Dat is wel een optie maar je kan Sneijder liever op 10 laten staan.quote:Op zondag 22 juli 2007 03:00 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Sneijder en dan Kennedy op tien en Rommedahl op rechts tot Vertonghen weer kan spelen...
Vertonghen is toch ook geblesseerd?quote:Op zondag 22 juli 2007 09:40 schreef Doezelhaar het volgende:
Vertonghen heb ik het vertrouwen wel in. Als die ook maar heel blijft want de blessureplaag raast even door de hoofdstad.
Volgens Schilder was Urby de eerste vervanger voor Davids en moet hij zich daarom op linksback richten. Lijkt mij dat je dat best zo kan proberen in de voorbereiding.quote:Op zondag 22 juli 2007 03:23 schreef Loserkid het volgende:
Of misschien Urby de kans een keer geven op linkshalf en Colin of Vermaelen op linksback,,
quote:Ajax stelt Go Ahead Eagles verantwoordelijk
www.eerstedivisie.info Zondag 22 Juli 2007 09:21 uur
Spelers en bestuur van Ajax zijn van mening dat Go Ahead Eagles verantwoordelijk is voor de ongeregeldheden op de tribunes waardoor het oefenduel in de 390ste minuut moest worden gestaakt. Volgens de Telegraaf staakte niet scheidsrechter Dick Jol het duel, maar waren het de Ajax-spelers die zich bedreigd voelden niet verder wilden. Zo zou Wesley Sneijder zelfs met de dood bedreigd zijn. In de ogen van de Amsterdammers was het onbegrijpelijk dat supporters van beide clubs dezelfde tribune deelden.
kijk niet hoe..quote:Op zondag 22 juli 2007 11:33 schreef StarGazer het volgende:
Maar goed, ook zonder Davids won Ajax bij Groningen
Met "kijk niet hoe" voetbal wordt psv al jaren kampioenquote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met "kijk niet hoe" voetbal wordt psv al jaren kampioen.
Zolang hij dit jaar de 3e maakt ben ik tevredenquote:Op zondag 22 juli 2007 11:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
kijk niet hoe..![]()
mazzelpikken. Suarez had gewoon de 3e moeten maken
ik ookquote:Op zondag 22 juli 2007 11:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zolang hij dit jaar de 3e maakt ben ik tevreden
Als, als, als........quote:Op zondag 22 juli 2007 11:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
kijk niet hoe..![]()
mazzelpikken. Suarez had gewoon de 3e moeten maken
Koop je niets voor inderdaad.quote:
Met het oog op de voorronde CL had ik Davids er graag bij gehad, maar volgens mij mist hij in de competitie (23/9 is AZ-uit op speelronde vier of vijf) niet eens zoveel wedstrijden. Laat ik het zo zeggen: hij kan meer wedstrijden missen door schorsing dan door deze blessure. Bij wijze van spreken dan.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:33 schreef StarGazer het volgende:
Gister was de stemming bij mij opperbest....krijg je dit weer.
Maar goed, ook zonder Davids won Ajax bij Heerenveen/Utrecht/Feyenoord/Groningen vorig jaar. Het is niet het einde van de wereld
Was wel een wedstrijd waar echt alles in zat. Ook de wedstrijd in de Arena trouwensquote:Op zondag 22 juli 2007 11:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Koop je niets voor inderdaad. [afbeelding]
Ja klopt, het hele kampioenschap hangt af van 1 spelerquote:Op zondag 22 juli 2007 12:08 schreef Steve_I. het volgende:
hoe kan dit nou weer nu pas bekend wordenlijkt me toch dat je dat snel genoeg door hebt
Had eigenlijk liever gezien dat het het schneijder was of haasjan maargoed
Dit is toch wel 1 van jullie belangrijkste spelers.. nog 1 of 2 blessures en je komt toch wel serieus in de shit... weet niet hoe jullie programma is de eerste maanden? Leuk als vertonghen nog een tijdje er uit ligt, kunnen jullie met een beetje geluk voor de kerst het kampioenschap al weer vergeten.
Dat zegt ie ook niet, en ja het is een beetje stokende post, maar het klopt wel.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja klopt, het hele kampioenschap hangt af van 1 speler
Verthongen en VD Wiel zijn toch alweer gelijmd als de competitie begint?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zegt ie ook niet, en ja het is een beetje stokende post, maar het klopt wel.
We missen nu al 3 spelers (ok, Mitea telt eigenlijk niet) en we zijn nog niet eens begonnen. Als Stam nu ook nog uit zou vallen (god verhoede) dan hebben we idd meteen al een probleem. Dat bedoelt hij. Niet 1 speler, maar mis er nu nog 1 of 2 en het is meteen weer een half B-elftal (overdreven I know).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |