Waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:50 schreef berent het volgende:
Somet besteld. Wil je me nu aanraken mr. Gallagher omdat ik iets exclusiefs ga hebben?
En Evisu is de shit.
quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[.blabla exclusief.]
Ja, dat wel. GelukkigIk zou er echt van balen als ineens Ali en Achmet morgen op school komen met zo'n broek
Je geilt schijnbaar op exclusief, dus daarom vroeg ik me af of je mij dan nu graag wilt aanraken.quote:Op maandag 17 december 2007 20:31 schreef NoelGallagher het volgende:
290
Ja oke. De een heeft het ervoor over, de ander niet. Ik loop liever in een broek die bijna niemand heeft (exclusief juhweetzelluf) dan bijvoorbeeld een g-star broek waar iedereen mee loopt. Hier kun je ze gelukkig ook niet in de buurt kopen, dat scheelt.
Ik geil er niet op. Ik vind het gewoon mooier.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:51 schreef berent het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je geilt schijnbaar op exclusief, dus daarom vroeg ik me af of je mij dan nu graag wilt aanraken.
De exclusieve modellen van replay zijn echt wel mooier dan de gewone replaydingenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:06 schreef berent het volgende:
Hoe kan iets mooier zijn doordat het exclusief is? Die 2 dingen hebben toch helemaal niets met elkaar te maken?
waar heb je het besteld?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:50 schreef berent het volgende:
Somet besteld. Wil je me nu aanraken mr. Gallagher omdat ik iets exclusiefs ga hebben?
En Evisu is de shit.
heeft cheap monday niets waar daar op lijkt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:26 schreef jovink het volgende:
Gezocht:
ene model net zoals de thinn finnn maar dan van een ander merk. ik ben zowat alle winkels al afgesjouwd maar lalemaal van die wijde shaize.
graag om en nabij de 100 euries
CM heb ik al, ik zocht eiglk nu iets van een beetje redelijke kwaliteit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:06 schreef Emmol het volgende:
[..]
heeft cheap monday niets waar daar op lijkt?
Geen idee, ikvind hem behoorlijk lelijk moet ikz eggen.Maar ja ik hou van simpele donkerblauwe broeken met subtiele dingentjes.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:49 schreef bangbang18 het volgende:
Stansfield wanneer gaan jullie de Diesel Pistrid verkopen?
http://store.diesel.com/i(...)r/U/cod10/36077160F4
Levi's 511 zou ik eens checken!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:26 schreef jovink het volgende:
Gezocht:
ene model net zoals de thinn finnn maar dan van een ander merk. ik ben zowat alle winkels al afgesjouwd maar lalemaal van die wijde shaize.
graag om en nabij de 100 euries
iemand zei t al eerder maar check de levis 511, kheb TF maat 30 en 511 gekocht met 31, 511 zit IEETSJES wijder over t geheel (waist niet). dat ding zit geweldig en ziet er ook geweldig uit, mijne gehaald in bendorff a'dam.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:27 schreef jovink het volgende:
maw vrouwen
marre ik kan online bestellen voor weinig en ga daarvoor nie thelemaal naar emsterdem heen alleen om te passen
of je even wil stoppen met dat kankeren iedere keer, dat is echt nergens voor nodig.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:37 schreef De_Brandweer het volgende:
ik heb 1 raw 511 maarja wat een kankerbroek zit echt als een zak kranten echt niet lekker en kwaliteit is kut.
mijn levis 501 zijn wel lekker
ja ziet er idd welpuick uit. vond he mzelf ook al een mooi broekje maar volgens mij heb iok m ook gepast, hij zat zo flodderig onderaan de benen waar de thinn finn strak zit.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:34 schreef Invert het volgende:
[..]
iemand zei t al eerder maar check de levis 511, kheb TF maat 30 en 511 gekocht met 31, 511 zit IEETSJES wijder over t geheel (waist niet). dat ding zit geweldig en ziet er ook geweldig uit, mijne gehaald in bendorff a'dam. [ afbeelding ]
is een 501 nou regular of loose?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:37 schreef De_Brandweer het volgende:
ik heb 1 raw 511 maarja wat een kankerbroek zit echt als een zak kranten echt niet lekker en kwaliteit is kut.
mijn levis 501 zijn wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |