Ipod + kwaliteit =quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neem dan een iPod man. Dan heb je pas kwaliteit. Die prullen van de Dixons....![]()
tief op man gek, moet je maar eerder komen en niet iets voor 5enquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:17 schreef Glennz het volgende:
Wat een zooi !
Mijn mp3-speler is sinds gisteravond kapot, en dus wou ik vandaag naar de dixons om hem in te ruilen.
Kom ik daar net aan 16:59 net voor 5 uur, want dan zijn de winkels dicht. Zeg ik tegen zo'n werknemer: ''Mijn mp3-speler is kapot'' waarop hij zegt ''ja'' en ik zeg ''hij doet het helemaal niet meer, hij wil ook niet opstarten''
Hij zo: ''ja'' ik zo: ''ik heb de bon nog wel'' hij zo ''ja''. Liet ik em die zooi zien enzo. Hij zo: ''Ja, ik kan er maandag wel even naar kijken, want het is nu 5 uur'' ik zo:. Ik bedoel KIJKEN?! wtf doed?! ik wil een nieuwe hij kan em toch niet maken. Bij mijn vorige mp3speler keek er ook niemand naar, en kreeg ik zo een nieuwe! Wat een kutnaab zeg, met z'n kijken. Moet ik nu ook nog langer wachten tot ik een nieuwe heb
![]()
Terwijl ik bijna jarig ben. Die dude was nieuw daar trouwens, maar toch.. ik voel haat om ziets.
Open van 8 tot 5 houd in, open van 8 tot 5, niet 8 tot kwart voor 5 omdat de medewerker om 5 uur thuis wil zijn. Dan moetie de keet maar eerder sluiten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
tief op man gek, moet je maar eerder komen en niet iets voor 5en
Ergo: Als je om 1 voor 5 binnenloopt moet je niet gek opkijken als je een minuut later de winkel weer uit wordt gezet?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:48 schreef McKillem het volgende:
[..]
Open van 8 tot 5 houd in, open van 8 tot 5, niet 8 tot kwart voor 5 omdat de medewerker om 5 uur thuis wil zijn. Dan moetie de keet maar eerder sluiten.
Niks daarvan. 5 uur is 5 uur. Als de winkel tot 6 uur open was geweest was TS wel om 5 voor 6 naar binnen gestapt, met hetzelfde resultaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:48 schreef McKillem het volgende:
[..]
Open van 8 tot 5 houd in, open van 8 tot 5, niet 8 tot kwart voor 5 omdat de medewerker om 5 uur thuis wil zijn. Dan moetie de keet maar eerder sluiten.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:54 schreef Glennz het volgende:
Gelukkig heb k al m'n muziek nog op m'n pc anders moest k alles opnieuw downloaden![]()
Gelukkig heb ik alle cd's (die ik ook origineel heb) nog in geripte versie op mijn pc anders moest ik alles opnieuw rippen
Dat is pas 3 miljoen jaar zo.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:21 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ja, maar ik wist niet dat de winkels zo vroeg dicht waren![]()
Niet? Lijkt me toch een redelijk eenvoudige vraag. Zeker als je in dit topic ook nog ns geconfronteerd wordt met de gebrekkige taalvaardigheid, slecht gekozen formuleringen en onevenredige agressie vanwege een nogal onnozel probleem (een nog niet gerepareerde MP3-speler) van TS.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:22 schreef Ici-Paris het volgende:
Na het verhaal van TS te lezen weet k eigenlijk niet wie de aso is. De dixonmedewerker of TS.
Vind ik niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 10:50 schreef Argento het volgende:
En die Dixons-medewerker? Tja, die heeft natuurlijk gewoon gelijk. Als om minder dan een minuut voor sluitingstijd een of andere vage puber binnenkomt die bijkans EIST dat je zijn MP3 speler repareert of hem anders maar een nieuwe meegeeft, dan glimlach je meewarig en wijs je dat uitschot netjes maar beslist, de deur.
Alles in redelijkheid. Bovendien is het goed mogelijk dat het op de klok van Dixons inmiddels wel vijf uur was. TS had er rekening mee moeten houden dat het op dat tijdstip niet zo vanzelfsprekend is dat hij geholpen wordt. In plaats van een afwachtende houding aan te nemen, gooit TS een eisenpakket op tafel en is verbolgen als hij zn zin niet krijgt.quote:Op zondag 22 juli 2007 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Ze sluiten om 17 uur en niet om 16:59. Neemt niet weg dat je dan nog wel een kwartiertje wordt opgehouden en uiteindelijk pas de winkel om 17:15 kunt sluiten vanwege die vervelende klant.
Je kan nog niet zo lang lezen?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
Maar je had niet zomaar direct een nieuwe mee gekregen hoor, waarschijnlijk moest tie opgestuurd worden voor reparatieOm welk Filiaal gaat het trouwens
Anders ga je niet om 1 voor 5 naar een winkelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:17 schreef Glennz het volgende:
Wat een zooi !
Mijn mp3-speler is sinds gisteravond kapot, en dus wou ik vandaag naar de dixons om hem in te ruilen.
Kom ik daar net aan 16:59 net voor 5 uur, want dan zijn de winkels dicht. Zeg ik tegen zo'n werknemer: ''Mijn mp3-speler is kapot'' waarop hij zegt ''ja'' en ik zeg ''hij doet het helemaal niet meer, hij wil ook niet opstarten''
Hij zo: ''ja'' ik zo: ''ik heb de bon nog wel'' hij zo ''ja''. Liet ik em die zooi zien enzo. Hij zo: ''Ja, ik kan er maandag wel even naar kijken, want het is nu 5 uur'' ik zo:. Ik bedoel KIJKEN?! wtf doed?! ik wil een nieuwe hij kan em toch niet maken. Bij mijn vorige mp3speler keek er ook niemand naar, en kreeg ik zo een nieuwe! Wat een kutnaab zeg, met z'n kijken. Moet ik nu ook nog langer wachten tot ik een nieuwe heb
![]()
Terwijl ik bijna jarig ben. Die dude was nieuw daar trouwens, maar toch.. ik voel haat om ziets.
Dat was ik!quote:Op zondag 22 juli 2007 10:50 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik bedoel, in de derde of vierde post wordt al gesuggereerd dat Dixons en zijn medewerker maar ns te grazen moeten worden genomen.
Bij mijn vorige werk, sloten wij ook om 5 uur en was het meer de regel dan de uitzondering dat pas om kwart/20 over 5 de laatste klant uit de winkel ging en we de winkel konden sluiten terwijl wel de deuren om 5 uur gewoon dicht gingen (Tenminste de ingang deur danquote:Op zondag 22 juli 2007 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Ze sluiten om 17 uur en niet om 16:59. Neemt niet weg dat je dan nog wel een kwartiertje wordt opgehouden en uiteindelijk pas de winkel om 17:15 kunt sluiten vanwege die vervelende klant.
ja dat is misschien wel zo, maar niet als je dat 3x per week meemaakt. dan verwijs je hem gewoon naar de deur.quote:Op zondag 22 juli 2007 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Had je maar eerder moeten gaan naar de dixons,quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:17 schreef Glennz het volgende:
Wat een zooi !
![]()
Sherlock heeft gelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 11:38 schreef tas_koffie het volgende:
[..]
Had je maar eerder moeten gaan naar de dixons,
je woont gvd verdomde kort bij.
Je staat daar op de stoep om één voor vijf, en achtien minuten later heb je je epistel al geschreven en gepost.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |