Iemand vroeg of we nog eens filmpjes gaan maken van de wheelies met 2 man. Kan ik weer met je kroelen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:16 schreef hicham het volgende:
Doordeweeks weinig kans op rijden op uitzonderingen na, zoals een Triumph halen met z'n tweetjes
Leef je alleen maar 52 weekenden per jaar.quote:Vandaar dat ik vast extrapoleer naar volgend weekend![]()
Zeik niet. Maar ok, een puntje, heb ik al een positief saldo?quote:Maar misschien nog een UG dus jeah, puntje voor jou
Klopt, zei = zij.quote:
Houd ik je aanquote:Op zondag 22 juli 2007 17:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Iemand vroeg of we nog eens filmpjes gaan maken van de wheelies met 2 man. Kan ik weer met je kroelen.![]()
![]()
quote:[..]
Leef je alleen maar 52 weekenden per jaar.
Niet doen hoor, het leven gaat al te snel.![]()
Bier drinken kan doordeweeks ook. [/Geerd]![]()
Je bent in strijd om de toppositie samen met Rib-iquote:[..]
Zeik niet. Maar ok, een puntje, heb ik al een positief saldo?![]()
![]()
Dan zit je hier verkeerd schatquote:Op zondag 22 juli 2007 17:49 schreef arnold-d het volgende:
Ik heb sinds kort ook een nieuwe Honda erbij, het is wel een brommer![]()
Honda CB50, heb wel de plannen om er een Café Racer van te maken
![]()
Die neger heeft het wel zwaar te verduren, maar hij hoeft iig niet met een nijlpaard naar huisquote:
Dat zijn de echte moterrijduhrsquote:Op zondag 22 juli 2007 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Rijd je daarna over Nijmeegseplein (ri. Nijmegen), staat der een Busa bij het stoplicht..groen: slingerende rollin'burn van een paar 100 m.grote 'S' bleef als bewijs achter
en dat in korte broek+t-shirt
hij gebruikte 2 strokenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:05 schreef hicham het volgende:
Dat zijn de echte moterrijduhrsWaarom maak ik nooit zoiets mee
iets voor volgend weekendquote:
Playgroundquote:Op zondag 22 juli 2007 22:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij gebruikte 2 strokenblikkers wisten ff niet of ze konden optrekken of wat
[..]
iets voor volgend weekendplayground
![]()
Ohjaquote:MotoGP
Mwoah valt meequote:Op zondag 22 juli 2007 22:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iets voor volgend weekendplayground
![]()
Bazziek?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:34 schreef WalkingDisaster het volgende:
*meld*
Ik denk stel me ook maar even voor
Ik ben dus WalkingDisaster aka Robin Schuurman.
Ik ben 19 jaartjes jong en woon in de buurt van Ede/Veenendaal.
Ik zit er sterk over te denken (cker na dat ritje op een R1) om na de zomervakantie te beginnen met mijn moto bewijs.
Ik moet alleen nog even kijken hoe ik budget technisch uitkom (ivm nieuw contract)
Verder weet ik al welke motor ik wil: Kawasaki ZXR 400![]()
Je liegt.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:51 schreef koffiekoekje het volgende:zo..... dat was een saaie race
![]()
val er gewoon van in slaap
![]()
Je zal wel moe zijn zegquote:Op maandag 23 juli 2007 00:21 schreef Beach het volgende:
Was wel aardige race vond ik![]()
sowieso druk sportdagje voor me:
wk superbikes
formule 1
tour
motogp
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |