Vertonghen is toch ook geblesseerd?quote:Op zondag 22 juli 2007 09:40 schreef Doezelhaar het volgende:
Vertonghen heb ik het vertrouwen wel in. Als die ook maar heel blijft want de blessureplaag raast even door de hoofdstad.
Volgens Schilder was Urby de eerste vervanger voor Davids en moet hij zich daarom op linksback richten. Lijkt mij dat je dat best zo kan proberen in de voorbereiding.quote:Op zondag 22 juli 2007 03:23 schreef Loserkid het volgende:
Of misschien Urby de kans een keer geven op linkshalf en Colin of Vermaelen op linksback,,
quote:Ajax stelt Go Ahead Eagles verantwoordelijk
www.eerstedivisie.info Zondag 22 Juli 2007 09:21 uur
Spelers en bestuur van Ajax zijn van mening dat Go Ahead Eagles verantwoordelijk is voor de ongeregeldheden op de tribunes waardoor het oefenduel in de 390ste minuut moest worden gestaakt. Volgens de Telegraaf staakte niet scheidsrechter Dick Jol het duel, maar waren het de Ajax-spelers die zich bedreigd voelden niet verder wilden. Zo zou Wesley Sneijder zelfs met de dood bedreigd zijn. In de ogen van de Amsterdammers was het onbegrijpelijk dat supporters van beide clubs dezelfde tribune deelden.
kijk niet hoe..quote:Op zondag 22 juli 2007 11:33 schreef StarGazer het volgende:
Maar goed, ook zonder Davids won Ajax bij Groningen
Met "kijk niet hoe" voetbal wordt psv al jaren kampioenquote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met "kijk niet hoe" voetbal wordt psv al jaren kampioen.
Zolang hij dit jaar de 3e maakt ben ik tevredenquote:Op zondag 22 juli 2007 11:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
kijk niet hoe..![]()
mazzelpikken. Suarez had gewoon de 3e moeten maken
ik ookquote:Op zondag 22 juli 2007 11:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zolang hij dit jaar de 3e maakt ben ik tevreden
Als, als, als........quote:Op zondag 22 juli 2007 11:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
kijk niet hoe..![]()
mazzelpikken. Suarez had gewoon de 3e moeten maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |