WAAAAAAAR dan? Wil ik ook!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:26 schreef Slasher het volgende:
Bij de ABN kan dat saldo checken via msn al heel lang, dus postbank eat your heart out!
ach je kan zelf toch wel ff dat lijntje code toevoegen, of ga je me nu vertellen dat je geen toegang tot je eigen server(s) hebtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:15 schreef Danny het volgende:
maar ben zelf ook afhankelijk van derden in deze
In de tpl file heb ik het aangepast, maar die gaat blijkbaar niet vanzelf door naar de templates cache van smarty. Dat cachebestand kan ik niet wissen (dat zou volgens mij een hercache van de template tot gevolg hebben) omdat blijkt dat ik geen schrijfrechten heb in die dir, en dus kan ik 't zelf niet veranderen helaasquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:17 schreef Woeiii het volgende:
ach je kan zelf toch wel ff dat lijntje code toevoegen, of ga je me nu vertellen dat je geen toegang tot je eigen server(s) hebt
Als je zoekt op de abn site had je het al lang kunnen vinden maar ik ben de kwaadste ook nietquote:
Thanksquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:28 schreef Slasher het volgende:
[..]
Als je zoekt op de abn site had je het al lang kunnen vinden maar ik ben de kwaadste ook niet
Klik hier
Inderdaad. De postbank loopt al tijden achter en probeert dat te maskeren door zo'n irritante campagne waardoor het lijkt alsof ze de eersten zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:52 schreef ForumGek het volgende:
Hij staat nu goed !
Erg handig, ABN-AMRO heeft dit al voor langere tijd, echt makkelijk zo'n buddy!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |