Helaas heb ik al mijn belastingontvangsten van vandaag alweer uitgedeeld.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:48 schreef Mwanatabu het volgende:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=155455
Hebben we geen bedel-smiley?
Ik beloof plechtig bij enige stabiliteit en grandeur dit te delen
Is goed.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:54 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ontvangen en verstuurd
Gas, wat je trade betreft, ik heb hem geaccept maar ben wel aan het proberen in een mooie trade cirkel te komen, als dat zover is dan moet ik misschien onze trade cancellen.
quote:Your Populaition Is in Love with you
Dat is nicequote:Op zondag 22 juli 2007 20:01 schreef GasTurbine het volgende:
Door jouw producten is mijn population happiness naar 20 gegaan,
[..]
Vertel maarquote:Op zondag 22 juli 2007 20:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hallo groentjes
zal ik eens een verhaaltje vertellen?
of 150k genoeg is??? mijn uitgaven tot nu toe zijn 794.67quote:Op zondag 22 juli 2007 19:07 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Is 150k genoeg ?
Want dan help ik je wel![]()
En ik vond 5000 al veelquote:Op zondag 22 juli 2007 21:36 schreef du_ke het volgende:
Infra duur. Ik betaal nu 12,619.44 per level en dat gaat alleen maar meer worden.
Geen probleem, met een beetje geluk kan ik je morgen alsnog die 150k sturen.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:09 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
of 150k genoeg is??? mijn uitgaven tot nu toe zijn 794.67dus ik denk dat dat wel een ja is! BVD
edit: ow, iets te laat...
geen wonder met al die resources lolquote:Op zondag 22 juli 2007 21:39 schreef GasTurbine het volgende:
Wow, ik heb preciesde goede handelsspullen te pakken.
Mijn volk is qua happiness 23,50 en ze zijn verliefd op me (terwijl het geloof en de staatsvorm verkeerd staan) en het inkomen is:
Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $90.15
En dat in 2 dagen
Aanbid mij
Dat betekent dat je het goed doetquote:Op zondag 22 juli 2007 21:55 schreef captain.lefteye het volgende:
Eh... waar kan ik de population happiness trouwens aflezen? Want ik zien alleen maar zo'n domme smile die handkusjes uitdeelt. En als ik dan met mijn muisaanwijzer daarover heen ga staat er : "your population is in love with you"
Mag ik trouwens mijn dank uitspreken voor uw enorme bedrag aan foreign aid die ik vandaag ontvange hebquote:Op zondag 22 juli 2007 21:58 schreef koffiegast het volgende:
[..]
geen wonder met al die resources lol
je hebt een vrij klein land ook nog
dat had ik doorquote:
witte letters? wat ontzettend handig!quote:Achter die smile staat een getal in witte letters, net als bij Invironment, als je bijvb CTRL+A doet zie je het staan.
quote:in ruil hiervoor verwacht ik wel 10k hé
Niet vergeten door te sturen hequote:Op zondag 22 juli 2007 22:02 schreef The_Agency het volgende:
[..]
Mag ik trouwens mijn dank uitspreken voor uw enorme bedrag aan foreign aid die ik vandaag ontvange heb![]()
Mijn onderdanen zijn in hun nopjes
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:02 schreef The_Agency het volgende:
[..]
Mag ik trouwens mijn dank uitspreken voor uw enorme bedrag aan foreign aid die ik vandaag ontvange heb![]()
Mijn onderdanen zijn in hun nopjes
iddquote:Op zondag 22 juli 2007 22:21 schreef Kremers het volgende:
[..]
Niet vergeten door te sturen heIk sta 7e op de lijst.
Al geregistreerd op ons eigen FOK-Allliantie forum ?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:55 schreef Logician het volgende:
ook maar eens een account aangemaakt, snap er alleen nog erg weinig van
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:27 schreef GasTurbine het volgende:
Is er trouwens nog een leuke oorlog?
Buddism heb ik al geprobeerd, weet iemand toevallig wat ik dan moet kiezen?? Hinduism oid.quote:Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They desire a Far Eastern philosophical religion emphasizing love for humanity, high value given to learning and to devotion to family and ancestors, peace, justice, and respect for traditional culture.
Federal nogwat en Republic heb ik al geprobeerdquote:Your people approve of this form of government but the majority of your people would prefer something else. They do not desire a permanent government but instead prefer something more temporary.
Transitional denk ik danquote:Op maandag 23 juli 2007 01:09 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Buddism heb ik al geprobeerd, weet iemand toevallig wat ik dan moet kiezen?? Hinduism oid.
En:
[..]
Federal nogwat en Republic heb ik al geprobeerd
ja sorry jongensquote:Op zondag 22 juli 2007 17:49 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik redelijk voorin, maar ik ontvang maar niks
En de belasting van 800 euro is ook nou niet echt veel
ik betaal 18k voor 1 levelquote:Op zondag 22 juli 2007 21:36 schreef du_ke het volgende:
Infra duur. Ik betaal nu 12,619.44 per level en dat gaat alleen maar meer worden.
whehe, ik meerquote:
Dan ben ik weg.quote:
ik ookquote:
ik ben terug gegaan naar 999 infra,1050 infra is veels te veelgedoe met bills,ik ga eerst landen helpen en daarna pas zelf groeienquote:Op maandag 23 juli 2007 03:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
whehe, ik meer.
Infrastructure Costs Per Level: $20,439.25
Daily Infrastructure Cost to Maintain: $193.04
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |