abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51879744
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:10 schreef Jarno het volgende:
Milagro, we zitten toch op een DISCUSSIEforum? . Ga je je nu echt lopen verbazen over het feit dat mensen geinteresseerd zijn in elkaars meningen? .
je bent nu een beetje flauw aan het doen.

ik ben uiteraard niet verbaasd daarover, maar wel als het iedere keer dezelfde vraag is, en je iedere keer pak 'm beet dezelfde 5 redenen te horen krijgt.
die herhaling van zetten snap ik niet, op een bepaald moment weet je het dan toch wel, mensen geven KV om die en die redenen.

en het is niet enkel het antwoord wat men wil weten, krijg ik het idee.
het is niet " okay, dan weet ik dat, dank je, ik was nieuwsgierig" , nee, er komt niet zelden een vraag, 2, 3,4, 5 achteraan, of je zus al geprobeerd had, en of je wel weet dat je kind dit kan krijgen, en of je wel weet dat je kind dat mogelijk misloopt en en en en etc.

bleef het maar bij gewoon echt pure nieuwsgierigheid, maar nee, er wordt daarna vaak toch nog effe doorgedramd, toch geprobeerd om je op andere gedachten te krijgen bijna, en dát snap ik dus niet.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 27 juli 2007 @ 10:26:55 #127
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51879768
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:11 schreef _evenstar_ het volgende:

waarmee ik dus absoluut niet wil stellen dat een ouder met bijv. een pnd een slechte ouder zou zijn, maar dat heb je niet in de hand en als je depressief/oververmoeid o.i.d wordt van de BV omdat het echt te zwaar wordt kun je er wel wat aan doen
Kijk, en hier ga je de andere kant op. Ik snap wat je zegt, maar ik had/heb een pnd, en was flink depressief en oververmoeid, maar voor mij was de BV juist de redding.
Ik vind het wel leuk dat we het niet allemaal eens zijn altijd, anders was het hier maar een saaie bedoening.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_51879776
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:25 schreef milagro het volgende:

en het is niet enkel het antwoord wat men wil weten, krijg ik het idee.
Misschien zit je er dan naast. Kan ook nog he.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 27 juli 2007 @ 10:27:44 #129
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51879781
Over wie heb je het nu milagro? Zie je dat terug bij iemand hier op het forum?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_51879812
Maar Milagro, dat is toch ook niet vreemd als je een reden krijgt die eigenlijk niet klopt?
Zeker als het dan nog voorafgegaan wordt door:"Ik had anders wel heel graag borstvoeding gegeven hoor, maar het kon echt niet..."
pi_51879842
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:11 schreef Sugar het volgende:
Ik ben het eens met Yvonne. Ik vind ook dat er vaak erg schreeuwerig gedaan wordt over opvoeden en doen wat het allerbeste, veiligste en politiek meest correct is. Ook al vind ik dat dat meer ten koste gaat van andere dingen dan "de moeder of vader". Ik vind het eerder een belemmering in gewoon spontaan en leuk leven en niet op alle slakken zout leggen.
nu ja, als je zegt in OUD dat je BV geeft, krijg je "wat goed! leuk, fantastisch, fijn te horen dat je voor bv kiest," thumbs up dus.

zeg je KV dan krijg je "oh...... mag ik vragen waarom?" "heb je dit en dat al geprobeerd" "wat jammer, maar ja, soms dan gaat het niet , hè"

de eerste die een spontane krijgt als ze zegt voor KV te hebben gekozen, moet ik hier nog tegenkomen.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 10:30:45 #132
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51879854
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:26 schreef YPPY het volgende:

[..]

Kijk, en hier ga je de andere kant op. Ik snap wat je zegt, maar ik had/heb een pnd, en was flink depressief en oververmoeid, maar voor mij was de BV juist de redding.
Ik vind het wel leuk dat we het niet allemaal eens zijn altijd, anders was het hier maar een saaie bedoening.
in jouw geval is het je redding geweest, maar denk dat het gewoon heel persoonlijk is de een vaart er beter bij de ander totaal niet.
het was ook maar een voorbeeld.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 27 juli 2007 @ 10:31:53 #133
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51879877
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:29 schreef Bass-Miss het volgende:
Maar Milagro, dat is toch ook niet vreemd als je een reden krijgt die eigenlijk niet klopt?
Zeker als het dan nog voorafgegaan wordt door:"Ik had anders wel heel graag borstvoeding gegeven hoor, maar het kon echt niet..."
het moet toch voor die persoon zelf kloppen
daar heeft een ander toch niets mee te schaften ofdta het voor hem/haar wel klopt
pi_51879898
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:30 schreef milagro het volgende:

[..]

nu ja, als je zegt in OUD dat je BV geeft, krijg je "wat goed! leuk, fantastisch, fijn te horen dat je voor bv kiest," thumbs up dus.

zeg je KV dan krijg je "oh...... mag ik vragen waarom?" "heb je dit en dat al geprobeerd" "wat jammer, maar ja, soms dan gaat het niet , hè"

de eerste die een spontane krijgt als ze zegt voor KV te hebben gekozen, moet ik hier nog tegenkomen.
Noujaaaaaa wat een geraliserende onzin allemaal zeg.

Je chargeert. Behoorlijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_51879917
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:29 schreef Bass-Miss het volgende:
niet klopt?

mag iemand dat niet zelf bepalen ?

de BV voedenden bepalen welke reden wel of niet "klopt" ? :
pi_51879926
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:31 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

het moet toch voor die persoon zelf kloppen
daar heeft een ander toch niets mee te schaften ofdta het voor hem/haar wel klopt
Te weinig melk, niet voedzaam genoeg,... zijn bv redenen die zoals Jarno al zei maar bij 1 of 2% voorkomen.
Dus eigenlijk kloppen ze niet toch?
  Admin vrijdag 27 juli 2007 @ 10:35:57 #137
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51879977
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:08 schreef Jarno het volgende:

[..]

Volgens mij zijn dat maar echt een paar fanatiekelingen hoor. Ik ben dat hier nog nooit tegengekomen eigenlijk, voorbeelden?
Het viel me recent nog het meeste op in Vivi's posts

Zo uit m'n hoofd,
maar wat ik heel voorzichtig probeer duidelijk te maken, je moet nog zoveel keuzes maken voor je kind voor ze dat zelf kunnen en nog veel meer mensen zullen er zich mee bemoeien, zelfs de overheid is van plan zich er meer en meer mee te bemoeien, probeer in een positie te zijn dat je kunt zeggen, mijn keuzes voor mijn kind.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_51879984
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:34 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Te weinig melk, niet voedzaam genoeg,... zijn bv redenen die zoals Jarno al zei maar bij 1 of 2% voorkomen.
Idem voor Milagro.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 10:37:38 #139
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51880016
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:34 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

en wat zegt jou dat die mensen niet bij die 2% horen
wie geeft iemand dat recht om dat oordeel te vellen ofdat iemand wel of niet daaronder valt.

En dan nog als er hier 40 moeders zijn die pleiten voeding te kort te hebben.
Ook al is het onwaarschijnlijk, 2% van alle BV gevende moeders zijn er akelig wat en daar kunnen die 40 moeders dan best onderdeel van zijn.
pi_51880046
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:37 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

wie geeft iemand dat recht om dat oordeel te vellen ofdat iemand wel of niet daaronder valt.

Ook al is het onwaarschijnlijk, 2% van alle BV gevende moeders zijn er akelig wat en daar kunnen die 40 moeders dan best onderdeel van zijn.
Ja, ok, vast.
pi_51880067
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:36 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Idem voor Milagro.
die redenatie is zo krom, dat ik er de kracht niet voor heb om erop serieus op in te gaan
  Admin vrijdag 27 juli 2007 @ 10:39:23 #142
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51880070
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:23 schreef Jarno het volgende:

[..]

En dat het allemaal vrouwen betreft wiens hormoonspiegel een leuke variatie op de Python is, helpt dan ook niet echt.
Misschien een open deur en nee ik chargeer niet, daar blijven vrouwen tot aan hun dood last van hebben en eigenlijk ( míjn mening) vind ik niet dat je je er eeuwig achter kunt verbergen.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

vrijdag 27 juli 2007 @ 10:39:59 #143
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51880088
Heb jij de bewijzen per persoon dat ze uit hun nek lullen
pi_51880102
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:33 schreef Jarno het volgende:

[..]

nee doe ik niet
  Admin vrijdag 27 juli 2007 @ 10:41:03 #145
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51880114
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:33 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee niet echt, kijk maar rond, echt.

vrijdag 27 juli 2007 @ 10:41:31 #146
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51880121
jarno milagro heeft wel gelijk hoor.
pi_51880162
Neen jarno, milagro heeft in deze geen gelijk.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 10:43:10 #148
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_51880172
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:37 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

het is 2% van alle vrouwen, niet eens de BV gevende vrouwen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_51880190
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:40 schreef milagro het volgende:

[..]

nee doe ik niet
Jawel.
pi_51880224
Maar okay, als die opmerkingen je links er rechts om de oren vliegen, geef me dan eens 10 voorbeelden waarbij KV-gevende moeders worden afgebrand om het KV geven zelf.. Moet een makkie zijn toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')