Obodai nog een keertje proberen ? is 26 jaar oud, heeft de juiste (wedstrijd) mentaliteit, maar speelt vrees ik al te lang op een lager niveauquote:
Er wordt geschat dat Obodai 26 is.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:20 schreef manny het volgende:
[..]
Obodai nog een keertje proberen ? is 26 jaar oud, heeft de juiste (wedstrijd) mentaliteit, maar speelt vrees ik al te lang op een lager niveau
Alsjeblieft geen Obodai zeg. Dan vond ik Yakubu altijd een stuk beter (waar speelt die eigenlijk? Ik dacht Vitesse, maar heb hem dit hele seizoen niet gezien).quote:Op zondag 22 juli 2007 14:20 schreef manny het volgende:
[..]
Obodai nog een keertje proberen ? is 26 jaar oud, heeft de juiste (wedstrijd) mentaliteit, maar speelt vrees ik al te lang op een lager niveau
haha. daar kan inderdaad niemand een zinnig woord over zeggen.quote:
Die stond sowieso al op het lijstje van Ajax vorig jaarquote:
Damn, inderdaadquote:Op zondag 22 juli 2007 14:26 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
Het was ook niet zo slim van onze kleine grote vriend om zonder scheenbeschermers te voetballen
Dramatiseer de rol van een ervaren speler niet zo zeg.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Verthongen, ja hoor, die gast zie ik ook wel met een doorgedraaide felle blik de jonkies op hun lazer geven.
Net als Jaap Stamquote:Op zondag 22 juli 2007 14:09 schreef sjimz het volgende:
Hij is al een keer langer uit de roulatie geweest door nandrolon, al was hij toen nog wel een stuk jonger natuurlijk.
Heeft een geweldige mentaliteit, vergelijkbaar met die van Edgar Davids, en zijn voetballende capaciteiten worden gruwelijk onderschat. Van mij mag hij komen, ook al moet er dan wel een beetje geschoven worden.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:51 schreef BobbyHill het volgende:
Gravesen zou echt fantastisch zijn, maar ik kan me herrineren dat Ajax hem vorig jaar (of het jaar daarvoor?) niet wilde hebben, toen zijn zaakwaarnemer hem aanbood. Wat ik nog altijd een knap staaltje onkunde vind, als het waar is.
Dat zijn die humor filmpjes van hem..quote:Op zondag 22 juli 2007 15:01 schreef BobbyHill het volgende:
Er is ook zo'n ander Spaans filmpje waar hij op zo'n manier wordt neergezet. En daar doet hij ook nog een fantastische 'truuk', door met een sliding naar de bal voor hem te glijden, zijn voet oplicht om de bal vervolgens te missen, waarna hij opstaat en doorloopt. Z'n tegenstander sprong opzij
Ik zou hem wel bezig willen zien tegen onze knakkers uit de eredivisiequote:Op zondag 22 juli 2007 15:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat zijn die humor filmpjes van hem..
Deel 1
http://www.youtube.com/watch?v=6Uekue6-XIk
Deel 2
http://www.youtube.com/watch?v=1i3qqL6sFH0&mode=related&search=
Deel 1 is met die sliding..
Staan best veel van dit soort droge filmpje online van hem.
Zal tie zich ook wel goed lullig bij mogen voelen als hij daar op wordt gewezenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:26 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
Het was ook niet zo slim van onze kleine grote vriend om zonder scheenbeschermers te voetballen
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:56 schreef venomsnake het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8Bd8uyuLK9M![]()
moet altijd wel om hem lachen
En dit heb je van?!quote:Op zondag 22 juli 2007 14:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Delorge stond te juichen toen hij het nieuws hoorde. Laurent ftw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |