I know, al geprobeerd maarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
andere usb poort proberen! dat probleem had ik ook!
Ik kijk wel ff wat voor fout er staat.. het was iets met firmware fault fzo.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:19 schreef Viking84 het volgende:
Maar wat is er precies met dat ding dan? Creative heeft ook een forum. Kijk daar eens op? Wel stom trouwens dat die drivers niet werken met Vista en ze geen Vista-drivers hebben.
En wel typisch dat iedereen die een mp3-speler heeft dat ding een 'mp3-speler' noemt, behalve wanneer je een iPod hebt. Dus iemand die mp3-speler zegt heeft iig géén iPod. Wat blaat ik nu vaag de hele tijd. Ik ben een beetje aangeschoten.
heb je recentelijk nieuwe drivers geïnstalleerd? Want toen ik dat deed, deed 'ie het dus ineens niet meerquote:
Nee, dat heb k niet gedaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heb je recentelijk nieuwe drivers geïnstalleerd? Want toen ik dat deed, deed 'ie het dus ineens niet meer.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:23 schreef Xenwolfie het volgende:
MOET JE MAAR GEEN MP3'S AFSPELEN MAAR MP4 DAN GING DIE NIET KAPOT ECHT DOM BEN JIJ HÉ
Maar goed. Gewoon maandag even terug gaan... je kan toch wel even zonder dat ding...quote:
Jep, k heb altijd mn DS+R4 nogquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:26 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Maar goed. Gewoon maandag even terug gaan... je kan toch wel even zonder dat ding...
Waarom ga je erop in?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:18 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ik had hem opgeladenmaar doet et nog niet. Als ik em in de usb-kabel druk staat er op de pc dat ie niet connected is
![]()
ehm, volges mij is MP4 video en geen geluidquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:23 schreef Xenwolfie het volgende:
MOET JE MAAR GEEN MP3'S AFSPELEN MAAR MP4 DAN GING DIE NIET KAPOT ECHT DOM BEN JIJ HÉ
Nee, ik meende het niet neequote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:47 schreef Glennz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik dacht dat hij het meende![]()
![]()
MP4 kan beide zijn. MP4 geluid word vaak aangegeven als AAC. Maar ik snap ook niet waarom je daar op in gaat. Wie plaats nou zo'n opmerkingquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:45 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ehm, volges mij is MP4 video en geen geluid
wtf ga k hier serieus op in![]()
maar 20% van dit topic is serieusquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:16 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Maar ik snap ook niet waarom je daar op in gaat. Wie plaats nou zo'n opmerking.
MP3 speler we leven in 2007 hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:17 schreef Glennz het volgende:
Wat een zooi !
Mijn mp3-speler is sinds gisteravond kapot, en dus wou ik vandaag naar de dixons om hem in te ruilen.
Kom ik daar net aan 16:59 net voor 5 uur, want dan zijn de winkels dicht. Zeg ik tegen zo'n werknemer: ''Mijn mp3-speler is kapot'' waarop hij zegt ''ja'' en ik zeg ''hij doet het helemaal niet meer, hij wil ook niet opstarten''
Hij zo: ''ja'' ik zo: ''ik heb de bon nog wel'' hij zo ''ja''. Liet ik em die zooi zien enzo. Hij zo: ''Ja, ik kan er maandag wel even naar kijken, want het is nu 5 uur'' ik zo:. Ik bedoel KIJKEN?! wtf doed?! ik wil een nieuwe hij kan em toch niet maken. Bij mijn vorige mp3speler keek er ook niemand naar, en kreeg ik zo een nieuwe! Wat een kutnaab zeg, met z'n kijken. Moet ik nu ook nog langer wachten tot ik een nieuwe heb
![]()
Terwijl ik bijna jarig ben. Die dude was nieuw daar trouwens, maar toch.. ik voel haat om ziets.
Ik moest het anders niet proberen mensen te verbreken die om 2 minuten voor sluitingstijd bellen met een probleem.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeik niet zo gek, als jij ergens werkt en er komt een josti met een kapottte MP3 speler om 1 minuut voor 5 pleur jij ook de deur dicht.
Wtf?! een nieuwe? 10 euro?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:10 schreef henkway het volgende:
[..]
MP3 speler we leven in 2007 hoor, pleur weg, koop een nieuwe
10 euro ??/![]()
Neem dan een iPod man. Dan heb je pas kwaliteit. Die prullen van de Dixons....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |