dat is BV soms ook niet, Jarno.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, daahaag. Zo kan ik het ook:
Maar niet het allerbeste!
Heb je het nu over moeders of baby's? Ik denk dat er maar ERG weinig baby's zijn die schade ondervinden van bv zonder dat het een oorzaak heeft in de voeding van de moeder (allergie dus).quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:56 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
en dat is BV ook niet voor iedereen![]()
Nogmaals, feitelijk gezien is BV beter dan FV. Punt.quote:
Bewezen is dat dit slechts gaat om 1 - 2% van alle moeders. (Gek genoeg zitten die allemaal op FOK! trouwensquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:58 schreef milagro het volgende:
soms zit er niet genoeg voedingswaarde in je melk,
in het geval van beiden, stress van moeder, kind allergisch, kind kan door wat voor reden niet aangelegd worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb je het nu over moeders of baby's? Ik denk dat er maar ERG weinig baby's zijn die schade ondervinden van bv zonder dat het een oorzaak heeft in de voeding van de moeder (allergie dus).
En daar heb ik het over.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:02 schreef _evenstar_ het volgende:
en dus niet altijd beter.
Voedingswaarde technisch wel
De marathon wordt ook al eeuwen gelopen, maar als ik hem uit zou lopen zou ik toch trots zijn hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:37 schreef yvonne het volgende:
Ik doelde meer op iets dat al door miljoenen vrouwen al eeuwenlang gedaan wordt.
op een bepaald moment weet je de redenen toch wel?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:02 schreef YPPY het volgende:
Moedermelk op zich is praktisch altijd het beste, maar dat wil niet zeggen dat borstvoeding dat ook is. En ik vraag zelden iemand waarom ze voor kv heeft gekozen, milagro. Maar als we hier toch op een discussieforum zitten met een topic dat over dit onderwerp gaat, is het toch niet vreemd dat ik er nieuwsgierig naar ben?
Als iemand bewust kiest voor kv, vind ik dat best. Ik vind het alleen moeilijk als iemand voor kv kiest om een reden die feitelijk niet klopt. Als ik zie hoe verschrikkelijk goed J.'s band met Anna is, daar is echt geen flesje voor nodig hoor.![]()
Volgens mij zijn dat maar echt een paar fanatiekelingen hoor. Ik ben dat hier nog nooit tegengekomen eigenlijk, voorbeelden?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:07 schreef yvonne het volgende:
Nu we hier toch gezellig zitten met elkaar wil ik er even een zijstraat ingooien.
Wat ik veel tegenkom in OUD is, "Het kind gaat voor alles" Ook als de moeder er aan onderdoor gaat?
De ellende die ik lees met voeden, echt dan heb ik medelijden.
En niet alleen met voeden, in veel discussies kom ik tegen dat het kind voorgaat en jejezelf maar weg hebt te cijferen.
Ik vind het zo'n stap terug, naar de tijd van geboortes, kind redden, moeder dood laten gaan.
Dat zijn nogal open deuren die je daar intrapt op een OUDerschaps forum zeg.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:11 schreef Sugar het volgende:
Ik ben het eens met Yvonne. Ik vind ook dat er vaak erg schreeuwerig gedaan wordt over opvoeden en doen wat het allerbeste, veiligste en politiek correctste is.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:02 schreef Neuk het volgende:
Ja, het is je goed recht, Mevr. Korn, maar ik zie het net een tikje anders. Je wilt een kindje een zo goed mogelijke start geven. Elk kind recht heeft op BV. Als het niet kan/lukt is het een ander verhaal maar proberen hoort er zeker bij, vind ik. Moeder's eigen belang is ondergeschikt.
Dat was ook de enige reactie in deze 2 topics die ik me kon herinneren. Tsja. Wat ik zeg, gelukkig een uitzondering. En misschien een troll. Kweenie.quote:
Nah, dat zie ik toch echt niet hoor. En ik lurk toch regelmatig mee. Het is ook maar net waar je over wíl vallen he. En dat het allemaal vrouwen betreft wiens hormoonspiegel een leuke variatie op de Python is, helpt dan ook niet echt. Het gebeurt beide kanten op, soit, accepteer dat en haal een keer je schouders op. Je hebt FOK! toch niet nodig om je *eigen* keuze te verantwoorden?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:21 schreef _evenstar_ het volgende:
, maar het wordt wel vaker naar voren gehaald zei het in andere bewoording
nee hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nah, dat zie ik toch echt niet hoor. En ik lurk toch regelmatig mee. Het is ook maar net waar je over wíl vallen he. En dat het allemaal vrouwen betreft wiens hormoonspiegel een leuke variatie op de Python is, helpt dan ook niet echt. Het gebeurt beide kanten op, soit, accepteer dat en haal een keer je schouders op. Je hebt FOK! toch niet nodig om je *eigen* keuze te verantwoorden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |