Dit is niet aan te raden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:01 schreef Ticker het volgende:
Is het nou wel of niet aan te raden om gewoon ineens naar schiphol te gaan en daar een reis te boeken.. a la minute?
Jij veronderstelt dat er nog last minutes bestaan, helaas is dat, mede door de komst van vele Low Cost maatschappijen verleden tijd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:37 schreef Ticker het volgende:
Ok, dus als ik 1 aug wil vertrekken, kan ik beter vanaf een week van te voren als een gek gaan zoeken op de diverse websites!
Probeer het telefonisch of bij een reisbureau in een winkelstraat, maar ga in ieder geval niet op de bonnefooi naar Schiphol. Die taktiek werkt niet meer : zie de openingspost.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:06 schreef Ingrosso het volgende:
Hoi.
Is het aan te raden om nu op de bonnefooi naar schiphol te gaan?
Ik moet voor iemand een ticket zien te vinden zodat diegene uiterlijk vanavond kan vertrekken wegens belangerijke dingen, maar elke internetsite geeft aan dat de data is verstreken.
Of een ticket kost 889,00 incluis taxes.
of het vakantie is of niet dat kan die airlines toch niet schelen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:34 schreef Ingrosso het volgende:
Als je het tegen mij hebt; Het was ook niet als vakantie bedoeld. Maar persoonlijke dingen.
Tjsja gelukkig is het uiteindelijke ticket meer dan de helft goedkoper geweest.
Als de baas het belangrijk genoeg vind dat je vandaag weg moet, gaat dat gewoon duur worden en dat weten de airlines maar al te goed.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of het vakantie is of niet dat kan die airlines toch niet schelen?
het is heus niet anders als je gaat en zegt neeeheeej ik moet werken! hup minstens 200 euro er af bij
Helaas, die zijn al weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:20 schreef Timmahz het volgende:
Waar kan ik last-minutes vinden voor volgend weekend (16 augustus) ?
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:22 schreef Ticker het volgende:
[..]
Helaas, die zijn al weg.
Daar had je toch echt een weekje eerder voor moeten zijn.
Hmm okay, thanks.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:39 schreef Thetallguy het volgende:
17-21 okt is herfstvakantieperiode dus vermoed dat je niet heel veel lager dan dat gaat zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |