Dit is niet aan te raden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:01 schreef Ticker het volgende:
Is het nou wel of niet aan te raden om gewoon ineens naar schiphol te gaan en daar een reis te boeken.. a la minute?
Jij veronderstelt dat er nog last minutes bestaan, helaas is dat, mede door de komst van vele Low Cost maatschappijen verleden tijd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:37 schreef Ticker het volgende:
Ok, dus als ik 1 aug wil vertrekken, kan ik beter vanaf een week van te voren als een gek gaan zoeken op de diverse websites!
Probeer het telefonisch of bij een reisbureau in een winkelstraat, maar ga in ieder geval niet op de bonnefooi naar Schiphol. Die taktiek werkt niet meer : zie de openingspost.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:06 schreef Ingrosso het volgende:
Hoi.
Is het aan te raden om nu op de bonnefooi naar schiphol te gaan?
Ik moet voor iemand een ticket zien te vinden zodat diegene uiterlijk vanavond kan vertrekken wegens belangerijke dingen, maar elke internetsite geeft aan dat de data is verstreken.
Of een ticket kost 889,00 incluis taxes.
of het vakantie is of niet dat kan die airlines toch niet schelen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:34 schreef Ingrosso het volgende:
Als je het tegen mij hebt; Het was ook niet als vakantie bedoeld. Maar persoonlijke dingen.
Tjsja gelukkig is het uiteindelijke ticket meer dan de helft goedkoper geweest.
Als de baas het belangrijk genoeg vind dat je vandaag weg moet, gaat dat gewoon duur worden en dat weten de airlines maar al te goed.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of het vakantie is of niet dat kan die airlines toch niet schelen?
het is heus niet anders als je gaat en zegt neeeheeej ik moet werken! hup minstens 200 euro er af bij
Helaas, die zijn al weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:20 schreef Timmahz het volgende:
Waar kan ik last-minutes vinden voor volgend weekend (16 augustus) ?
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:22 schreef Ticker het volgende:
[..]
Helaas, die zijn al weg.
Daar had je toch echt een weekje eerder voor moeten zijn.
Hmm okay, thanks.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:39 schreef Thetallguy het volgende:
17-21 okt is herfstvakantieperiode dus vermoed dat je niet heel veel lager dan dat gaat zitten.
is een all inclusive naar Turkije dan niets voor jullie? Die zijn doorgaans voor 400 euro al te krijgen incl. vlucht?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:01 schreef -Olga- het volgende:
Ik wil in augustus met mijn vriend op vakantie.
Het maakt niet zoveel uit waar naartoe, als het maar in de buurt van de zee is, warm, en in Europa (want dat is goedkoper, lijkt me).
Ik moet nog geld bij elkaar sparen om een vakantie te betalen, dus de vroegboekkortingen gaan hem waarschijnlijk niet worden. Daarom dachten we aan een lastminute. Maar als ik dit hier zo lees, is dat ook niet de beste optie. Wanneer is dan het beste moment om te boeken? Toch nog zo snel mogelijk?
Ik sta open voor zowel losse vluchten en zelf een hotel erbij zoeken als vlucht+hotel in 1.
Alle tips zijn welkom! =)
Zeker in het hoogseizoen kun je beter van te voren boeken en gebruik maken van de vroegboekkortingen. Bovendien hoef je als je een reis boekt deze pas 6-8 weken voor vertrek te betalen, hooguit moet je nu een aanbetaling doen (geldt natuurlijk niet voor losse tickets)quote:Op zondag 5 februari 2012 16:01 schreef -Olga- het volgende:
Ik wil in augustus met mijn vriend op vakantie.
Het maakt niet zoveel uit waar naartoe, als het maar in de buurt van de zee is, warm, en in Europa (want dat is goedkoper, lijkt me).
Ik moet nog geld bij elkaar sparen om een vakantie te betalen, dus de vroegboekkortingen gaan hem waarschijnlijk niet worden. Daarom dachten we aan een lastminute. Maar als ik dit hier zo lees, is dat ook niet de beste optie. Wanneer is dan het beste moment om te boeken? Toch nog zo snel mogelijk?
Ik sta open voor zowel losse vluchten en zelf een hotel erbij zoeken als vlucht+hotel in 1.
Alle tips zijn welkom! =)
6 Juli red je makkelijk met een paspoort. Hoef je niet eens een spoedprocedure voor te doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:46 schreef RickoKun het volgende:
Deze man gaat maandag lekker naar Turkije!
Maar ik wil nóg een last minute boeken! Rond de 6 juli!
Enigste wat ik last minute waardig vind is iets op de canarische eilanden, maar in dat hotel word er wel veel aandacht aan kinderen gegeven, en laat ik het nou niet heel erg op kinderen hebben. Vakantie moet een relax vakantie met een kameraad worden, af en toe wat drinken, maar niet all out zoals op bijv. Star Beach of Salou enzo.
Op dit moment kan ik alleen maar mooie aanbiedingen vinden in Egypte (het moet een warm land zijn, dus geen frankrijk of iets ten noorden daarvan). Echter hebben we beiden geen paspoort dus dat wordt hem niet meer!
Aber, ik ga morgen eerst acht dagen op vakantie in Turkije, wil niet afhankelijk zijn van de gemeentehuizen, die lui zijn echt zo fucking langzaam soms.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:37 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
6 Juli red je makkelijk met een paspoort. Hoef je niet eens een spoedprocedure voor te doen.
Je kunt je met gemak 10 dagen in Berlijn ophouden zonder je te vervelen. Dat is ook prima te betalen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:30 schreef Zwappel het volgende:
Shop omhoog.
Situatie:
Ik wil met mijn vriendin rond de eerste 2 weken van aug vertrekken, budget is ong 500-600 voor ticket + verblijf.
Iemand advies?
Veel eisen hebben we eigenlijk niet, schreeuwende kinderen en geiten liggen we echt niet wakker van.
Niet echt iets wat we zoeken, eigenlijk gewoon een strandvakantie.. mits dat gaat lukkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:21 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Je kunt je met gemak 10 dagen in Berlijn ophouden zonder je te vervelen. Dat is ook prima te betalen.
Ik heb nu geboekt voor 370 pp voor vlucht verblijf en ontbijt naar Macedonie, vertrek 28 juli, dus in augustus zullen de prijzen niet heel anders liggen misschien. D-reizen / cordenon, hotel tourist.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:52 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Niet echt iets wat we zoeken, eigenlijk gewoon een strandvakantie.. mits dat gaat lukken
zie mijn post, dat is misschien wat voor je.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:13 schreef Piles het volgende:
Ik zoek ook nog een lastminute:
- mooi weer (hoeft niet heet, maar wel 25+)
- leuk hotel met zwembad enzo, strand geen vereiste.
- kamer/appartement met 2 1-persoonsbedden (of 2x2, ook goed)
- niet supertoeristisch/massaal, maar in de buurt van leuk stadje ofzo
- ongeveer 8 dagen
- budget: 600-700 euro voor vliegreis+logies
- Vertrek tussen 20 en 27 juli
Iemand ideeën? Ik kom niet verder dan de standaardbestemmingen, maar die zijn allemaal superdruk nu natuurlijk. Wat logisch is, maar niet zo'n zin in superdrukte eigenlijk
Macedonië, zou je niet snel bedenken idd. Thanks voor de tip, morgen eens goed bekijkenquote:Op zondag 14 juli 2013 22:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
zie mijn post, dat is misschien wat voor je.
Tot 3 maanden voor vertrek worden ze goedkoper, daarna weer duurder. Zo was het vroeger in ieder geval (2 jaar terug).quote:Op maandag 14 juli 2014 21:55 schreef loezzzje het volgende:
mijn vriend en ik willen in september naar florida. paar weken terug zag ik tickets voor 400 euro op internet. nu zijn ze ongeveer 550worden deze nog goedkoper denken jullie? of worden tickets duurder naarmate de datum wanneer je weg wilt nadert.
anders moet ik misschien zo'n arke florida reisje boeken maar dan last minute, misschien dat dat veel scheelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |