je bent nu een beetje flauw aan het doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:10 schreef Jarno het volgende:
Milagro, we zitten toch op een DISCUSSIEforum?. Ga je je nu echt lopen verbazen over het feit dat mensen geinteresseerd zijn in elkaars meningen?
.
Kijk, en hier ga je de andere kant op. Ik snap wat je zegt, maar ik had/heb een pnd, en was flink depressief en oververmoeid, maar voor mij was de BV juist de redding.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:11 schreef _evenstar_ het volgende:
waarmee ik dus absoluut niet wil stellen dat een ouder met bijv. een pnd een slechte ouder zou zijn, maar dat heb je niet in de hand en als je depressief/oververmoeid o.i.d wordt van de BV omdat het echt te zwaar wordt kun je er wel wat aan doen
Misschien zit je er dan naast. Kan ook nog he.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:25 schreef milagro het volgende:
en het is niet enkel het antwoord wat men wil weten, krijg ik het idee.
nu ja, als je zegt in OUD dat je BV geeft, krijg je "wat goed! leuk, fantastisch, fijn te horen dat je voor bv kiest," thumbs up dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:11 schreef Sugar het volgende:
Ik ben het eens met Yvonne. Ik vind ook dat er vaak erg schreeuwerig gedaan wordt over opvoeden en doen wat het allerbeste, veiligste en politiek meest correct is. Ook al vind ik dat dat meer ten koste gaat van andere dingen dan "de moeder of vader". Ik vind het eerder een belemmering in gewoon spontaan en leuk leven en niet op alle slakken zout leggen.
in jouw geval is het je redding geweest, maar denk dat het gewoon heel persoonlijk is de een vaart er beter bij de ander totaal niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:26 schreef YPPY het volgende:
[..]
Kijk, en hier ga je de andere kant op. Ik snap wat je zegt, maar ik had/heb een pnd, en was flink depressief en oververmoeid, maar voor mij was de BV juist de redding.
Ik vind het wel leuk dat we het niet allemaal eens zijn altijd, anders was het hier maar een saaie bedoening.![]()
het moet toch voor die persoon zelf kloppenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:29 schreef Bass-Miss het volgende:
Maar Milagro, dat is toch ook niet vreemd als je een reden krijgt die eigenlijk niet klopt?
Zeker als het dan nog voorafgegaan wordt door:"Ik had anders wel heel graag borstvoeding gegeven hoor, maar het kon echt niet..."
Noujaaaaaa wat een geraliserende onzin allemaal zeg.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:30 schreef milagro het volgende:
[..]
nu ja, als je zegt in OUD dat je BV geeft, krijg je "wat goed! leuk, fantastisch, fijn te horen dat je voor bv kiest," thumbs up dus.
zeg je KV dan krijg je "oh...... mag ik vragen waarom?" "heb je dit en dat al geprobeerd" "wat jammer, maar ja, soms dan gaat het niet , hè"
de eerste die een spontanekrijgt als ze zegt voor KV te hebben gekozen, moet ik hier nog tegenkomen.
niet klopt?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:29 schreef Bass-Miss het volgende:
Maar Milagro, dat is toch ook niet vreemd als je een reden krijgt die eigenlijk niet klopt?
Zeker als het dan nog voorafgegaan wordt door:"Ik had anders wel heel graag borstvoeding gegeven hoor, maar het kon echt niet..."
Te weinig melk, niet voedzaam genoeg,... zijn bv redenen die zoals Jarno al zei maar bij 1 of 2% voorkomen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:31 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
het moet toch voor die persoon zelf kloppen![]()
daar heeft een ander toch niets mee te schaften ofdta het voor hem/haar wel klopt
Het viel me recent nog het meeste op in Vivi's postsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat maar echt een paar fanatiekelingen hoor. Ik ben dat hier nog nooit tegengekomen eigenlijk, voorbeelden?
Idem voor Milagro.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:34 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Te weinig melk, niet voedzaam genoeg,... zijn bv redenen die zoals Jarno al zei maar bij 1 of 2% voorkomen.
Dus eigenlijk kloppen ze niet toch?
en wat zegt jou dat die mensen niet bij die 2% horenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:34 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Te weinig melk, niet voedzaam genoeg,... zijn bv redenen die zoals Jarno al zei maar bij 1 of 2% voorkomen.
Dus eigenlijk kloppen ze niet toch?
Ja, ok, vast.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
en wat zegt jou dat die mensen niet bij die 2% horen
wie geeft iemand dat recht om dat oordeel te vellen ofdat iemand wel of niet daaronder valt.
En dan nog als er hier 40 moeders zijn die pleiten voeding te kort te hebben.
Ook al is het onwaarschijnlijk, 2% van alle BV gevende moeders zijn er akelig wat en daar kunnen die 40 moeders dan best onderdeel van zijn.
die redenatie is zo krom, dat ik er de kracht niet voor heb om erop serieus op in te gaanquote:
Misschien een open deur en nee ik chargeer niet, daar blijven vrouwen tot aan hun dood last van hebben en eigenlijk ( míjn mening) vind ik niet dat je je er eeuwig achter kunt verbergen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dat het allemaal vrouwen betreft wiens hormoonspiegel een leuke variatie op de Python is, helpt dan ook niet echt.
nee doe ik nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Noujaaaaaa wat een geraliserende onzin allemaal zeg.
Je chargeert. Behoorlijk.
Nee niet echt, kijk maar rond, echt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Noujaaaaaa wat een geraliserende onzin allemaal zeg.
Je chargeert. Behoorlijk.
het is 2% van alle vrouwen, niet eens de BV gevende vrouwenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
en wat zegt jou dat die mensen niet bij die 2% horen
wie geeft iemand dat recht om dat oordeel te vellen ofdat iemand wel of niet daaronder valt.
En dan nog als er hier 40 moeders zijn die pleiten voeding te kort te hebben.
Ook al is het onwaarschijnlijk, 2% van alle BV gevende moeders zijn er akelig wat en daar kunnen die 40 moeders dan best onderdeel van zijn.
Jawel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |