Voor zover ik weet zet je daar geen computer mee uit.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Noem haar dan Control Alt Delete!
Als je dat bij mijn PC twee keer achter elkaar doet welquote:Op zondag 22 juli 2007 00:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zet je daar geen computer mee uit.
Mark? Klinkt niet als het soort waar jij op valt?quote:Op zondag 22 juli 2007 09:03 schreef Viking84 het volgende:
OMG.
Komt Mark net binnen en ik zie dat hij een zuigzoen in zijn hals heeft. En ik herinner me dat ik dat gedaan heb![]()
. Waarom!
. Dat ding valt best wel op en hij draagt altijd t-shirts
. Ik ben benieuwd hoe hij reageert als hij het ziet, want hij is het vast alweer vergeten
.
ik weet het nietquote:Op zondag 22 juli 2007 09:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Mark? Klinkt niet als het soort waar jij op valt?
maw: Wat loop jij mannen te zuigzoenen?
Jawel hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 09:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Weet je het allemaal wel zeker van die vrouwen enzo?
Hoe ver ik ook heen ben, ik ga geen zuigzoenen aan willekeurige vrouwen gevenquote:Op zondag 22 juli 2007 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar ik was gewoon te ver heen gisteren, I guess
.
Mark is geen willekeurige vent, maar mijn beste vriend en bovendien mijn huisgenoot. Er zijn wel van die mannen waar ik af en toe wat mee knuffel, hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 09:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe ver ik ook heen ben, ik ga geen zuigzoenen aan willekeurige vrouwen geven
Knuffelen en zuigzoenen is 2quote:Op zondag 22 juli 2007 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark is geen willekeurige vent, maar mijn beste vriend en bovendien mijn huisgenoot. Er zijn wel van die mannen waar ik af en toe wat mee knuffel, hoor. Tanga is bijvoorbeeld ook erg knuffelbaar, maar ik denk dat die voorlopig ver bij me uit de buurt blijft
.
Ja, ok, ik ging een beetje te ver. Nu weet ik het welquote:Op zondag 22 juli 2007 09:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Knuffelen en zuigzoenen is 2
Als TARA zijn beste vriend ziet, huggen ze ook, maar voordat ze zoveel gezopen hebben dat ze elkaar zuigzoenen gaan geven zijn ze allebei dood aan een alcoholvergiftiging!
hehequote:(en Tangarine: wees gewaarschuwd!!)
Als in, kijken of de mannenhuid net zo reageert op zuigzoenen als een vrouwenhuid?quote:Op zondag 22 juli 2007 09:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ok, ik ging een beetje te ver. Nu weet ik het wel![]()
. Het was een welbewust (zo helder was ik nog wel) experimentje, waarvan ik de gevolgen echter niet kon overzien
.
Volgens mij heb ik sowieso nog nooit iemand een zuigzoen gegeven (wel zelf één gehad op een minder opvallende plek), dus het was echt een experimentquote:Op zondag 22 juli 2007 09:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als in, kijken of de mannenhuid net zo reageert op zuigzoenen als een vrouwenhuid?
Ik zou het de volgende keer op een buik doen oid, valt minder opquote:Op zondag 22 juli 2007 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik sowieso nog nooit iemand een zuigzoen gegeven (wel zelf één gehad op een minder opvallende plek), dus het was echt een experiment. Nou, ik ben met vlag en wimpel geslaagd!
.
Dat is sowieso niet bij een man dan, want shirt omhoog is weer een stapje verder hèquote:Op zondag 22 juli 2007 09:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zou het de volgende keer op een buik doen oid, valt minder op
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 10:12 schreef Tangarine het volgende:
Goeiemorgen!
Huuuuu Ik ben blij dat ik gewaarschuwd ben!
waar ga je naartoe?quote:
Ehehequote:Op zondag 22 juli 2007 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waar ga je naartoe?. Ik heb net afgewassen en ga zometeen een hele stapel slipjes opvouwen. Joy! 13.gif
I knowquote:Op zondag 22 juli 2007 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Kheb al zin in het kopje elfenthee(bestaat!
)
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
I know.
Wel eens gehad, namelijk(bij de theefabriek, jewaids). Vond het niks bijzonders, though
.
Ik was het inderdaad alweer vergetenquote:Op zondag 22 juli 2007 09:03 schreef Viking84 het volgende:
OMG.
Komt Mark net binnen en ik zie dat hij een zuigzoen in zijn hals heeft. En ik herinner me dat ik dat gedaan heb![]()
. Waarom!
. Dat ding valt best wel op en hij draagt altijd t-shirts
. Ik ben benieuwd hoe hij reageert als hij het ziet, want hij is het vast alweer vergeten
.
paar weken als je goed je best hebt gedaanquote:Op zondag 22 juli 2007 09:22 schreef Viking84 het volgende:
ik net op MSN: hoi
Hij: lo
Ik: Ik weet iets wat jij niet weet
Hij: Wat dan?
Ik: kijk maar eens in de spiegel
.... stilte ....
Hij: JC... lol... dat is best wel ernstig hee
Gelukkig kan 'ie er wel om lachen, maar ik schaam me kapot. Hoe lang blijft zoiets zitten?
.
jij bent vast jaloers op hem nuquote:Op zondag 22 juli 2007 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
paar weken als je goed je best hebt gedaan
mogge!
Iedere intimitiet met een vrouw zou ik nu weten te waarderen, dus een zuigzoen ook jaquote:Op zondag 22 juli 2007 13:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jij bent vast jaloers op hem nu. En die maat van je ook
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |