Zes volwassen mensen die zich zo onnatuurlijk idioot gedragen is leuk?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:32 schreef Day het volgende:
Nou, dit was toch leuk?
Huub en Lieke bedenken een plan, de rest verzint iets om het tegen te houden zonder geweld. Dat is gewoon het spel, hoor. Volgende keer beter!
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:34 schreef Flabberguest het volgende:
Nou ik leest het dalijk allemaal op mn werk wel weer wat er gebeurd is. Laterzz![]()
Ze lokken het zelf uit, als Amanda & Brian daar zaten zou de Febo het ook wel niet tegengehouden hebben omdat het gewoon hun eigen plan is , of ben ik te naief?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:31 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Omdat dat afgesproken was. Een deal is een deal lijkt me, huub en Lieke spelen al tegen die 6 en bijna al het personeel. mogen ze ook eens eerlijkheid van achter.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:33 schreef demins het volgende:
"Ik heb ze voor Yairo! Zes!!!" Ik heb het voorspeld....
werk ze.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:34 schreef Flabberguest het volgende:
Nou ik leest het dalijk allemaal op mn werk wel weer wat er gebeurd is. Laterzz![]()
helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:32 schreef Day het volgende:
Nou, dit was toch leuk?
Huub en Lieke bedenken een plan, de rest verzint iets om het tegen te houden zonder geweld. Dat is gewoon het spel, hoor. Volgende keer beter!
Volgens mij was het een echte. Ingehuurd door Talpa, zei hij zelf voordat er een korte streamlock op kwam.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:34 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Bodyguard??? figurant bedoel je die niet herkend wil worden op straat en daarom de hele tijd z'n zonnebril ophield![]()
Ik moest direct aan je denken........quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:33 schreef demins het volgende:
"Ik heb ze voor Yairo! Zes!!!" Ik heb het voorspeld....
Een goede nachtdienst!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:34 schreef Flabberguest het volgende:
Dat idee krijg ik ook. Waarom zou hij nog willen werken aan dit door flens totaal verminkte conceptquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Die durft zijn gezicht niet meer te laten zien....![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Zes volwassen mensen die zich zo onnatuurlijk idioot gedragen is leuk?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ze lokken het zelf uit, als Amanda & Brian daar zaten zou de Febo het ook wel niet tegengehouden hebben omdat het gewoon hun eigen plan is , of ben ik te naief?
de speeltjes van het happymeal er was van te voren voorspelt dat natasia die zou opeisenquote:
Het is eerlijk als de febo zich nergens mee zou bemoein en slechts scheidrechter zou zijn bij fysiek geweld!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:31 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Omdat dat afgesproken was. Een deal is een deal lijkt me, huub en Lieke spelen al tegen die 6 en bijna al het personeel. mogen ze ook eens eerlijkheid van achter.
Ik voorspelde dat Natasia de speeltjes van het Happy Meal zou opeisen voor haar kindjes!quote:
Moest jij niet gaan stappen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
TJa Huub en Lieke, what goes around comes around toch?
Ik heb je cap gejat en in de OP gezet.quote:
Nee dat is niet waar want Huub mog het wel maar was te laat toch? En nog iets: Eten op bewoners is tegen de regels ja , maar dat hebben ze ook niet gedaan. Het leuke vind ik dat ze nu allemaal weer erom kunnen lache.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Herinner je het spullen verbranden in de paardebak nog ? Huub mocht niet, de rest mocht wel los op de spullen van Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |