Heb je geldquote:Op zondag 22 juli 2007 15:53 schreef DiviFilius het volgende:
Damn wat gaan we hard
Mocht iemand overigens hulp nodig hebben mogen ze mij altijd een PM sturen
Nou, maar hopen at die andere twee even opschieten, heb ik mijn geld ook weerquote:Op zondag 22 juli 2007 15:57 schreef koffiegast het volgende:
keb de volgned ein de lijst de stuffie aid gestuurd ;x
Oké... ik zit in blijde verwachting te wachten, zeg maar.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:46 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ben er weer, ik had al aangegeven dat ik iets later online zou komen, ik stuur de 400k zsm naar je toe!
Hij heeft het voor iets anders gebruikt en stuurt het over 1 a 2 dagenquote:Op zondag 22 juli 2007 17:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oké... ik zit in blijde verwachting te wachten, zeg maar.![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hij heeft het voor iets anders gebruikt en stuurt het over 1 a 2 dagen![]()
![]()
Ik redelijk voorin, maar ik ontvang maar niksquote:Op zondag 22 juli 2007 17:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
Ik sta helaas ook helemaal achteraan in de andere aid-chains.
![]()
Als ik wat sterker ben, kapot maken die Darth Vaderquote:Op zondag 22 juli 2007 18:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
OK, ik stop niet. Ik zit nu in een AID chain, daarmee kan ik de schade wel herstellen
Iddquote:Op zondag 22 juli 2007 18:40 schreef Kremers het volgende:
[..]
Als ik wat sterker ben, kapot maken die Darth Vader![]()
Staatsinrichting voor beginners, FOK! stylequote:Op zondag 22 juli 2007 18:49 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Kan iemand een link geven naar het bericht wat is gepost in de FP, ik kan het niet vinden en zou het wel erg graag willen lezen.
Er zijn genoeg strategieën te bedenken. Je kunt militair of economisch sterk worden, investeren in een leger of in goede infrastructuur. Je kunt veel handelen of veel aiden, je kunt veel oorlogen voeren of juist zo vredevol mogelijk proberen te bestaan. Verder zijn er ook binnen de alliantie rollen die je kunt vervullen, regeringslid, adviseur, diplomaat etc etc.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:59 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb me ook aangemeld. Maar nu is het dus een beetje een land op bouwen door middel van belastingen ophalen enzo. Maar zitten er ook nog leuke andere spel elementen in? Of wat is uberhaubt het doel van het spel?
Staatsinrichting voor beginners, FOK! stylequote:Op zondag 22 juli 2007 18:49 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Kan iemand een link geven naar het bericht wat is gepost in de FP, ik kan het niet vinden en zou het wel erg graag willen lezen.
quote:It is a backwards nation when it comes to technology and many refer to it unkindly as a 'Third World Nation
OORLOG!quote:Op zondag 22 juli 2007 18:59 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb me ook aangemeld. Maar nu is het dus een beetje een land op bouwen door middel van belastingen ophalen enzo. Maar zitten er ook nog leuke andere spel elementen in? Of wat is uberhaubt het doel van het spel?
Dat blijf je ook wel even helaas. Morgen weet ik wat mijn nieuwe netto inkomsten zijn en dan ga ik ook eens wat aiden.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:03 schreef captain.lefteye het volgende:
Ik zou op zich, als het kan eventueel wel in aanmerking willen komen voor wat foreign aid... Ik ben nu blut
Is 150k genoeg ?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:03 schreef captain.lefteye het volgende:
Ik zou op zich, als het kan eventueel wel in aanmerking willen komen voor wat foreign aid... Ik ben nu blut
Waarom helpt niemnd mijquote:Op zondag 22 juli 2007 19:07 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Is 150k genoeg ?
Want dan help ik je wel![]()
Een democratie komt toch het dichtst bij hun wensen in de buurt? En dat van die monarchie slaat al helemaal nergens op...quote:Your people approve of this form of government but the majority of your people would prefer something else. They wish to be ruled by the people themselvesand more specifically do not want to be ruled by a royal family.
republicquote:Op zondag 22 juli 2007 19:13 schreef captain.lefteye het volgende:
Trouwens... Mijn Government type is democracy, maar de mensen zijn niet helemaal tevreden:
[..]
Een democratie komt toch het dichtst bij hun wensen in de buurt? En dat van die monarchie slaat al helemaal nergens op...
Ah kijk, bedanktquote:Op zondag 22 juli 2007 19:03 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Er zijn genoeg strategieën te bedenken. Je kunt militair of economisch sterk worden, investeren in een leger of in goede infrastructuur. Je kunt veel handelen of veel aiden, je kunt veel oorlogen voeren of juist zo vredevol mogelijk proberen te bestaan. Verder zijn er ook binnen de alliantie rollen die je kunt vervullen, regeringslid, adviseur, diplomaat etc etc.
Er is niet echt een concreet doel waarmee je het spel kunt winnen. De algemene kracht van je natie wordt opgeteld in tot je totale Nation Strenght ( NS ). Deze NS wordt geleidelijk hoger, waardoor je meer dingen aan kunt schaffen. Uiteindelijk is het doel een zo hoog mogelijke NS te verwerven en zo het machtigst te worden. Ons doel als alliantie is natuurlijk de sterkste alliantie te worden.
![]()
Het probleem is dat ik het hele overzicht kwijt ben, en dus niet weet wie aid krijgt en wie niet, dus pak ik er maar willekeurig eentje tussenuitquote:
Ik heb nog geen AID gekregenquote:Op zondag 22 juli 2007 19:19 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik het hele overzicht kwijt ben, en dus niet weet wie aid krijgt en wie niet, dus pak ik er maar willekeurig eentje tussenuit![]()
Tja het kost even tijd om dit goed te organiseren en geld bij elkaar te krijgen.quote:
Dat is er ( in beperkte vorm ) wel, maar met 150 / 200 nieuwe landen in een paar dagen is dat natuurlijk lastigquote:Op zondag 22 juli 2007 19:23 schreef GasTurbine het volgende:
Waarom doen we dit niet in een vorm als: Adopteer een land/2 landen.
Elk geld is welkom!quote:Op zondag 22 juli 2007 19:26 schreef DiviFilius het volgende:
Ik kan het ook zo doen als iedereen dit genoeg vind :
50k voor Gas
50k voor Beer
50k voor Wombat
Niet enorm veel geld, maar een kleine natie kan zich hier wel even mee vermaken.
En zeker als je deelneemt aan die grote aid-train van de komende dagen groei je snel genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |