ImageShackquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:41 schreef Cahir het volgende:
Iemand gooi hem op imageshackdalijk is deze kwijt
lees het topic nou maarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:42 schreef Ulreazj het volgende:
Iemand een samenvatting van die samenvatting ?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:42 schreef Ulreazj het volgende:
Iemand een samenvatting van die samenvatting ?
quote:I see you are not well versed in the vagina...
Net Wayne Rooney, maar dan met nog een paar chromosomen minderquote:
Ik vind dat we die gifjes hier ook in moeten voeren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:52 schreef koffiegast het volgende:
die afbeeldingen ook echt in dat forum...met die popcorn enzo
http://www.davebarry.com/gg/2003giftguide/images/1207umbrella.jpg
Ik had op de vorige pagina toch ook al gepost?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat je je hier ook nog durft te vertonen.![]()
Wij zijn Piovans gewend die meteen met de staart tussen de benen verdwijnen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik had op de vorige pagina toch ook al gepost?
Jongens wat stellen jullie je aan zeg, ik heb dit topic toch al 6 voudig op dat andere forum gehad.
Persoonlijk heb ik liever een laffe Piovan, dan iemand die doet alsof het hem geen kut uitmaakt en stoer blijft opscheppen dat hij zijn piemel in het poepgaatje van z'n ex heeft gehad...quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wij zijn Piovans gewend die meteen met de staart tussen de benen verdwijnen. [afbeelding]
Punt voor jou.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:45 schreef WurM het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik liever een laffe Piovan, dan iemand die doet alsof het hem geen kut uitmaakt en stoer blijft opscheppen dat hij zijn piemel in het poepgaatje van z'n ex heeft gehad...
Ik denk dat ik mezelf maar weer ga snijden in het hoekje van m'n kamer...quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:45 schreef WurM het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik liever een laffe Piovan, dan iemand die doet alsof het hem geen kut uitmaakt en stoer blijft opscheppen dat hij zijn piemel in het poepgaatje van z'n ex heeft gehad...
moet je niet ergens opscheppen over hoe je een aantal wijven in de reet gaat neuken ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mezelf maar weer ga snijden in het hoekje van m'n kamer...
quote:
uhuhquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef SterkStaaltje het volgende:
Is dit dezelfde stakker die een xbox kreeg van medefokkers omdat hij zo'n moeilijke leven had omdat z'n xbox was gejat?
Wehehe
[GAM] Inzamelaktie voor MMaRsuquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef SterkStaaltje het volgende:
Is dit dezelfde stakker die een xbox kreeg van medefokkers omdat hij zo'n moeilijke leven had omdat z'n xbox was gejat?
Wehehe
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[GAM] Inzamelaktie voor MMaRsu
FHUTA!!!!!1 [afbeelding]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef guitarist.nl het volgende:
Kunnen we nu geld inzamelen om hem een keertje naar de hoeren te sturen!
qftquote:Op zondag 22 juli 2007 17:55 schreef Salvad0R het volgende:
LOL Mmarssu. Triesteling ! Liegen op internet over hoeveel sex je hebt
You jerkoff.
Fucking Sucker .
Bahahaha .
Maak ook eens een grote huillach daarvan.quote:
Maak jij eens een boterham voor mequote:Op donderdag 26 juli 2007 02:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maak ook eens een grote huillach daarvan. [afbeelding]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maak jij eens een boterham voor me [afbeelding]
ja de huillach, je vetste creatiequote:Op donderdag 26 juli 2007 02:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als bij buurman ouranga op de stoep gaan schijten aanbellen en zeggen dat z'n zoon gesmolten isquote:
WTFquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[GAM] Inzamelaktie voor MMaRsu
FHUTA!!!!!1 [afbeelding]
FHUTA'D!! r0x0rz !!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:16 schreef MMaRsu het volgende:
Laat maar, met mensen zoals jullie is niet te praten. Hebben jullie niks beters te doen?
Ik snap ook wel dat jullie een reactie willen uitlokken hoor
quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2007 14:57 schreef Noorseviking het volgende:
[ afbeelding ]
DURR HI WANNA PLAY ON MY DS
Is dat die knakker?quote:Op zondag 16 december 2007 14:57 schreef Noorseviking het volgende:
[ afbeelding ]
DURR HI WANNA PLAY ON MY DS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |