 360 en live zijn :
dekkered : kogelvoer![]()
Viro : JackassNL
Slangquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:37 schreef staticdata het volgende:
Trouwens Kevin, jij als baas van een bouwmarkt
in me nieuwe huis heb ik een bad en die staat op een soort pootjes. hierdoor is er een gat van ongeveer 2 cm met de grond. Ik wil dit gat rondom met een soort rubbereslang dichtmaken zodat er geen water onder de badkuip kan komen. Ik heb in de lokale bouwmarkt gezocht maar niets gevonden.
Weet jij iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |