En zo ist....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Bij mij komt er geeneens een wijf in met van die ronde harde ballen.....geef mij maar een goede hand vol .
(echte)
![]()
Voor die buik, dat Toearegje of beide?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:15 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik denk dat ze er van overtuigd is nog steeds dat iemand haar wel ff sponserd of zo......![]()
Alsof ze het ooit zouden toegevenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zou een vragenuurtje moeten zijn voor de streamers, dan kun je het ze zelf vragen.
beide...Natas krijgt toch allesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:19 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Voor die buik, dat Toearegje of beide?![]()
Ik weet het wel zeker!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:16 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik denk dat het vooral te maken heeft dat Amanda en Nadia heel onzeker zijn.
En het mooiste is, die grote siliconen-ballen raken een keertje uit de mode, dan zit je er maar mooi mee.....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:18 schreef FdW het volgende:
[..]
En zo ist......Als mijn grote handen dan niet helemaal gevuld zijn, so be it.
Kleine borsten zijn het gevoeligst, dat dus.![]()
Die buik wordt vergoed door haar zorgverzekeraar.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:19 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Voor die buik, dat Toearegje of beide?![]()
Zo is dat! Ik heb ook geen kolenschoppen... En tot dusver heeft Lieke de mooiste tieten van de Kooi!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:18 schreef FdW het volgende:
[..]
En zo ist......Als mijn grote handen dan niet helemaal gevuld zijn, so be it.
Kleine borsten zijn het gevoeligst, dat dus.![]()
Natasia denkt nog steeds dat ze na de kooi een baantje in de TV-wereld aangeboden zal krijgen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:11 schreef Gigageil het volgende:
Ik snap niet dat DGK-REDACTIE Natasia geen shirt of badpak aan laat trekken. Ze loopt erbij of ze op de camping zit. En die buik haalt de show ook wel nar beneden....
Ze gaat eind dit jaar haar Toearegje kopen.....waarvan in hemelsnaam ? Ze was al over de zeik over 1000 Euro, en dat ze leningen had afgesloten, en ze had een uitkering, en ze deed partime-werk.....(gaf ze dat wel op aan de DWI eigenlijk?
Echt grote bluf weer......
Ga eerst maar eens rijervaring opdoen in een tweedehands golfje![]()
Dat is een kwestie van persoonlijke smaak lijkt mij.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:23 schreef demins het volgende:
[..]
Zo is dat! Ik heb ook geen kolenschoppen... En tot dusver heeft Lieke de mooiste tieten van de Kooi!![]()
Ik hoop mijn zorgverzekeraar wél! Ik kan wel een Touareg gebruiken...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die buik wordt vergoed door haar zorgverzekeraar.
De Touareg hopelijk niet, en zo wel dan hoop ik dat het niet mijn zorgverzekeraar is die dat doet
LOL... Als je het zo bekijkt weer wel natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:24 schreef demins het volgende:
[..]
Ik hoop mijn zorgverzekeraar wél! Ik kan wel een Touareg gebruiken...![]()
Welnee! Hoe kom je in godsnaam daarbij???quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van persoonlijke smaak lijkt mij.
Ja sorry, dat weet ik niet meer........quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:25 schreef demins het volgende:
[..]
Welnee! Hoe kom je in godsnaam daarbij???
Ja, en dan heb je een paar van die onzekere snollen met nep-tieten diequote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:23 schreef demins het volgende:
[..]
Zo is dat! Ik heb ook geen kolenschoppen... En tot dusver heeft Lieke de mooiste tieten van de Kooi!![]()
Daar zijn ze dus ook stikjaloers op: niet op Lieke dr borsten maar wel op het feit dat ze zich er absoluut niet druk over maakt... Lieke heeft haar tieten dan ook niet nodig om een beetje indruk te maken, die heeft karakter.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:27 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je een paar van die onzekere snollen met nep-tieten die daar dan praatjes over hebben....![]()
Nou Leandra, ik neem aan dat iedere normale vrouw er graag vrouwelijk uit ziet. Of heb ik dat nu helemaal fout?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zijn ze dus ook stikjaloers op: niet op Lieke dr borsten maar wel op het feit dat ze zich er absoluut niet druk over maakt... maar goed, Lieke heeft haar tieten dan ook niet nodig om een beetje indruk te maken.
Iedereen heeft recht op zijn eigen aberraties!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind Lieke absoluut niet de mooiste hebben, sterker nog, ze heeft ze bijna niet!
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:29 schreef willem-jozef het volgende:
Jaap weer geen slip aan.
Dat meisje verdient toch eigenlijk veel meer waardering en aandacht, vindt je niet?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:23 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, maar een vrouw die tevreden is met het lichaam wat ze heeft komt al snel vrouwelijker over dan een altijd ontevreden huppelkutje wat maar blijft verven en boetseren.... Het wordt (en is) al snel "gemaakt"quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou Leandra, ik neem aan dat iedere normale vrouw er graag vrouwelijk uit ziet. Of heb ik dat nu helemaal fout?
Maar wel flinke borsten die van hemzelf zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:29 schreef willem-jozef het volgende:
Jaap weer geen slip aan.
Je kan hier trouwens goed zien hoe Huub is veranderd sinds dat hij in de kooi zit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:08 schreef Desii het volgende:
Ik kwam deze tegen op VOL... mooi liedje zwijmel, zwijmelmet oudere CAPS van Huub en Lieke
http://nl.youtube.com/watch?v=ie3HuyiGtUg
Dat mag je van mij zeggen, geen punt. Maar ik vindt Nadia het meest onzeker en voor mij ziet ze er toch het meest vrouwelijk uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar een vrouw die tevreden is met het lichaam wat ze heeft komt al snel vrouwelijker over dan een altijd ontevreden huppelkutje wat maar blijft verven en boetseren.... Het wordt (en is) al snel "gemaakt"
Ik ga niet de Kooi in!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat meisje verdient toch eigenlijk veel meer waardering en aandacht, vindt je niet?![]()
Puur natuur, denk dat Nadia echt jaloers is op Jaap's borsten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel flinke borsten die van hemzelf zijn![]()
Nadia is ontevreden over haar lichaam en je kunt haar wel vrouwelijk vinden maar als ze dat zelf niet vindt (anders maakte ze zich er niet zo druk over) dan is de kans groot dat ze dat niet uitstraalt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat mag je van mij zeggen, geen punt. Maar ik vindt Nadia het meest onzeker en voor mij ziet ze er toch het meest vrouwelijk uit.
ze gaf gisteren nog aan dat ze zchzelf veel mooier vond met make-up. en zonder zag ze er niet uitquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nadia is ontevreden over haar lichaam en je kunt haar wel vrouwelijk vinden maar als ze dat zelf niet vindt (anders maakte ze zich er niet zo druk over) dan is de kans groot dat ze dat niet uitstraalt.
Ik vermoed dat Nadia het niet in haar hoofd haalt om zonder make-up even naar de bakker te lopen...
Ja dat denk ik wel. Maar bij Lieke heeft het meer met haar brede borstkas en voetbalbenen te maken dat ze er niet altijd even vrouwelijk uitziet. Ik ken vrouwen met kleine borstjes maar er ontzettend vrouwelijk eruitzien verder.......quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou Leandra, ik neem aan dat iedere normale vrouw er graag vrouwelijk uit ziet. Of heb ik dat nu helemaal fout?
Onderschat de borsten van Lieke niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zijn ze dus ook stikjaloers op: niet op Lieke dr borsten maar wel op het feit dat ze zich er absoluut niet druk over maakt... Lieke heeft haar tieten dan ook niet nodig om een beetje indruk te maken, die heeft karakter.
Jij kent haar wel erg goed.....familie ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Onderschat de borsten van Lieke niet.
Ze is nu broodmager, maar wanneer ze na de kooi weer wat bijkomt zijn het echte pronkjuwelen, zeer mooi gevormd en supervrouwelijk. Haar tepels zijn ook fantastisch.![]()
![]()
Ja absoluut, als Huub haar zwanger maakt worden ze nog groter en ronder....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Ze is nu broodmager, maar wanneer ze na de kooi weer wat bijkomt zijn het echte pronkjuwelen, zeer mooi gevormd en supervrouwelijk. Haar tepels zijn ook fantastisch.![]()
![]()
Playmate Liekequote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:35 schreef FdW het volgende:
[..]
![]()
Idd... en als ze dan nog een half jaartje borstvoeding geeft en dat rustig afbouwt dan zou er wel eens een hele mooie B-cup van over kunnen blijvenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja absoluut, als Huub haar zwanger maakt worden ze nog groter en ronder....![]()
Dat is inderdaad teveel gevraagd, maar schrijf eens een leuke brief of een gedicht..quote:
Gelukkig, dan mag ik lekker buiten blijven staan. Maar even voor ze zekerheid, waar kom het niet in? De voordeur of de één of andere lichaamsholte. En als het het laatste is, kun je dat dan wel oraal aan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:39 schreef milk-shake het volgende:
nou ik heb wel weer genoeg borstengezwets gehoord.....zullen we het ff over de mannelijke delen hebben................onder de 20 cm komt er bij mij niet in ......pfffffffffffffffffffffffff![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:39 schreef milk-shake het volgende:
nou ik heb wel weer genoeg borstengezwets gehoord.....zullen we het ff over de mannelijke delen hebben................onder de 20 cm komt er bij mij niet in ......pfffffffffffffffffffffffff![]()
![]()
![]()
en dit is serieusquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig, dan mag ik lekker buiten blijven staan. Maar even voor ze zekerheid, waar kom het niet in? De voordeur of de één of andere lichaamsholte. En als het het laatste is, kun je dat dan wel oraal aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |