Nee, niet persé. Maar heb je de beelden gezien ?quote:Op zondag 22 juli 2007 02:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben je persé aan het faken als je been onder het dekbed vandaan komt dan![]()
Krijgen we ook een OP? Ik zou zo graag het onthullinkje van Jaap erin willen hebben (was zelf te laat).quote:Op zondag 22 juli 2007 02:21 schreef wolferl het volgende:
Los
Ja half, maar die Naaidieja maakt al klaarkom geluiden als Dennis tegen haar praatquote:Op zondag 22 juli 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, niet persé. Maar heb je de beelden gezien ?
Waarom hebben ze lol dan??quote:Op zondag 22 juli 2007 02:21 schreef wolferl het volgende:
Los
Daar hou ik echt niet van bij mannen, aldus Lieke.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:24 schreef F04 het volgende:
Los en gaan!
typje van snel de OP krijgen en er niets aan toevoegen.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Krijgen we ook een OP? Ik zou zo graag het onthullinkje van Jaap erin willen hebben (was zelf te laat).
Gaat al dagen zo, ben zelf steeds te laat en kom dus ook niet meer toe aan een goede OP.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
typje van snel de OP krijgen en er niets aan toevoegen.
Dat kan je je ook afvragenquote:Op zondag 22 juli 2007 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor het betere trek en rukwerk, pijpen inclusief, bel Nadia
Wel jammer dat de buren dan ook gelijk op de hoogte zijn van je escapadesquote:Op zondag 22 juli 2007 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor het betere trek en rukwerk, pijpen inclusief, bel Nadia
Ben jij daar geen lid vanquote:Op zondag 22 juli 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wel jammer dat de buren dan ook gelijk op de hoogte zijn van je escapades
I knowwquote:Op zondag 22 juli 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaat al dagen zo, ben zelf steeds te laat en kom dus ook niet meer toe aan een goede OP.
Ja joh, wist je dan niet dat je been wegdraaien tijdens het sexen aangeeft dat er wordt gefaked?? Stond al in de Masters & Johnson die in de jaren '60 verscheen.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog zo'n fake voorbeeld. Ze draait helemaal weg met haar been. Dennis ligt gewoon naast haar, maar een geluid dat ze maakt .......
[afbeelding]
De buren mogen alles horen, maar de complete wijk.....dat gaat wel erg ver. Tegen de tijd dat loslopende honden bij de voor de deur gaan zitten meejanken moet je je toch afvragen of je wel echt goed bezig bent.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wel jammer dat de buren dan ook gelijk op de hoogte zijn van je escapades
Ja, Jaap is echt op dreef zo af en toe. Ik geniet echt van die rolmopsquote:Op zondag 22 juli 2007 02:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 3 en 4 zijn top vanavond. Leuke gesprekken tussen Huub, Lieke en Jaap.
OP is klaar, en je wordt op je wenken bediend.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Krijgen we ook een OP? Ik zou zo graag het onthullinkje van Jaap erin willen hebben (was zelf te laat).
stagieres aan het trainen?quote:Op zondag 22 juli 2007 02:35 schreef F04 het volgende:
Why streamlock?
Ja, vind ik ook.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fantastisch, je bent een schat. De ochtendlezers zullen er blij mee zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
OP is klaar, en je wordt op je wenken bediend.
Hij mag nietquote:Op zondag 22 juli 2007 02:36 schreef Darklight het volgende:
Neuken ze? Of wat zijn ze aan het doen
Ik kijk niet maar ik hoor eea...ze zegt steeds Niet doen niet doen ik pijp je welquote:Op zondag 22 juli 2007 02:36 schreef Darklight het volgende:
nur kontbeffenquote:Op zondag 22 juli 2007 02:36 schreef Darklight het volgende:
Zoals?quote:Op zondag 22 juli 2007 02:38 schreef wolferl het volgende:
Jaap onthuld best veel geheimen van Achter.
Wat een vieze stem zet die Nadia op zeg (ik luister weer even tijdens de streamlock van 3 en 4).quote:Op zondag 22 juli 2007 02:37 schreef mootie het volgende:
En toch wel, beginnetjes...... en dus zonder condoom.
Krijgen we niet te zien/horen.quote:
Er wordt ons schijnbaar niks meer gegunt.........weer eens streamlock bij eerlijke gesprekkenquote:Op zondag 22 juli 2007 02:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goed ideequote:Op zondag 22 juli 2007 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het begint erop te lijken dat ze streamers willen wegpesten
Ze zitten midden in een rechtszaak. Best logisch vind ik.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het begint erop te lijken dat ze streamers willen wegpesten
Zou die echt niet erg vinden.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:43 schreef willem-jozef het volgende:
Stel dat Nadir 'nobby' Nix echt neukt en volgende maand blijkt dat Nadia echt een gozert is...Dat zou ik Dennix niet misgunnen.
Rechtzaak? Middenin?quote:Op zondag 22 juli 2007 02:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze zitten midden in een rechtszaak. Best logisch vind ik.
Volgens mij de psycholoog die dgk wil aanvallen.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie is vd Meer? Volgens mij heb ik een hoop gemist.
Dat zei ze tegen de streamers.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nadia:Ik wil je ziek maken
http://www.nu.nl/news/116(...)gen_%28video%29.htmlquote:Op zondag 22 juli 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Door Nadia jaquote:Op zondag 22 juli 2007 02:48 schreef wolferl het volgende:
Morgen ligt de helft van alle uitspraken die Huub vertelt heeft vannacht, bij de andere bewoners.
Rechtsachter van AZ in seizoen 80/81quote:Op zondag 22 juli 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, die bij Nova? Nou, die zou onderzoeken of er een mogelijkheid was toch? Daar gaat nog wel een tijdje overheen denk ik.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Volgens mij de psycholoog die dgk wil aanvallen.
Zoek even naar het topic over DGK in NOVA. Van der Meer wil de Orde van Advokaten aanschrijven om te zien of er werk gemaakt kan worden van het fysiek en psychisch geweld in De Kooi.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zij, want ik zie zijn linkerarm niet bewegen.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:51 schreef wolferl het volgende:
Of Denniks rukt zich af, of Nadia rukt hem af.
Het lijkt mij een kansloze zaak zonder handtekeningen van de bewoners die er vrijwillig zitten. Maar ik geef toe, heb er geen verstand van.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoek even naar het topic over DGK in NOVA. Van der Meer wil de Orde van Advokaten aanschrijven om te zien of er werk gemaakt kan worden van het fysiek en psychisch geweld in De Kooi.
Ze heeft haast af en toe. Het zal haar toch overkomen dat ze zijn penis eraf trekt zeg.....quote:Op zondag 22 juli 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Zij, want ik zie zijn linkerarm niet bewegen.
Volgens mij wordt hij pissig?quote:Op zondag 22 juli 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
Dennis: Mag ik je neuken. Nadia: Ja. Dennis: Mag ik je neuken. Nadia: Ik versta je niet. Dennis: Mag ik je kutje.
Jij zegt het. Ik begrijp helemaal niets van deze vorm van 'de liefde bedrijven'. En dat vrijwel elke nacht, hetzelfde liedje, hetzelfde af en aan.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze heeft haast af en toe. Het zal haar toch overkomen dat ze zijn penis eraf trekt zeg.....
Goed kijken Disana, Nadir gaf zichzelf en Nix een handjob. Echt waar!!!quote:Op zondag 22 juli 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Zij, want ik zie zijn linkerarm niet bewegen.
quote:Op zondag 22 juli 2007 02:58 schreef mootie het volgende:
Je kan nu kiezen of je gaat er opzitten of ik ga nu klaarkomen in je gezichtje??????????
Briljant idee, zijn we ook van die rotstemmen van natasia, amando,brian, nix, nadia, palma etc. af (waarom kijk ik eigenlijk nog?).quote:Op zondag 22 juli 2007 02:56 schreef mootie het volgende:
Ik stel voor dat we ondertitels krijgen, want die spuuggeluiden en kusgeluiden etc zijn te goor voor woorden.![]()
En welke is het geworden?quote:Op zondag 22 juli 2007 02:58 schreef mootie het volgende:
Je kan nu kiezen of je gaat er opzitten of ik ga nu klaarkomen in je gezichtje??????????
En zij maar zeuren om 'lekkere kusjes'.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
Schat, ik ga bovenop je liggen. Kijk maar of je me wil tegenhouden. Ik ga je neuken.
Dennis geeft het op. 'Ga je lekker slapen' of 'Gaan we lekker slapen'.quote:Op zondag 22 juli 2007 03:02 schreef mootie het volgende:
Saved by the bell, Huub en Lieke komen binnen.
Serieus.... ik had dat mormel zo het bed uit gerold.quote:Op zondag 22 juli 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis geeft het op. 'Ga je lekker slapen' of 'Gaan we lekker slapen'.
Dat breedtestreepje maakt je een beetje dikquote:Op zondag 22 juli 2007 03:06 schreef mootie het volgende:
Ineens kan Nadia weer redelijk normaal praten.
Dit jurkje heb ik echt..... en mn vriend zegt hetzelfdequote:Op zondag 22 juli 2007 03:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat breedtestreepje maakt je een beetje dik![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 03:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit jurkje heb ik echt..... en mn vriend zegt hetzelfde![]()
Horizontale strepen op kleding laten je dik over komen terwijl vertikale strepen juist je slank doet lijkenquote:Op zondag 22 juli 2007 03:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit jurkje heb ik echt..... en mn vriend zegt hetzelfde![]()
Hij laat het zich anders al welgevallen sinds dag drie dat ze er was. Hij is nu iets actiever, maar meneer liet zich met alle plezier op zijn rug liggend uren 'verwennen'quote:Op zondag 22 juli 2007 03:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als ik die Dennis was zou ik niet op herhaling gaan met haar, oprotten met die cockteaser
Privé moet hij haar niet. Speltechnisch doet ze het wel goed volgens hemquote:Op zondag 22 juli 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
Jaap vindt Lieke helemaal top in het spel en alles.
Liegt hij dan elke keer als hij tegen anderen zegt dat hij haar niet trekt?
Wat zou het 'en alles' dan zijn? Hij zei dat letterlijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Privé moet hij haar niet. Speltechnisch doet ze het wel goed volgens hem
Nu kennen we Dennis een beetje, en volgens mij is "zullen" en werkwoord, moet ik nog verder gaan......of?quote:Op zondag 22 juli 2007 03:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als ik die Dennis was zou ik niet op herhaling gaan met haar, oprotten met die cockteaser
Zou haar pa nog hopen een x aantal kamelen?quote:Op zondag 22 juli 2007 03:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk dat Nadia gewoon uitgehuwelijkt wordt na de Kooi....ze moet als maagd het huwelijk in vandaar dat ze Dennis geen kans geeft![]()
Ben bang dat hij haar zelf voor een kameel aan zietquote:Op zondag 22 juli 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou haar pa nog hopen een x aantal kamelen?
We zijn uitgedachtquote:Op zondag 22 juli 2007 03:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is laat, ik weet het allemaal niet meer. Slaap lekker allemaal
De pa speelt al lang niet meer een rol in haar leven, waar hebben wij het over?quote:Op zondag 22 juli 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou haar pa nog hopen een x aantal kamelen?
Volgens mij hebben meerderen het wel door, maar heeft Japio inmiddels zo'n hekel aan de redactie dat hij er gewoon over praat. Vandaar de wel 10 streamlocks vanavond, iedere keer als Japio gewoon zegt wat hij denkt.quote:Op zondag 22 juli 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
Môgguh... prachtige OP![]()
Ik begrijp dat Jaap het eindelijk helemaal door begint te krijgen??
quote:Op zondag 22 juli 2007 03:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuke clip: http://nl.youtube.com/watch?v=5ANf9GT8arA
Jaap voelt zich genaaid dus... dat wordt idd interessant, zo'n bewoner in huis.. vraag me af of ze het lef hebben om de opdracht "Terror op Jaap" te geven... al is dat niet eens omdat bijna niemand dat aan zal durven, maar ook om de reacties op vorig weekend...quote:Op zondag 22 juli 2007 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben meerderen het wel door, maar heeft Japio inmiddels zo'n hekel aan de redactie dat hij er gewoon over praat. Vandaar de wel 10 streamlocks vanavond, iedere keer als Japio gewoon zegt wat hij denkt.
Het zou me niets verbazen als Japio ruzie zoekt, en gewoon een toneelhaak wil hebben. Zodat hij aan zijn eigen plannen kan gaan werken.
Mijn opinie : (Opmerking speciaal toegevoegd voor Disana, zodat ik niet voor de rechter wordt gesleurd)quote:Op zondag 22 juli 2007 03:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap voelt zich genaaid dus... dat wordt idd interessant, zo'n bewoner in huis.. vraag me af of ze het lef hebben om de opdracht "Terror op Jaap" te geven... al is dat niet eens omdat bijna niemand dat aan zal durven, maar ook om de reacties op vorig weekend...
Mwah.. ik geloof niet zo in die "eigen plannen" van Jaap... hij denkt ff binnen te kunnen lopen op een paar maanden DGK-faam en is pissig dat hij die verdiensten (het eerste jaar) moet afstaan aan Tien, maar hij verkijkt zich IMHO finaal op wat hij al dan niet zou kunnen verdienen.quote:Op zondag 22 juli 2007 04:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn opinie (special toegevoegde opmerking voor Disana) :
Japio wil aan z'n eigen plannen werken. Zolang hij in de Kooi zit blijft hij afhankelijk van De Redactie. Tweede mogelijkheid is gewoon op te stappen, maar dan hangt een (hoogst waarschijnlijk) goed dichtgetimmerd contract om zijn nek. De derde mogelijkheid is een toneelhaak te forceren en voldoende bewijs daarvan mee te nemen.
In dat laatste geval heeft hij juridisch iets meer speelruimte. Zodra hij kan aantonen (voor de rechter) dat Talpa hem buiten wilde werken, eindigen daar ook een aantal contractuele verplichtingen. De rechter neigt er meestal naar de (financieel) zwakste partij in dergelijke conflicten te steunen.
Natuurlijk, ik ben het zeker met je eens. Japio heeft het veel te hoog in zijn bol. Maar dat ziet hij niet en zal je (op dit moment) ook nooit geloven. De kans is geweldig groot dat hij zal afgaan met zijn plannen ...... Maar daar komt hij pas later achter.quote:Op zondag 22 juli 2007 04:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. ik geloof niet zo in die "eigen plannen" van Jaap... hij denkt ff binnen te kunnen lopen op een paar maanden DGK-faam en is pissig dat hij die verdiensten (het eerste jaar) moet afstaan aan Tien, maar hij verkijkt zich IMHO finaal op wat hij al dan niet zou kunnen verdienen.
Jaap moet het van de setting en de opdrachten van "achter" hebben, op zichzelf heeft hij het volgens mij niet in zich dat hij het publiek kan vermaken (gescript naar mijn mening ook niet overigens)
Nee daar komt hij niet acher want Jaap is een slachtoffer van nature... dus als hij niet kan binnenhalen wat hij denkt binnen te kunnen halen dan zal hij de schuld aan Tien geven.quote:Op zondag 22 juli 2007 04:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben het zeker met je eens. Japio heeft het veel te hoog in zijn bol. Maar dat ziet hij niet en zal je (op dit moment) ook nooit geloven. De kans is geweldig groot dat hij zal afgaan met zijn plannen ...... Maar daar komt hij pas later achter.
We zijn het vet met elkaar eens : Japio is gewoon de looser (loser ?) en we zullen waarschijnlijk nooit zien of hij Talpa ooit de schuld kan geven. Tegen die tijd is hij immers al terug in de onbekende wereld van de grijze massa verdwenen.quote:Op zondag 22 juli 2007 04:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee daar komt hij niet acher want Jaap is een slachtoffer van nature... dus als hij niet kan binnenhalen wat hij denkt binnen te kunnen halen dan zal hij de schuld aan Tien geven.
Jaap is razend intelligent en kan idd 5 stappen vooruit denken, zijn zwakke punt is alleen dat zijn eerste stap al een onhaalbare stap is en dus zijn stappen 2 t/m 5 ook onhaalbaar
Het is loserquote:Op zondag 22 juli 2007 04:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We zijn het vet met elkaar eens : Japio is gewoon de looser (loser ?) en we zullen waarschijnlijk nooit zien of hij Talpa ooit de schuld kan geven. Tegen die tijd is hij immers al terug in de onbekende wereld van de grijze massa verdwenen.
Je leest het vanzelf wel in zijn column van de Partyquote:Op zondag 22 juli 2007 04:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We zijn het vet met elkaar eens : Japio is gewoon de looser (loser ?) en we zullen waarschijnlijk nooit zien of hij Talpa ooit de schuld kan geven. Tegen die tijd is hij immers al terug in de onbekende wereld van de grijze massa verdwenen.
Een colllum is een breuk van de dijbeenhals (in de heup) .......quote:Op zondag 22 juli 2007 04:23 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Je leest het vanzelf wel in zijn collum van de Party![]()
En jij bedoelde "bedoelt" ??quote:Op zondag 22 juli 2007 04:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een colllum is een breuk van de dijbeenhals (in de heup) .......
OK, de hele Party is een complete breuk, maar toch ......
Je bedoeld wellicht een column
quote:Op zondag 22 juli 2007 04:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een colllum is een breuk van de dijbeenhals (in de heup) .......
OK, de hele Party is een complete breuk, maar toch ......
Je bedoelde wellicht een column
jawel maar zie niks, zit op mn werkquote:Op zondag 22 juli 2007 05:07 schreef F04 het volgende:
Is er niemand meerin dit topic?
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 05:12 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
jawel maar zie niks, zit op mn werk![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 06:28 schreef F04 het volgende:
Ik denk maar eens te gaan slapen. Adios.
Als hij dat zou doen is hij een aanrander. Ze heeft heel duidelijk haar grens aangegeven en als hij daar overheen gaat kan ie linea recta de kooi uitgebonjourd worden.quote:Op zondag 22 juli 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
[..]
En zij maar zeuren om 'lekkere kusjes'.
Wat ook te grappig is, Dennis doet steeds shhhhhhhhhhhh als ze geluid maakt.![]()
Dennis moet hem gewoon erinsteken...... zelfs ik vind dit zoooooo teaserig, ze moet verdomme niet zeiken.
quote:Op zondag 22 juli 2007 09:53 schreef Brici het volgende:
Goeiemorgen
Kkijk net dit filmpje http://nl.youtube.com/watch?v=5ANf9GT8arA
whaha die moeten ze natasia laten zien_0-
Het is zo onderhand wel duidelijk dat Jaap zij coalitie met De Niks van "achter" opgedragen heeft gekregen. Qua humor, speltactiek en acties ligt hij duidelijk veel meer op lijn met Huub en Lieke.quote:Op zondag 22 juli 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
Jaap vindt Lieke helemaal top in het spel en alles.
Liegt hij dan elke keer als hij tegen anderen zegt dat hij haar niet trekt?
Ze haat die dekens, dus tegen de tijd dat ze De Niks toestemming geeft om haar te neuken zal ze dat denk ik ook wel als eis stellen.quote:Op zondag 22 juli 2007 03:09 schreef farceman het volgende:
SInds wanneer sext Nadia onder de dekens?
Wanner maken die twee zich eens uniek?
Gewoon boven de dekens!
dennix wil NIET boven de dekens want zijn oma kijkt meequote:Op zondag 22 juli 2007 10:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze haat die dekens, dus tegen de tijd dat ze De Niks toestemming geeft om haar te neuken zal ze dat denk ik ook wel als eis stellen.
Dus wordt er niet geneukt, zegt Nadia danquote:Op zondag 22 juli 2007 10:08 schreef DiDijo het volgende:
[..]
dennix wil NIET boven de dekens want zijn oma kijkt mee![]()
![]()
![]()
gelukkig maar want voor je het weet liggen brian en mannie dan ook boven de dekensquote:Op zondag 22 juli 2007 10:08 schreef DiDijo het volgende:
[..]
dennix wil NIET boven de dekens want zijn oma kijkt mee![]()
![]()
![]()
Pearl jij gebruikte bij BB5 als avatar een foto van hetzelfde meisje als je nu hebt, heb je die foto van het net geplukt, of is het een kennis of zo van jou ?quote:Op zondag 22 juli 2007 10:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Nadia heeft volgens mij vroeger goed naar Big Brother gekeken. Ze kan soms precies het stemmetje van Nathalie (BB5) nadoen.
quote:Op zondag 22 juli 2007 02:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Fantastisch, je bent een schat. De ochtendlezers zullen er blij mee zijn.
De telefoon ging!!quote:Op zondag 22 juli 2007 10:42 schreef blomst het volgende:
Nu graag de telefoon dat Patricia de afspraakt afzegd
quote:Op zondag 22 juli 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb het wel gezien, wordt er allemaal niet zo blij van. Hoop geduw en getrek terwijl toch ook dat inmiddels verboden was. De streams gaan uit!
Nou als het je niet bevalt kijk je toch niet meer Fucking Hell ( Ik reageer maar op mijzelf, dit in het kader van het op gang houden van het COS verkeer)quote:Op zondag 22 juli 2007 10:55 schreef DrsH het volgende:
De saaiheid druipt zo langzamerhand van het programma af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Telepathisch Blomst?quote:Op zondag 22 juli 2007 10:42 schreef blomst het volgende:
Nu graag de telefoon dat Patricia de afspraak afzegt
Ik doe met je mee!quote:Op zondag 22 juli 2007 11:07 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nou als het je niet bevalt kijk je toch niet meer Fucking Hell ( Ik reageer maar op mijzelf, dit in het kader van het op gang houden van het COS verkeer)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank en hetzelfde terug!quote:Op zondag 22 juli 2007 11:09 schreef DrsH het volgende:
Overigens nog een stralend goede morgen toegewenst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je voor de supportquote:Op zondag 22 juli 2007 11:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik doe met je mee!![]()
Het op gang houden van het COS verkeer!
OT; Natasia eet nog steeds een broodje pindakaas, leest DGK agenda en schudt af en toe haar hoofd.
dat wens ik vooral de mensen die vannacht hier waren, lijkt me echt een vreselijke klus om Nadia en Dennis te zien, horen en dan nog verslag te doen ook........quote:Op zondag 22 juli 2007 11:09 schreef DrsH het volgende:
Overigens nog een stralend goede morgen toegewenst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ben ik zelf hoor..quote:Op zondag 22 juli 2007 10:28 schreef neehe het volgende:
[..]
Pearl jij gebruikte bij BB5 als avatar een foto van hetzelfde meisje als je nu hebt, heb je die foto van het net geplukt, of is het een kennis of zo van jou ?
Mooie foto trouwens.
En je was net als ik een Dido fan.
zou wel jammer zijn, dan is er helemaal niks te beleven op de streams. Vind Patricia niet verkeerdquote:Op zondag 22 juli 2007 11:24 schreef fredfik het volgende:
lach me kapot als patricia ook niet meer komt!!!
Arme jij, die rot gasten ook.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:33 schreef Desii het volgende:
ff snel bijgelezen, jammer dat het etenje mislukt is.... maar jah, volgende keer beter, hun verzinnen tenminste nog iets.
Hopelijk komt er een filmpje van het gesprek tussen H, L en Japie
Ga nu weer snel terug naar mijn visite en kom morgen weer verder lezen.![]()
Sjips ik mis het streamen en cossen![]()
Monologen met jezelf zijn op deze COS toegestaan en kunnen soms resulteren in een verhelderende kijk op zaken.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:42 schreef DrsH het volgende:
[..]
Monologen met jezelf zijn op deze COS toegestaan en kunnen soms resulteren in een verhelderende kijk op zaken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wilde net iets posten maar ik zie dat ik dan een monoloog verstoor.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:42 schreef DrsH het volgende:
[..]
Monologen met jezelf zijn op deze COS toegestaan en kunnen soms resulteren in een verhelderende kijk op zaken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.Niet zo bescheiden, kom maar door hoor.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wilde net iets posten maar ik zie dat ik dan een monoloog verstoor.![]()
Patries is een roddeltante van de bovenste plank en het liefst in takkietakkie, dus lekker wegblijven.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:45 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Eigelijk hoop ik dat patrica wel komt.
Als Patrica dan de haren van Natasja haar hoofd heeft gehaald, ze ergens last van krijgt en rechtstreeks naar huis gaat.
Niet dat ik Patricia rottigheid gun, maar Natasja met haar eigen haren zou wel leuk zijn
Ruud ouwe rukker laat je niet in de luren leggen, kom op met jouw postingsquote:Op zondag 22 juli 2007 11:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wilde net iets posten maar ik zie dat ik dan een monoloog verstoor.![]()
Oef, gelukkig. Ik voorzie een aantal uren vrij voor ons allemaal: Patries die waarschijnlijk niet komt, het verwachte konijnen boeit niet en het is zondag dus de rest komt pas om 4 uur uit zijn nest.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
.Niet zo bescheiden, kom maar door hoor.![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
Hoor ik Natasja nu zeggen dat ze van de week 24 uur heeft aangevraagd?
Patries dacht dat Natas ECHT weg zou gaan na de 24 uurs aanvraag van een tijdje geleden.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
Hoor ik Natasja nu zeggen dat ze van de week 24 uur heeft aangevraagd?
Ow, ok, thanks.quote:
Natas weet het nog niet, ze wil eigenlijk graag grotere tieters.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:56 schreef Marrije het volgende:
Natas: ik mis mn kindjes echt ontzettend
Patries: hoe is t met je boobs??
Het ergste is dat ze zegt: Dan beginnen ze weer. Wie trapt en krabt er nu?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Een duwtje, een schopje, een trekje en je ligt eruit".
Daar wordt ik nou zo triest van.![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ergste is dat ze zegt: Dan beginnen ze weer. Wie trapt en krabt er nu?
Bij snel denk ik aan hooguit een half uur.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:02 schreef Dark het volgende:
Patries hoopt dat Natas snel thuis is en Natas zegt dat dat wel zeker is.
Ik begrijp niet waarom ze dan pas over 3 weken gaat en niet nu al. Dat heeft dus met een 'deal' te maken ofzo.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:02 schreef Dark het volgende:
Patries hoopt dat Natas snel thuis is en Natas zegt dat dat wel zeker is.
Dat denk ik ook!quote:Op zondag 22 juli 2007 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ze dan pas over 3 weken gaat en niet nu al. Dat heeft dus met een 'deal' te maken ofzo.
Ze zegt dat ze binnen 3 weken thuis is dus nog even geduld.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:03 schreef getl0st het volgende:
[..]mogguh..
dat wief zit er dus nog steeds
wat is dat?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:12 schreef Starlie het volgende:
En als oprot premie krijgt Natas volgens mij een C2....
Met of zonder, het blijft een akelig mens.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:13 schreef MissSomebody het volgende:
natasja zonder extensions, bekijken op eigen risico![]()
[afbeelding]
3 wekenquote:Op zondag 22 juli 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze binnen 3 weken thuis is dus nog even geduld.![]()
Ja, dat snap ik. Wat voor een, een trap auto, een 45km wagentje, een gemotoriseerde rollator?quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:20 schreef riri het volgende:
wat ziet die natasia er niet uit met dat eigen haar
Ja letterlijk en figuurlijk is alles aan deze vrouw nep, behalve haar grote muilquote:Op zondag 22 juli 2007 12:20 schreef riri het volgende:
wat ziet die natasia eruit met dat eigen haar
Prima... Zolang ze dat maar gaat doen in Suriname ofzo. Héél ver weg in ieder geval.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:22 schreef Marrije het volgende:
Natasja zit eraan te denken om gastvrouw te worden
tuurlijk...die heeft net zulk haar als natasiaquote:Op zondag 22 juli 2007 12:16 schreef Starlie het volgende:
Zou Patries nu ook extensions hebben??
Laatst zei ze dat zij hem had gedumpt... want hij had nog teveel problemen ofzo en daar had ze geen zin in, en ze waren samen op vakantie geweest en dat was ook geen succes! Maar goed... of dit de waarheid is zullen we waarschijnlijk nooit weten!quote:Op zondag 22 juli 2007 12:23 schreef Nostalgist het volgende:
Patries:".NL, wie is dat ?"
Naar uitgegaan dus.... .NL heeft haar waarschijnlijk gedumpt.....
Ik heb tegenwoordig schaamhaarextensions het hangt nu ook tot op mijn knieenquote:Op zondag 22 juli 2007 12:24 schreef riri het volgende:
[..]
tuurlijk...die heeft net zulk haar als natasia
is allemaal ingevlochten haar wat je ziet
die mensen geven daar een kapitaal voor uit
Volgens mij is die relatie toch al op de klippen gelopen... ik hoor haar nooooit meer over haar "ventje'! En ze zat net ook schaamteloos te vertellen dat ze die man in dat linnen "Toppers" pak leuk vond!quote:Op zondag 22 juli 2007 12:24 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Jij gaat me echt mijn relatie kosten die toch wel op de klippen gaat lopen.
Ja, ik hoorde het ook.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:24 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Jij gaat me echt mijn relatie kosten die toch wel op de klippen gaat lopen.
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:27 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig schaamhaarextensions het hangt nu ook tot op mijn knieen![]()
![]()
![]()
![]()
Dragqueen Taz heeft het nooit verder geschopt dan een huurhuis met huursubsidie...quote:Op zondag 22 juli 2007 12:26 schreef riri het volgende:
stel je voor je hebt zo'n buurvrouw als natasia...
ik zette meteen m'n huis te koop...maar denk dat ik er niets meer voor zou krijgen met zo'n buurvrouw...
een ramp gewoon...dat mens
Doe maar nietquote:Op zondag 22 juli 2007 12:31 schreef tony38 het volgende:
shit ik wee niet hoe ik een foto van natasia moet plaatsen op deze cos IEMAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aub
Ze zet zichzelf voorschut door dat hok in te gaan.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:33 schreef riri het volgende:
ze zetten de streamers even weer voor gek
Kijk even op deze pagina van onze buurtjes, daar vind je een goede handleiding:quote:Op zondag 22 juli 2007 12:31 schreef tony38 het volgende:
shit ik wee niet hoe ik een foto van natasia moet plaatsen op deze cos IEMAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aub
Dat mochten ze willen.. Wie zit er nu in een huis met meerdere camera's, met de bedoeling dat ze door heeeeeel de natie bejubeld worden?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:33 schreef riri het volgende:
ze zetten de streamers even weer voor gek
Ik ook.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:40 schreef Zus_konijn het volgende:
Haha Patricia wil Natasia maar naar het buiteland hebben!
Toch ben ik bang dat Belgie niet ver genoeg weg is.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:44 schreef DrsH het volgende:
Oma heeft 24 uur verzorging nodig, dus wat dat betreft valt de appel niet ver van de boom
quote:
Ze doet een beetje duur meepraten met Tries, maar madam Slabek kan zich echt geen huis in België permiteren.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch ben ik bang dat Belgie niet ver genoeg weg is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |