Zie het ook ja, een oude man van 80 die gewoon wordt mishandeld door die sukkels en al die onschuldige mensen in paniek. Dit waren dus allemaal Ajax-supporters.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:02 schreef Hillz het volgende:
Volgens RTV oost hebben zo'n 200 Ajax hooligans veel schade aangericht tijdens een antiekmarkt.
Verder zijn dr mensen van de terrasjes geschopt nabij de Brink.
Ja he meteen doen!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
Toch maar verbieden dan. Het voetbal in zijn geheel
Mishandelen van ouderen en vrouwen en het vernielen van een antiekmarkt... Wat een losers die 'Amsterdammers'. Ook de ijssalon en enkele café's zijn vernield.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:05 schreef Flashwin het volgende:
rellen bij een oefenpartij?Dan zit er echt stront in je hoofd
Dat is wel triest inderdaadquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:07 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Mishandelen van ouderen en vrouwen en het vernielen van een antiekmarkt... Wat een losers die 'Amsterdammers'. Ook de ijssalon en enkele café's zijn vernield.
Kom op, begin nou maar niet met het wijzen, want je was er vast niet bij.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:09 schreef BonJovi het volgende:
Begon gewoon door GAE
Pas maar op die *Amsterdammers* spelen de 1e wedstrijd tegen julliequote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:07 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Mishandelen van ouderen en vrouwen en het vernielen van een antiekmarkt... Wat een losers die 'Amsterdammers'. Ook de ijssalon en enkele café's zijn vernield.
Weet ik, maar ik volgde het op de radio en ze zeiden dat supporters van GAE Ajax supporters ging aanvallen toen ze gewoon voetbal keken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:10 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Kom op, begin nou maar niet met het wijzen, want je was er vast niet bij.
Ach, de laatste keer kwamen ze ons café binnenvallen maar werden ze door een kleinere groep weer weggemept. Maak me niet zo druk om die gastjes.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Pas maar op die *Amsterdammers* spelen de 1e wedstrijd tegen jullie
En voor die tijd hadden de 'Amsterdammers' dus de binnenstad gesloopt. Zou dat er misschien wat mee te maken hebben?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:12 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik volgde het op de radio en ze zeiden dat supporters van GAE Ajax supporters ging aanvallen toen ze gewoon voetbal keken.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:13 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ach, de laatste keer kwamen ze ons café binnenvallen maar werden ze door een kleinere groep weer weggemept. Maak me niet zo druk om die gastjes.
Tja daar kan ik niet over oordelen, maar als ik het zo hoor dat er supporters van andere ploegen daar kwamen lijkt het me toch sterk dat Ajax is begonnen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:14 schreef vingerplant het volgende:
[..]
En voor die tijd hadden de 'Amsterdammers' dus de binnenstad gesloopt. Zou dat er misschien wat mee te maken hebben?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:13 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ach, de laatste keer kwamen ze ons café binnenvallen maar werden ze door een kleinere groep weer weggemept. Maak me niet zo druk om die gastjes.
En nog waar gebeurd ook! D'r zijn wel krantenknipseltjes van te vinden op het net.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
Toch maar verbieden dan. Het voetbal in zijn geheel
Ik neem die verhalen van mishandelde bejaarden/vrouwen met een korreltje zout als je het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:20 schreef vingerplant het volgende:
[..]
En nog waar gebeurd ook! D'r zijn wel krantenknipseltjes van te vinden op het net.
Maar goed, daar ging het niet om, dit gaat om het mishandelen van onschuldigen en ouderen en het slopen van andermans eigendommen.
Jij veroordeelt het niet, vind je het een stoere actie?
Hahahaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:13 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Die waren gewoon op RTV Oost net hoor, lijkt me niet dat ze die verhalen gaan verzinnenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:23 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik neem die verhalen van mishandelde bejaarden/vrouwen met een korreltje zout als je het niet erg vindt.
De belhamels!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:30 schreef DRD het volgende:
O jee, een open zak chips op straat! Schokkend!
NOS Journaal zal wel beelden van RTV Oost gebruiken vanavond lijkt me.quote:Hopen op betere foto's / beelden........
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:30 schreef DRD het volgende:
O jee, een open zak chips op straat! Schokkend!
Hopen op betere foto's / beelden........
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Als Daphne het voetbal presenteert wordt er niet meer gereld.
bij mij in de straat ziet het er ook zo uit als de grofvuilophaal nog niet is langsgeweestquote:
Dat klinkt inderdaad als een behoorlijke puinzooi.quote:Supporters van Ajax ontmoeten Go Ahead Eagles fans rond 16.00 uur op de Brink ter hoogte van het Talamini-terras waarna een woest gevecht uitbrak. De supporters pakten alles wat los en vast zat en smeten het over en weer. Hele kramen van de brocantemarkt in de Walstraat en terrasmeubilair vlogen door de lucht. Het volzittende terras werd in zijn geheel weggevaagd.
Op verschillende plekken werden ruiten ingegooid, mensen met messen bedreigd en op de markt werden kramen geplunderd. De café's en restaurants haalden de terrassen binnen en een aantal winkels sloot de deuren. Ook op de Beestenmarkt en in de Grote Overstraat zorgden groepen fans voor flinke overlast. Tegen 17.00 uur was in de binnenstad de rust weergekeerd.
Er zijn meerdere aanhoudingen verricht. Hoeveel gewonden er zijn gevallen is nog niet bekend.
JAAAAHHHHHHHHHHHHH WIJ ZIJN DE GEKSTUHHHHHquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Ajax heeft de 1e sup. rellen op z'n naam dit seizoen
Met 10 tegen 12 zekerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:13 schreef vingerplant het volgende:
[..]
40 tegen 50quote:
Morgen mogen jullie...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Ajax heeft de 1e sup. rellen op z'n naam dit seizoen
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Nja in ieder geval wel toepasselijk dat ze het op de Beestenmarkt gedaan hebben.
Deventer is meer van de Turkenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:37 schreef PLAE@ het volgende:
Wel een mooie stad trouwens Deventer. Al zie je dat niet op die foto's
Beetje jammer van al die Marokkanen.
Al zou het zo zijn, dan is dat natuurlijk een prima reden om een 80 jarige man voor zijn bakkes te stompen, nietwaar?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:09 schreef BonJovi het volgende:
Begon gewoon door GAE
Grote fout idd, kon je al wel beetje aan zien komen dat dit fout zou gaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:40 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Wel dwaas trouwens dat er in het stadion geen Ajax-vak was ingericht. Ze hebben heel wat te verantwoorden daar
aan de hand van deze beelden kan je zo 25 man herkennen en oppakkenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Hier al het eerste video-verslag, al is er nog weinig te zien![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Hier al het eerste filmpje op internet, al is er nog weinig te zien![]()
Zie die stoelen vliegen..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een typische mannen/jongens zijn het weer, op zulke momenten lijkt het me leuk lid van de ME te zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Ga solliciteren zou ik zeggen, best leuk hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:53 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Wat een typische mannen/jongens zijn het weer, op zulke momenten lijkt het me leuk lid van de ME te zijn.![]()
Ja, want die is ook erg duidelijk in beeldquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:55 schreef FootballPlayer het volgende:
De jongen die op 1:07 vlak voor de camara een flesje gooit is hopenlijk flink de lul. Moet makkenlijk te achterhalen zijn.
Geef eens namenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lopen wel een aantal bekenden..
Als dat zo is, en te zien aan de grote van de knokploeg is dit gewoon afgesproken werk. Nog even een laatste keer met z'n allen rellen voor die voetbalwet d'rin komt. Kun je het wel zo proberen te draaien dat Ajax onschuldig is, maar dat zijn ze dus wel, net zo goed als de rest van dat tuig dat d'r rondloopt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:15 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Tja daar kan ik niet over oordelen, maar als ik het zo hoor dat er supporters van andere ploegen daar kwamen lijkt het me toch sterk dat Ajax is begonnen.
kut eagles inderdaadquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:32 schreef bleiblei het volgende:
Stoere jongens daar hoor.
Tering, wat een trieste bende daar... Wel typisch dat het weer bepaalde clubs zijn die er altijd bij betrokken zijn.
Leg mij ook nog even uit wat je bedoeldequote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lees je PM. En nee ik ken die gast niet. Je weet het nu haha
Dit soort lui komen niet uit specifiek Deventer en omstreken, die komen uit het hele land. Hij was er ook al bij in Ondiep en Alkmaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:53 schreef BonJovi het volgende:
Woon je in Deventer dan Chivu?
Ik zat in Vak 5 ook vlakbij de plaats van delict, en het begon inderdaad nadat die Ajax-hooligan naar dat fanatieke gedeelte ging lopen, maar zag verder ook niks wat er gebeurde. Tot dat ik ineens "Kankerjood!" hoorde, en er massaal op af gestormd werd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:27 schreef Neerio het volgende:
ik was zelf ook bij de wedstrijd en daar was niet zoveel aan de hand ( vond ik )
ik zat in vak 7 en samen met vak 8 zaten daar de echte hooligans maar ik vond dat er vrij weinig aan de hand was
er werd 1 keer gevochten maar dat was een ajax supporter die voor het vak van GA ging staan roepen en schelden. die werd in 1 keer neergehoekt door een GA hooligan
en daarna was er nog een opstootje bij de uitgang met een beetje knokken maar voor de rest
en die spreekkoren waren ook nie echt erg
http://www.youtube.com/watch?v=75ZETrJQUa8quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zat in Vak 5 ook vlakbij de plaats van delict, en het begon inderdaad nadat die Ajax-hooligan naar dat fanatieke gedeelte ging lopen, maar zag verder ook niks wat er gebeurde. Tot dat ik ineens "Kankerjood!" hoorde, en er massaal op af gestormd werd.
De sfeer was wel dreigend, zeker gezien er gewoon heel veel vaders en moeders met (kleine) kinderen op de tribune zaten, die er gewoon een dagje uit van wilde maken. Wat je ook gewoon mag verwachten op een open dag, met een oefenwedstrijd.
Het is gewoon heel erg triest dat het altijd zo uit de hand loopt.
best welquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:31 schreef BonJovi het volgende:
Je bent er trots op he Silver_shark
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |