Ze begint een echte voetballiefhebster te worden!quote:
Wel een geweldige nacompetitie gespeeld toen. Ik ben er alle wedstrijden geweest destijds, inclusief de mogelijk beslissende tegen NEC. Dik 15000 man in de oude Goffert en daar met 37 bussen heen. 5 van de 6 wedstrijden winnen maar toch niet promoveren; is volgens mij ook verder nooit gebeurd. NEC deed precies hetzelfde maar had geluk dat het dik mocht winnen van het al uitgeschakelde VVV en bleef er op doelsaldo inquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:40 schreef Xurk het volgende:
Verrek ja, ik zat heel de tijd met de gedachte in mijn hoofd dat zij in het eerste seizoen eerste divisie na de vorige degradatie vierde of vijfde geworden waren, maar het was dus zesde. Ze draaiden dat seizoen geloof ik wel lang mee in de top 3.
Inderdaad, dat was zó kut toen... ze wonnen de eerste wedstrijd geloof ik met 2-1 van NEC, maar de beslissende wedstrijd verloren ze met 3-0quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:10 schreef vingerplant het volgende:
Wel een geweldige nacompetitie gespeeld toen. Ik ben er alle wedstrijden geweest destijds, inclusief de mogelijk beslissende tegen NEC. Dik 15000 man in de oude Goffert en daar met 37 bussen heen. 5 van de 6 wedstrijden winnen maar toch niet promoveren; is volgens mij ook verder nooit gebeurd. NEC deed precies hetzelfde maar had geluk dat het dik mocht winnen van het al uitgeschakelde VVV en bleef er op doelsaldo in
Ja die was enerverend ja, vooral op het einde natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:03 schreef Xurk het volgende:
Nu de samenvatting op RTL7 aan het kijken, dit moet ik zien
Kan nu toch al?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:26 schreef HumbertoT het volgende:
Zo voor het eerst in dik drie kwart jaar weer eens in de Aderlaarshorst geweest afgelopen vrijdag. Gelijk een memorabele wedstrijd gezien, wat een feest op het eind![]()
Komende december maar een halve seizoens kaart halen als het dan nog mogelijk is.
En het is gebeurd, 1-0 winst!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:06 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond moet het gebeuren.
quote:Vr 16 Nov FC Eindhoven - GA Eagles
Vr 23 Nov GA Eagles - TOP Oss
Dan moeten gewoon zes punten kunnen zijn met deze vorm, en dan wil ik wel eens zien of RKC kan volgen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:32 schreef Sassie het volgende:
Over 2 weken weten we het zeker:
[..]
Maar iig een mooie avond met een mooie uitslag.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:57 schreef Erasmusch het volgende:
Waren er nou nog supporters mee?
Hehe, ja. Al worden sommige incidenten zwaar overtrokken en kloppen ze niet allemaal. In Den Bosch was er bijvoorbeeld vóór de wedstrijd een confro, en niet achteraf zoals op de site beweerd wordt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:52 schreef Erasmusch het volgende:
Oosthout verlengt![]()
http://www.ga-eagles.nl/news_verhaal.php?show=1299
Lang rijtje als je dat zo bekijkt...
Die wedstrijd staat er niet eens bij.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:11 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Hehe, ja. Al worden sommige incidenten zwaar overtrokken en kloppen ze niet allemaal. In Den Bosch was er bijvoorbeeld vóór de wedstrijd een confro, en niet achteraf zoals op de site beweerd wordt.
02/02/07: GA Eagles-FC Den Bosch: Forse incidenten na afloop van GA Eagles-FC Den Bosch. Politie houdt diverse personen aan.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die wedstrijd staat er niet eens bij.![]()
![]()
Ik bedoelde inderdaad die andere wedstrijd. Thuis was amper wat gebeurt na afloop van de wedstrijd..quote:Op woensdag 14 november 2007 11:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat was inderdaad GAE - Den Bosch in Deventer met inderdaad incidenten na afloop van de wedstrijd.
Bij de wedstrijd in Den Bosch was er inderdaad zoals FreshThinking ook zegt een confrontatie voor de wedstrijd. Maar die wedstrijd staat dus niet eens op het lijstje.
Bron: http://www.ad.nl/sport/article1827594.ecequote:Koorts in Deventer
Door TIJANI GOULLET
DEVENTER - Je zou zeggen dat de nabije periodetitel niet zou leven bij Go Ahead Eagles, nu de Deventer club de tweede plaats bezet. Niets is minder waar. Rondom de Adelaarshorst heerst de periodekoorts.
afbeelding vergroten GA-Eagles training duel. FOTO ERIC BRINKHORST
In voorgaande jaren was er weinig te beleven op de Adelaarshorst bij wedstrijden van Go Ahead Eagles. Vaak stond de thuisclub een nulletje of drie achter. Maar dan klonk er plotseling gejuich op de tribunes. De tussenstanden kwamen voorbij: FC Zwolle op achterstand. Het verlichtte vaak de pijn. Vorig seizoen ging het al stukken beter, maar dit voetbaljaar juichen de supporters weer voor hun eigen ploeg.
Vanavond is GA Eagles afhankelijk van FC Zwolle. Wanneer de aartsrivaal tegen FC Dordrecht punten laat liggen, zullen de supporters ook op de banken staan.
,,Het heeft wel iets leuks om de periodetitel voor de neus van FC Zwolle weg te kapen, zeker voor de supporters,’’ zegt Jesse Schotman, die samen met Ceriel Oosthout het langst bij GA Eagles speelt.
Stiekem hopen de fans op het kampioenschap. Binnen de club zul je die geluiden niet horen. Trainer Mike Snoei: ,,We zitten nu te lang in de top-3 om defensief te blijven denken, maar over het kampioenschap zul je mij niet horen. ADO Den Haag is met een opmars bezig en RKC blijft het ook goed doen.’’
De periodetitel wil Snoei wel koste wat kost binnenhalen. ,,De periodekoorts heerst wel degelijk. Iedereen is al aan het rekenen geslagen.’’
Aan het begin van het seizoen was GA Eagles nog wisselvallig. Zo won de Deventer club met 6-0, om een week later met 3-0 te verliezen en later was er zelfs een 5-1 verlies. De laatste weken gaat het een stuk beter. Verdedigende middenvelder Schotman weet wat het verschil is. ,,Er is meer balans in het elftal gekomen doordat we nu op het middenveld met de punt naar achteren spelen. Ook zijn er veel nieuwe jongens bijgekomen, waardoor we wat tijd nodig hadden om beter op elkaar ingespeeld te raken.’’
Schotman is een van de spelers die in de belangstelling staat bij eredivisieclubs. Zo wordt FC Twente vaak met de middenvelder in verband gebracht. Zeker omdat het contract van Schotman afloopt. Daarom ziet trainer Snoei de transferperiode met angst en beven tegemoet. ,,Vorig seizoen werd Loïc Loval vlak voor de deadline van 31 januari door FC Utrecht weggehaald. Deze zomer vertrok Tim Gillissen voor een mooi bedrag naar NAC, maar hij was wel ons boegbeeld in de plannen. Nu merk ik dat steeds meer figuren, die ik liever niet op de tribune zie, kaarten bestellen voor onze thuiswedstrijden. Scouts blijven talenten als Rogier Wissink en Jesse Schotman volgen.’’
In de winterstop zal GA Eagles met twaalf spelers praten over hun aflopend contract. Ook met Snoei wordt gesproken over diens toekomst. ,,Ik heb het hier prima naar mijn zin, maar het belangrijkste is welke stappen de club wil maken,’’ zegt Snoei. ,,Zal Go Ahead Eagles uitspreken dat het binnen een bepaalde termijn naar de eredivisie wil, een platform waar de club historisch gezien thuishoort?’’
Daar hebben meerdere ploegen het wel lastig. Ongelofelijk hoe snel de koppen gingen hangen, viel me tegen.quote:
Dat kan zomaar eens waarheid worden Xurk. RKC zit in een dip, en wij weten zelf hoe lastig het uit bij Volendam is (5-1).quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:40 schreef Xurk het volgende:
Ik ben benieuwd naar vanavond! Een lastige wedstrijd tegen Den Bosch, maar als ze het lukt en RKC laat punten liggen bij Volendam kunnen de Eagles zowaar een machtsgreep doen
Het schijnt zelfs een verdiende zege te zijnquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt heel erg lastig, Den Bosch is wel in staat er een zakelijke pot van te maken. Scherpte is gevraagd!
Ah Den Bosch kwam op bezoek, vandaar dat m'n moeder vanmiddag al ME-busjes zag toen ze op de terugweg was van haar werk...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |