Je beheert maroc.nl?quote:
Maar eeh hoeveel verdien je dan in een maand bijv?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:02 schreef Shadeauw het volgende:
Ik krijg maar een paar centen voor elke klik
Het is niet eerlijk
En dan moet het ook nog eens omgerekend worden naar eurocenten
Neequote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:07 schreef thewhiteguy het volgende:
Zeker lang haar?
Neequote:
En dan moet je ook nog wachten tot je $100 hebt verdiend, voordat het wordt overgemaakt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:02 schreef Shadeauw het volgende:
Ik krijg maar een paar centen voor elke klik
Het is niet eerlijk
En dan moet het ook nog eens omgerekend worden naar eurocenten
Goed verkapt spamtopic is dit dan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:29 schreef Shadeauw het volgende:
Wow!
Inkomsten van vandaag: US$ 4,79
Dank Fok!![]()
Z'n homepage.quote:
En wat heb je toen geleerd, of wat is de les?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:51 schreef godigita het volgende:
Ik werd best wel gelollerpwned door Google, ik was al een tijdje bezig en net toen ik die eerste $100 had, werd mijn account opgeheven, met als reden: "Invalid clicks". Nou zijn invalid clicks zeer vaag omschreven, en ze zouden ze er makkelijk uit kunnen filteren, plus verstrekt google geen logs of ander bewijs. Kortom, ik heb lekker een paar maanden Google zitten spekken: En nee, ik zat niet zelf de hele dag op die ads te klikken.
Was het maar zo'n feest geweest, de overmaak was zelfs al in behandeling.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:59 schreef tas_koffie het volgende:
[..]
En wat heb je toen geleerd, of wat is de les?
Op tijd het geld over laten maken![]()
Je bent niet de eerste en zeker niet de laatste waarbij dit gebeurt... Zelfde BS is mij ook overkomen.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:51 schreef godigita het volgende:
Ik werd best wel gelollerpwned door Google, ik was al een tijdje bezig en net toen ik die eerste $100 had, werd mijn account opgeheven, met als reden: "Invalid clicks". Nou zijn invalid clicks zeer vaag omschreven, en ze zouden ze er makkelijk uit kunnen filteren, plus verstrekt google geen logs of ander bewijs. Kortom, ik heb lekker een paar maanden Google zitten spekken: En nee, ik zat niet zelf de hele dag op die ads te klikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |