daar zat ik ook al aan te denken ja, je moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:32 schreef Eduard37 het volgende:
Die motorrijder zit er wel dicht achterop. Als die valt gaat die motorrijder er hard achteraan. pffffff
Dat was toch in normandie in st brieceu ofzoietsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:32 schreef Gitanki het volgende:
Dit weer doet me denken aan de proloog van 1995, gewonnen door Jackie durand (omdat hij zowat de enige was met droog weer)
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:34 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat was toch in normandie in st brieceu ofzoiets![]()
Ben wel benieuwd wat Savoldelli straks doet. Harder dan hij rijdt niemand die afdaling.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:34 schreef sander4444 het volgende:
kan me niet voorstellen dat er nog iemand aan de tijd van Wiggens gaat komen. Die gast heeft zeker een mooie tijd gereden en als je iedereen ziet glibberen in die afdaling, moet je wel heel veel kwaliteit, lef en geluk hebben wil je onder de tijd van Wiggens duiken
Zoiets denk ik ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:34 schreef xienix84 het volgende:
Misschien heb ik t mis, maar is dit weer niet ten nadele van júist de goede tijdrijders? Die ineens nog meer moeten inhouden en op een hele andere manier moeten gaan rijden? Terwijl mindere rijders er minder 'last' van hebben. (uiteraard heeft iedereen er veel last van
die tijd blijft staat omdat wiggens veel op droog gereden heeftquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:34 schreef sander4444 het volgende:
kan me niet voorstellen dat er nog iemand aan de tijd van Wiggens gaat komen. Die gast heeft zeker een mooie tijd gereden en als je iedereen ziet glibberen in die afdaling, moet je wel heel veel kwaliteit, lef en geluk hebben wil je onder de tijd van Wiggens duiken
Dat geldt nu niet meer. Je kunt wel hard kunnen afdalen maar lijkt me niet zo verstandig. Iedereen zou ongeveer op dezelfde snelheid afdalen nu. Denk dat je meer winst kunt pakken op het klimgedeelte.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Savoldelli straks doet. Harder dan hij rijdt niemand die afdaling.
Net had hij het anders toch behoorlijk zwaarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Savoldelli straks doet. Harder dan hij rijdt niemand die afdaling.
Volgens mij kan die beter op z'n mountainbike starten met brede banden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:38 schreef tong80 het volgende:
Rasmussen heeft iig een goed excuus als ie weer onderuit gaat.
die controle bij dat geglibber net in die bochtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:38 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Net had hij het anders toch behoorlijk zwaar
Op zo'n dunne bandjes is het lastig genoegquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die controle bij dat geglibber net in die bocht
Dat zeg ik, dat deed-ie toch heel erg netjes, niewaar?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:40 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Op zo'n dunne bandjes is het lastig genoeg
Absoluut, maar het is ook een onverschrokken afdaler met veel techniek. Ik zou het zelf niet graag doen daar. Als het gewoon droog is en ik teveel snelheid heb dan mis ik wel eens een bochtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat deed-ie toch heel erg netjes, niewaar?
Je ziet hem niet vallen. Je ziet hem alleen maar liggen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:44 schreef Meddo het volgende:
iemand filmpje van die motor die gevallen is?
Olano heeft ooit eens de laatste kilometers van een WK gereden (en gewonnen) op een platte band trouwens.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:48 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Herbert reed vroeger bij regen gewoon met lege banden
Houten bandenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:48 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Herbert reed vroeger bij regen gewoon met lege banden
Ah, mocht die dan toch nog starten vandaag ?quote:
Grapjasquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ah, mocht die dan toch nog starten vandaag ?
ja, kan me goed voorstellen. Het zou echt raar zijn als hij nou een beetje schouderophalend zou doen van "whaah Tour uitgegooid, boejjequote:
Waar heb je het dan midden de tijdrit over ?quote:
Wat een item over op de NOSquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waar heb je het dan midden de tijdrit over ?![]()
Ach natuurlijk jij kijkt naar de Belg. De NOS liet een gesprek zien dat ze vanochtend met Stef Clement hebben gehad.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waar heb je het dan midden de tijdrit over ?![]()
Straks komt de afdalingquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:59 schreef xienix84 het volgende:
3e tussentijd is erg netjes zeg!
Was gisteravond begreep ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach natuurlijk jij kijkt naar de Belg. De NOS liet een gesprek zien dat ze vanochtend met Stef Clement hebben gehad.
http://www.letour.com/2007/TDF/LIVE/us/1300/allChronos.htmlquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:03 schreef Heerlijkheid het volgende:
Zijn er op internet ook live tussentijden te volgen?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.letour.com/2007/TDF/LIVE/us/1300/allChronos.html
Wiggens heeft droog gereden. Alleen het laatste stukje regende het bij hem. De rest heeft in de regen gereden. Nu druppelt het nog. De weersverwachting is regenachtig. Of het echt helemaal droog wordt en de zon gaat schijnen is onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:03 schreef XL het volgende:
Zijn de eerste renners met droog weer vertrokken?
en regent het de hele rit? wat zijn de verwachtingen?
Volgens mij val je alleen maar af in de Tourquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:09 schreef flyck het volgende:
[..]
zal hem een zorg wezen, die wilt gewoon aankomen :p zoals vele anderen
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij val je alleen maar af in de Tour
Ja, en ik hoorde dat het regentquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik hoorde dat het glad is ?
Ja Ria Visser zit al in de studio om te gaan analyseren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik hoorde dat het glad is ?
Ik denk dat de deense wielerbond de tour wil saboterenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en ik hoorde dat het regent
Ik zie een complot
Ik zal de zuidwester alvast aan doenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Ria Visser zit al in de studio om te gaan analyseren.
Kunnen ze dadelijk weer quasi verbaasd gaan doen dat hij veel tijd verliest.quote:
Ja, Casey Stoner met zoeen cameraman achterop.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zijn er al bekende namen gigantisch onderuit gegaan ?![]()
Alweer ? Arme Fabian, hij eindigt ver buiten de tijdslimiet zoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Cancellara is gevallen
Geruchtenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:23 schreef du_ke het volgende:
Is het glad?
Alleen Cancellara is gevallen van de bekendenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:25 schreef Cootz het volgende:
Ik kom net binnen, en zie net Vino vertrekken. Heb ik wat gemist tot nu toe? Ik zie dat het regent, zijn er veel gevallen?
Die had het de bochten daarvoor ook al zwaarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:25 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Alleen Cancellara is gevallen van de bekenden
Die kan z'n zege dus wel vergeten?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:25 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Alleen Cancellara is gevallen van de bekenden
56" in 18 km, is snel qua plaats, maar qua tijd nog een flink verschil natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee, Gusev is een snelle tijd aan het rijden!
Ik heb horen zeggen dat het glad isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:25 schreef Cootz het volgende:
Ik kom net binnen, en zie net Vino vertrekken. Heb ik wat gemist tot nu toe? Ik zie dat het regent, zijn er veel gevallen?
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:25 schreef TheArt het volgende:
WtfThomas maakt 21 sec. goed op dat klimmetje
Misschien mag 'ie het opnieuw proberen, maar hij is al 2,5 uur binnenquote:
Je geeft het antwoord zelf al een beetjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:29 schreef Cootz het volgende:
Zijn er nog mensen bevoordeeld doordat het eerst droog was? Ik zie een aantal onverwachte namen nu hoog in het tussenklassement...
Valentino rossi schijnt gevallen te zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb horen zeggen dat het glad is
Oh ik dacht dat het Stoner was, zal wel wishful thinking geweest zijn danquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Valentino rossi schijnt gevallen te zijn
Hoste , die een van de eerste gestart was, zei daarnet op de VRT dat het op ongeveer 1/4de van zijn tijdrit goed begon te regenen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:30 schreef tong80 het volgende:
Ze zijn om half elf gestart. Ik meen dat het rond 12 uur pas ging regenen.
Gelukkig alweer 14equote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:32 schreef TheArt het volgende:
WtfBoogerd is 13e op tussenpunt 1 op 1'22"
"top"quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat zegt die afteller nou op het einde? cinq, quatre, trois, deux, un, ???
Heeft ook best goed gereden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoste , die een van de eerste gestart was, zei daarnet op de VRT dat het op ongeveer 1/4de van zijn tijdrit goed begon te regenen.
'Take off'quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat zegt die afteller nou op het einde? cinq, quatre, trois, deux, un, ???
Oh okee, dat vroeg ik me ook afquote:
Normaal zegt men 'top' bij zo'n aftelling, maar ik zal er hier eens op letten ...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon 'go' ofzo? Top klinkt zo raar.
go is in Frankrijk bekend als een obscuur bordspelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon 'go' ofzo? Top klinkt zo raar.
Dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
go is in Frankrijk bekend als een obscuur bordspel
Zoals ik dacht dus: "top"quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Normaal zegt men 'top' bij zo'n aftelling, maar ik zal er hier eens op letten ...
Prima hoor!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:40 schreef TheArt het volgende:
1'52' achterstand van Thomas op tussenpunt 4 als vijfde. 1 sec. verloren op Wiggins in de afdaling.
Tjah, in 'zijn' wedstrijden loopt hij toch al het hele seizoen een beetje achter de feiten aan , vind ik. (enfin, haalt hij niet meer het niveau dat hij de voorbije jaren wel meestal haalde)quote:
Jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:40 schreef Eduard37 het volgende:
Chavanel....? Een tijdrijder...?
Qua omstandigheden toch heel netjesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:41 schreef Ereinion het volgende:
Dekker rijdt hier een redelijke tijdrit voor zijn doen, maar echt super goed is het ook niet.
Meervoudig Frans kampioen in het tijdrijden. voor zover dat een waardemeter is natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:40 schreef Eduard37 het volgende:
Chavanel....? Een tijdrijder...?
Was wel te verwachten met zo'n weer. Is hij altijd slecht.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:41 schreef Ereinion het volgende:
Dekker rijdt hier een redelijke tijdrit voor zijn doen, maar echt super goed is het ook niet.
Ja, dat vroeg ik me ook af. Niet dat het veel boeit met dat ene cat 4 heuveltje, maar Als Soler die 3 punten pakt en Rasmy niks, dan wordt dat nog lastig. Sowieso snap ik niet dat hij dat gisteren liet gebeuren, maar okee.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:40 schreef Cootz het volgende:
Zijn er ook ergens statistiekjes van het klimklassementje?
Hoe kun je nou zeggen dat hij slecht is? 5e tijd tot nu toe, mooie tijd. Misschien niet voluit, maar geenszins slecht.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Was wel te verwachten met zo'n weer. Is hij altijd slecht.
Kijk je wel naar de Tour ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, in 'zijn' wedstrijden loopt hij toch al het hele seizoen een beetje achter de feiten aan , vind ik. (enfin, haalt hij niet meer het niveau dat hij de voorbije jaren wel meestal haalde)
Na vandaag kan hij zich weer volledig concentreren op het bergklassement.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook af. Niet dat het veel boeit met dat ene cat 4 heuveltje, maar Als Soler die 3 punten pakt en Rasmy niks, dan wordt dat nog lastig. Sowieso snap ik niet dat hij dat gisteren liet gebeuren, maar okee.
Er moet wat mis zijn met de zendertjesquote:
Dat laatste wil ik niet zeggen, maar het eerste gedeelte moet ik je gelijk in geven. Kom op Rasmussenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Wat boogerd kan kan rasmussen ook. Rasmussen pakt een minuut op kloden.
Dit is geen van 'zijn' normale wedstrijden hé, Tong ...quote:
Jep, paar seconden bovenaan de klim.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Boogerd ook sneller dan Hincapie dus?
Straks bij het interview:quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Straks bij het interview:
Ja, als ik wist dat ik deze versnelling ook kon ronddraaien, had ik 10 jaar geleden al voor de tourwinst kunnen gaan.
Die schoenendoos, dat moet het zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Of hij heeft de koffer van Rasmussen ontdekt natuurlijk![]()
Volgens mij is het vrij hypothetisch om te denken dat Rasmussen nog in het geel staat na vandaag....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:44 schreef Toad het volgende:
En ik maar denken dat Boogerd het vandaag rustig aan zou doen. Om de komende dagen verder het geel te gaan verdedigen in de bergen...
oil for drugquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:48 schreef Gitanki het volgende:
Vino sneller dan Wigginsgoede do.........wonderolie bij Astana
Van Phonakquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:49 schreef Cootz het volgende:
Wat een ontzettend gave fiets heeft die Vino!
quote:
Ik bedoel vooral die kleuren in z'n wielen... erg coolquote:
Ach, als Valverde of Kloden in het geel komt hebben ze ook wel een paar verhalen in de wachtkamerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:50 schreef flyck het volgende:
goh jah gelukkig kan vino nog geen geel nemen of we krijgen weer een paar men in black verhaaltjes zoals bij rasmussen
Zouden ze Piti al hebben gevonden ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ach, als Valverde of Kloden in het geel komt hebben ze ook wel een paar verhalen in de wachtkamer
Jep (m'n quote uit het dopingtopic):quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ach, als Valverde of Kloden in het geel komt hebben ze ook wel een paar verhalen in de wachtkamer
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:33 schreef Gitanki het volgende:
Ze hebben gewoon een draaiboekje liggen:
Rasmussen gele trui; Een verhaal over dopingcontroles en dergelijke
Valverde gele trui: We ontdekken per toeval wie Valv. Piti is
Vino gele trui: Hey, laten we een Ex- T-mobile gast nog een boekje opendoen
Klöden gele trui: Zie Vino
Evans gele trui: Zie Klöden
Sastre gele trui: *Insert ingewijde* bekent (na smeergeld)
Menchov gele trui:*insert verdenkingen over z'n Banesto tijd*
Moreau gele trui: Geweldig, weer een fransman in het geel
Heten de kijkers in België allemaal Vincent Bijlo ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens Wuyts en De Cauwer zijn de weersomstandigheden ook merkelijk aan't verbeteren voor degenen die nu rijden en nog moeten komen
Penetration Sas leauquote:
Ze missen nog 4 letters van de voornaam. En ja, je moet ze allemaal hebben wil je toegang tot de code hebbenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zouden ze Piti al hebben gevonden ?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:55 schreef tong80 het volgende:
Penetration Sas leau
ik denk dat ze wel weten waar piti voor staat. maar die valvquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:56 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ze missen nog 4 letters van de voornaam. En ja, je moet ze allemaal hebben wil je toegang tot de code hebben![]()
Ik dacht er ook net aan, kan je bij Unibet al inzetten of hij daar gaat vallen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Voorsmaakje voor Rasmussen zo meteen
Ik zie hem zo 4 keer onderuit gaanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Voorsmaakje voor Rasmussen zo meteen
En dat is ? 6x vallen , drie fietsen naar de klote helpen en 8 minuten verliezen ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:59 schreef Bullebak het volgende:
Rasmussen gaat alle verwachtingen waar maken!![]()
je vergeet het scheppen van een toeschouwer in 1 van zijn vallen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En dat is ? 6x vallen , drie fietsen naar de klote helpen en 8 minuten verliezen ?
Precies!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En dat is ? 6x vallen , drie fietsen naar de klote helpen en 8 minuten verliezen ?
en dan tot zijn schrik ontdekken dat zijn voorsprong in de bolletjes bijna weggesmolten isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Net zo nutteloos als gisteren die ploeg van Liqui nog wat ging koersen toen er een voorsprong was van 11 minuten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:02 schreef Eduard37 het volgende:
Boogerd op 6. Lekker belangrijk..............!!
Ja dit was de beste tijdrit die Boogerd ooit heeft gereden geloof ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:02 schreef Eduard37 het volgende:
Nou, dan heeft Voigt behoorlijk verloren dusquote:
Mayo wintquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:03 schreef 80s het volgende:
TT der teleurstellingen voor de toppers (Zie Millar/Cancellara) en toptijden voor niet tijdrijders(boogerd), waar gaat dit heen![]()
![]()
![]()
Boehhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Laat het na de binnekomst van Vino maar stormen
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:02 schreef Eduard37 het volgende:
Hij werd ooit nog eens 10e in een tijdrit in 1997, 10 jaar geleden dus zijn laatste goede tijdritquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja dit was de beste tijdrit die Boogerd ooit heeft gereden geloof ik
Zou goed kunnen, hij was trouwens in 2002 wel een keer dertiende in een tourtijdritquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja dit was de beste tijdrit die Boogerd ooit heeft gereden geloof ik
En hij eindigt vandaag gewoon ergens op plek 30/40.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:06 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hij werd ooit nog eens 10e in een tijdrit in 1997, 10 jaar geleden dus zijn laatste goede tijdrit
Nee, niet doen, deze inkopper is te makkelijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:02 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Net zo nutteloos als gisteren die ploeg van Liqui nog wat ging koersen toen er een voorsprong was van 11 minuten.
Gescheeld. Maar ik ben het met je eens, jammer van die valquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:07 schreef flyck het volgende:
gusev had 1ste tijd kunnen hebben ... of had niet veel geschollen
Geschollen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:07 schreef flyck het volgende:
gusev had 1ste tijd kunnen hebben ... of had niet veel geschollen
Kan niet want ze zijn al bij de laatste 10 starters, als je terugrekent eindigt ie ergens tussen de 10 en de 20.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:06 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
En hij eindigt vandaag gewoon ergens op plek 30/40.
Jammer, inkoppers moet je altijd scoren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee, niet doen, deze inkopper is te makkelijk.
Die ga ik maar niet maken.
Gezwollen?quote:
Ok, knap maar nutteloos.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:09 schreef 80s het volgende:
[..]
Kan niet want ze zijn al bij de laatste 10 starters, als je terugrekent eindigt ie ergens tussen de 10 en de 20.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |