abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51703748
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Neem dan een iPod man. Dan heb je pas kwaliteit. Die prullen van de Dixons....
Ipod + kwaliteit =
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:45:02 #77
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_51703789
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 17:17 schreef Glennz het volgende:
Wat een zooi !

Mijn mp3-speler is sinds gisteravond kapot, en dus wou ik vandaag naar de dixons om hem in te ruilen.
Kom ik daar net aan 16:59 net voor 5 uur, want dan zijn de winkels dicht. Zeg ik tegen zo'n werknemer: ''Mijn mp3-speler is kapot'' waarop hij zegt ''ja'' en ik zeg ''hij doet het helemaal niet meer, hij wil ook niet opstarten''
Hij zo: ''ja'' ik zo: ''ik heb de bon nog wel'' hij zo ''ja''. Liet ik em die zooi zien enzo. Hij zo: ''Ja, ik kan er maandag wel even naar kijken, want het is nu 5 uur'' ik zo: . Ik bedoel KIJKEN?! wtf doed?! ik wil een nieuwe hij kan em toch niet maken. Bij mijn vorige mp3speler keek er ook niemand naar, en kreeg ik zo een nieuwe! Wat een kutnaab zeg, met z'n kijken. Moet ik nu ook nog langer wachten tot ik een nieuwe heb
Terwijl ik bijna jarig ben. Die dude was nieuw daar trouwens, maar toch.. ik voel haat om ziets.
tief op man gek, moet je maar eerder komen en niet iets voor 5en
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_51703895
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:45 schreef Houniet het volgende:

[..]

tief op man gek, moet je maar eerder komen en niet iets voor 5en
Open van 8 tot 5 houd in, open van 8 tot 5, niet 8 tot kwart voor 5 omdat de medewerker om 5 uur thuis wil zijn. Dan moetie de keet maar eerder sluiten.
pi_51706680
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:48 schreef McKillem het volgende:

[..]

Open van 8 tot 5 houd in, open van 8 tot 5, niet 8 tot kwart voor 5 omdat de medewerker om 5 uur thuis wil zijn. Dan moetie de keet maar eerder sluiten.
Ergo: Als je om 1 voor 5 binnenloopt moet je niet gek opkijken als je een minuut later de winkel weer uit wordt gezet?
  zaterdag 21 juli 2007 @ 23:42:19 #80
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_51706792
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:48 schreef McKillem het volgende:

[..]

Niks daarvan. 5 uur is 5 uur. Als de winkel tot 6 uur open was geweest was TS wel om 5 voor 6 naar binnen gestapt, met hetzelfde resultaat.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_51707165
Fucking loller dixons ook in heerenveen met idd die gare peepz die er werken
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zondag 22 juli 2007 @ 08:40:10 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51711607
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 19:54 schreef Glennz het volgende:
Gelukkig heb k al m'n muziek nog op m'n pc anders moest k alles opnieuw downloaden
Gelukkig heb ik alle cd's (die ik ook origineel heb) nog in geripte versie op mijn pc anders moest ik alles opnieuw rippen
.
Niet meer actief op Fok!
pi_51711616
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 17:21 schreef Glennz het volgende:

[..]

Ja, maar ik wist niet dat de winkels zo vroeg dicht waren
Dat is pas 3 miljoen jaar zo.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 09:25:29 #84
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_51711813
Maar Dixons bestaat pas een miljoen jaar.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_51712554
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:22 schreef Ici-Paris het volgende:
Na het verhaal van TS te lezen weet k eigenlijk niet wie de aso is. De dixonmedewerker of TS.
Niet? Lijkt me toch een redelijk eenvoudige vraag. Zeker als je in dit topic ook nog ns geconfronteerd wordt met de gebrekkige taalvaardigheid, slecht gekozen formuleringen en onevenredige agressie vanwege een nogal onnozel probleem (een nog niet gerepareerde MP3-speler) van TS.

Ik bedoel, in de derde of vierde post wordt al gesuggereerd dat Dixons en zijn medewerker maar ns te grazen moeten worden genomen. 'Grappig' bedoeld of niet, erg fatsoenlijk, laat staan sociaal, is het niet. Beetje armoedig zelfs. Maar goed, zolang dat allemaal normaal gevonden moet worden, komt het voorlopig niet goed met de samenleving.

En die Dixons-medewerker? Tja, die heeft natuurlijk gewoon gelijk. Als om minder dan een minuut voor sluitingstijd een of andere vage puber binnenkomt die bijkans EIST dat je zijn MP3 speler repareert of hem anders maar een nieuwe meegeeft, dan glimlach je meewarig en wijs je dat uitschot netjes maar beslist, de deur.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 22 juli 2007 @ 10:51:50 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51712561
quote:
Op zondag 22 juli 2007 10:50 schreef Argento het volgende:
En die Dixons-medewerker? Tja, die heeft natuurlijk gewoon gelijk. Als om minder dan een minuut voor sluitingstijd een of andere vage puber binnenkomt die bijkans EIST dat je zijn MP3 speler repareert of hem anders maar een nieuwe meegeeft, dan glimlach je meewarig en wijs je dat uitschot netjes maar beslist, de deur.
Vind ik niet.
Ze sluiten om 17 uur en niet om 16:59. Neemt niet weg dat je dan nog wel een kwartiertje wordt opgehouden en uiteindelijk pas de winkel om 17:15 kunt sluiten vanwege die vervelende klant.
Niet meer actief op Fok!
pi_51712610
quote:
Op zondag 22 juli 2007 10:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vind ik niet.
Ze sluiten om 17 uur en niet om 16:59. Neemt niet weg dat je dan nog wel een kwartiertje wordt opgehouden en uiteindelijk pas de winkel om 17:15 kunt sluiten vanwege die vervelende klant.
Alles in redelijkheid. Bovendien is het goed mogelijk dat het op de klok van Dixons inmiddels wel vijf uur was. TS had er rekening mee moeten houden dat het op dat tijdstip niet zo vanzelfsprekend is dat hij geholpen wordt. In plaats van een afwachtende houding aan te nemen, gooit TS een eisenpakket op tafel en is verbolgen als hij zn zin niet krijgt.

We praten hier over minder dan een minuut voor sluitingstijd. Uitgaande van TS' verklaring kan het 19:59 en drie seconden of 19:59 en 41 seconden of whatever geweest zijn. Om 16:59 is de winkel aan het sluiten en om 17:00 is ie gesloten.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_51714170
Maar je had niet zomaar direct een nieuwe mee gekregen hoor, waarschijnlijk moest tie opgestuurd worden voor reparatie Om welk Filiaal gaat het trouwens
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_51714253
quote:
Op zondag 22 juli 2007 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
Maar je had niet zomaar direct een nieuwe mee gekregen hoor, waarschijnlijk moest tie opgestuurd worden voor reparatie Om welk Filiaal gaat het trouwens
Je kan nog niet zo lang lezen?
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_51714508
quote:
Op zondag 22 juli 2007 12:25 schreef EricT het volgende:

[..]

Je kan nog niet zo lang lezen?
Stond niet in de OP Maar ik weet het nu al
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_51715966
Ik weet dat ik niet zomaar een nieuwe gekregen had. Maar het gaat er gewoon om dat hij hem niet op wou sturen.
pi_51716249
Overigens ben ik bij de Correct in Rotterdam ook eens niet geholpen. Maar dat was geen 1 minuut voor sluitingstijd maar meer dan een half uur. Ik wou gewoon een 22" breedbeeldscherm ophalen. En meneer zei doodleuk zonder ook maar even te kijken 'Nee is niet in voorraad'. Het lijkt me sterk dat ze een hele rij van die schermen in de winkel laten staan en vervolgens niet in voorraad is. Het was niet eens een aanbieding ofzo. Ik vond het erg vreemd dat die een dag later wel in voorraad was, en dat was een andere meneer.
Ich bin der Führer.
  maandag 23 juli 2007 @ 09:08:51 #93
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51739672
quote:
Wat een zooi !

Mijn mp3-speler is sinds gisteravond kapot, en dus wou ik vandaag naar de dixons om hem in te ruilen.
Kom ik daar net aan 16:59 net voor 5 uur, want dan zijn de winkels dicht. Zeg ik tegen zo'n werknemer: ''Mijn mp3-speler is kapot'' waarop hij zegt ''ja'' en ik zeg ''hij doet het helemaal niet meer, hij wil ook niet opstarten''
Hij zo: ''ja'' ik zo: ''ik heb de bon nog wel'' hij zo ''ja''. Liet ik em die zooi zien enzo. Hij zo: ''Ja, ik kan er maandag wel even naar kijken, want het is nu 5 uur'' ik zo: . Ik bedoel KIJKEN?! wtf doed?! ik wil een nieuwe hij kan em toch niet maken. Bij mijn vorige mp3speler keek er ook niemand naar, en kreeg ik zo een nieuwe! Wat een kutnaab zeg, met z'n kijken. Moet ik nu ook nog langer wachten tot ik een nieuwe heb
Terwijl ik bijna jarig ben. Die dude was nieuw daar trouwens, maar toch.. ik voel haat om ziets.
Anders ga je niet om 1 voor 5 naar een winkel
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_51741053
quote:
Op zondag 22 juli 2007 10:50 schreef Argento het volgende:

[..]

Ik bedoel, in de derde of vierde post wordt al gesuggereerd dat Dixons en zijn medewerker maar ns te grazen moeten worden genomen.
Dat was ik!
pi_51741084
quote:

[..]

Vind ik niet.
Bij mijn vorige werk, sloten wij ook om 5 uur en was het meer de regel dan de uitzondering dat pas om kwart/20 over 5 de laatste klant uit de winkel ging en we de winkel konden sluiten terwijl wel de deuren om 5 uur gewoon dicht gingen (Tenminste de ingang deur dan )
  maandag 23 juli 2007 @ 11:18:11 #96
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_51741934
quote:

[..]

Vind ik niet.
ja dat is misschien wel zo, maar niet als je dat 3x per week meemaakt. dan verwijs je hem gewoon naar de deur.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_51742452
quote:
Wat een zooi !

Had je maar eerder moeten gaan naar de dixons,
je woont gvd verdomde kort bij.
Je staat daar op de stoep om één voor vijf, en achtien minuten later heb je je epistel al geschreven en gepost.
"I had some dreams, they were clouds in my coffee" Carly Simon - You're so vain
pi_51746154
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:38 schreef tas_koffie het volgende:

[..]

Had je maar eerder moeten gaan naar de dixons,
je woont gvd verdomde kort bij.
Je staat daar op de stoep om één voor vijf, en achtien minuten later heb je je epistel al geschreven en gepost.
Sherlock heeft gelijk
pi_51750112
Ik ga er nu heen
  maandag 23 juli 2007 @ 15:44:51 #100
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_51750171
ja
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')