Zullen we daar morgen een biertje gaan drinken??quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het blijft leuk met die Dennis. Net als zijn fan die hier wel eens rondhangt. Die zegt ook iedere dag "vannacht gaat hij los" Het lijkt op mijn stamkroeg, daar hangt ook een bord met "Morgen gratis bier".
Alleen als jij niet betaaldquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zullen we daar morgen een biertje gaan drinken??![]()
Duh.. tuurlijk niet... daar ben ik veel te conservatief voorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen als jij niet betaald
Vertelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:55 schreef demins het volgende:
[..]
Uit jouw mond klinkt dat bijna pervers!![]()
Naast onmogelijk ben ook nog eens conservatief?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh.. tuurlijk niet... daar ben ik veel te conservatief voor![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Naast onmogelijk ben ook nog eens conservatief?![]()
En dat is welke maaltijd?? Het diner van vrijdag 20 november 2009??quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft nog niet met Brian gesproken, hij wil wachten tot het avondeten, sowieso.
Less is more.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind Lieke absoluut niet de mooiste hebben, sterker nog, ze heeft ze bijna niet!
Dat heet toch een script... ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
Dennis probeert weer een plan te maken met Jaap. Er moet wel precies afgesproken worden wie wat wanneer zegt. De een zegt dit, de ander zegt dan dat. Zoiets...![]()
Geef eens antwoord, sportmeisje, pervers, hoezoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:01 schreef demins het volgende:
Nadia heeft er weer spijt / geen spijt van! Echt waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |