Komkommertijd!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn linkeroog ziet er een beetje raar uit. Kijk dit filmpje maar eens. Zou het ontstoken zijn?
Gewoon eem wat uierzalf op smeern mienjong.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn linkeroog ziet er een beetje raar uit. Kijk dit filmpje maar eens. Zou het ontstoken zijn?
die heeft Huntelaar in de kuip al gejatquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:59 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Komkommertijd!
Misschien goed idee om Edgar zijn bril eens te lenen?
Ik gok van niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:03 schreef M0NTANA het volgende:
Was gezellig in Deventer, wordt de wedstrijd nog uitgespeeld?
Ik verwacht van wel, heeft een goede band met HtC, weet dat hij stand-in is, wil graag blijven, kent de nederlandse competitie en is niet duur.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:16 schreef denthemen het volgende:
Mag die Collin eigenlijk blijven?
De broer van Urzaiz.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het wordt er vast weer 1 die niemand had verwacht.
We gaan weer terug naar de 40+ contractspelers?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel, heeft een goede band met HtC, weet dat hij stand-in is, wil graag blijven, kent de nederlandse competitie en is niet duur.
We hebben allang meer dan 40 contractspelers.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:41 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
We gaan weer terug naar de 40+ contractspelers?![]()
Terug naar bed jij! Foei.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
WHAHAH AJAX MAAR 1 GOAL HAHAHA PRUTSERS !!!!1
Geintje
Raul dan ofzo.quote:
Ok, 40 spelers met te hoge salarissen voor hun positie bij de club.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:46 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
We hebben allang meer dan 40 contractspelers.
quote:Davids breekt been
Amsterdam, 21 jul 2007
Edgar Davids heeft in het - gestaakte - oefenduel van Ajax met Go Ahead Eagles van zaterdag zijn linker scheenbeen gebroken. De middenvelder is zeker drie maanden uit de roulatie.
Davids brak zijn linker scheenbeen toen hij een duel aanging. Vlak na zijn blessure werd de wedstrijd in Deventer gestaakt wegens ongeregeldheden op de tribune. Ajax kwam net uit De Lutte, waar het een trainingskamp had belegd. De routinier zal zeker drie maanden uitgeschakeld zijn.
Jawelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:59 schreef jna het volgende:
Op Ajax.nl? denk het niet
Ja ik bedoel natuurlijk dat het dan niet nep isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jawel
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63548
Tering, da's in de eerste plaats klote voor Edgar maar ook voor het team. Drie maanden buitenspel denken ze maar je weet hoe het gaat met voetballer die 30+ zijn. Die komen zelden op hun oude niveau. Reken maar dat er dus nog een linker middenvelder bij zal komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |