Net gemist , jammer.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:39 schreef Clank het volgende:
Hebben jullie de terror van Dennis ook nog meegekregen?? Hij blies alle kaarsjes uit in de chill... écht hoor![]()
Ik heb alles gemist maar de sfeer bij de mannen is gewoon okquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar want Huub mog het wel maar was te laat toch? En nog iets: Eten op bewoners is tegen de regels ja , maar dat hebben ze ook niet gedaan. Het leuke vind ik dat ze nu allemaal weer erom kunnen lache.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:39 schreef Clank het volgende:
Hebben jullie de terror van Dennis ook nog meegekregen?? Hij blies alle kaarsjes uit in de chill... écht hoor![]()
Eerlijk gezegd denk ik vanf mijn stoel hier dat Stijn meer schuld heeft aan het falen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook. Waarom zou hij nog willen werken aan dit door flens totaal verminkte concept
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:39 schreef Clank het volgende:
Primaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb je cap gejat en in de OP gezet.
Hun verzinnen tenminste nog iets.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
TJa Huub en Lieke, what goes around comes around toch?
Heb je helemaal gelijk in, .......vind wel dat H & L het sportief opvatten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
TJa Huub en Lieke, what goes around comes around toch?
Nee, het was Huub z'n initiële plan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar want Huub mog het wel maar was te laat toch? En nog iets: Eten op bewoners is tegen de regels ja , maar dat hebben ze ook niet gedaan. Het leuke vind ik dat ze nu allemaal weer erom kunnen lache.
Ach, plan een 8, uitvoering een 2. Zijn dan Huubs woorden? In ieder geval gun ik na afgelopen week die zes even een overwinning om ook wat bij te trekken. Het is nu weer een beetje gelijk qua stand en dat is alleen maar goed voor de sfeer.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:37 schreef wolferl het volgende:
Het was een domme actie.
Niet te geloven....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:37 schreef wolferl het volgende:
Het was een domme actie.
Ze hebben gewoon geen keus. Redden wat er te redden valt en hopen dat de terror uitblijft.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, .......vind wel dat H & L het sportief opvatten.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, .......vind wel dat H & L het sportief opvatten.
Als ik zo'n lelijke rotkop had zou ik ook nooit voldaan kijken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:39 schreef Disana het volgende:
Toch kijkt ze niet erg voldaan...
[afbeelding]
UInbelieveblequote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:37 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
de speeltjes van het happymeal er was van te voren voorspelt dat natasia die zou opeisen![]()
Ik ben ook superblij met hoe je dat gedaan hebtquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
Ik voorspelde dat Natasia de speeltjes van het Happy Meal zou opeisen voor haar kindjes!![]()
Besmuikt toekijken?quote:
Precies!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Het leuke vind ik dat ze nu allemaal weer erom kunnen lache.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |