Hahahaha small world after allquote:
Word krapquote:Op maandag 23 juli 2007 14:10 schreef WalkingDisaster het volgende:
Maarre.,,,
Pas ik met mijn bijna 1.95 wel op zo'n ZXR 400?
zondequote:
Als ik die sleutel er maar uit kan trekken is het al goedquote:Op maandag 23 juli 2007 17:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Niet teveel er op doen hè
Een heel klein drupje maar en dan even aangedrukt houden. Beste is dan nog even een tijdje wachten
en dan pas er aan gaan draaien. En wel meteen de juiste kant op draaien.![]()
Naisquote:Op maandag 23 juli 2007 17:15 schreef Makster het volgende:
Dagje hobbien in den schuur
Eest mijn 2de hands chromen pinkers, gescuurd en ontvet en zwart gespoten. Ook gelij kde chromenrand van mijn lamp meegepakt. Dus lamp uit elkaar, ring los halen en schuren die handel. Daarna de lampies netjes gesoldeerd en in krimpkous gezet. Alles weer gemonteerd en het resultaat is best lekker geworden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
9 man die definitief wel kunnen exclusief OPM, intro OPM en bvvt?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat hangt nu dus een beetje van bvvt of opm af... lijstje is inmiddels gekrompen tot 9 man.... we moeten minimaal 10 hebben![]()
Zo ver gaat m'n agenda niet eensquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 17:40 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Rechtsonder [afbeelding][afbeelding]
Ola compadrequote:Op zondag 22 juli 2007 23:34 schreef WalkingDisaster het volgende:
*meld*
Ik denk stel me ook maar even voor
Ik ben dus WalkingDisaster aka Robin Schuurman.
Ik ben 19 jaartjes jong en woon in de buurt van Ede/Veenendaal.
Ik zit er sterk over te denken (cker na dat ritje op een R1) om na de zomervakantie te beginnen met mijn moto bewijs.
Ik moet alleen nog even kijken hoe ik budget technisch uitkom (ivm nieuw contract)
Verder weet ik al welke motor ik wil: Kawasaki ZXR 400![]()
Ziet der goed uit.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:15 schreef Makster het volgende:
Eest mijn 2de hands chromen pinkers, gescuurd en ontvet en zwart gespoten. Ook gelij kde chromenrand van mijn lamp meegepakt. Dus lamp uit elkaar, ring los halen en schuren die handel. Daarna de lampies netjes gesoldeerd en in krimpkous gezet. Alles weer gemonteerd en het resultaat is best lekker geworden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geerd
Te laat opschakelen zekerquote:
Goed bezig Sjaak, maar waarom probeer jij je negroïde afkomst te verbergen door alle blingbling chroom weg te halen?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:15 schreef Makster het volgende:
Ik denk dat ie hier ligt, wij krijgen al een paar dagen de krant zonder abonnementquote:Op maandag 23 juli 2007 12:40 schreef Zoeken het volgende:
Goeiemiddag.
Is het vandaag:""Maandag geen kranten bezorgen ofzo""
Waar the hek is mijn krant.
Secondelijmdrubbeltjes op maatquote:
Rand om de lamp heen ziet er goed uitquote:Op maandag 23 juli 2007 17:15 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 juli 2007 17:50 schreef hicham het volgende:
Secondelijmdrubbeltjes op maat
Pazzo hendelsDie waarschijnlijk niet op m'n motor passen
11 augustus.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:56 schreef Rib-i het volgende:
11 augustus is een "go" [afbeelding]
Dat is één
down to 8quote:Op maandag 23 juli 2007 17:34 schreef hicham het volgende:
[..]
9 man die definitief wel kunnen exclusief OPM, intro OPM en bvvt?
Ik kan eventueel Fouad de crashpiloot uitnodigen
quote:Op maandag 23 juli 2007 17:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
11 augustus.
FOK MC PAINTBALL
Rib-i
-XX-
Roderick
WB
Hicham
...
..