Serieus?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Op haar 12e ging ze met haar zus van 14 op vakantie naar Lloret![]()
Bij de boom waar ze altijd met haar vriendje Erik lagquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:52 schreef demins het volgende:
[..]
Haar wat???![]()
P.S. Nieuwe topics staan al klaar!![]()
Mn ouders hadden me dan gevraagd of ik stapelgek was geworden...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:57 schreef F04 het volgende:
[..]
Hoe komen ze in hemelsnaam ana het geld? Wtf? Op je 14e alleen ver weg op avkantie zou ik destijd nooit gedurft hebben.![]()
heel veel??quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:58 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
niet zo heel bijzonder hoor... heel veel dames dragen geen slip.
en waarom ook niet met die hitte zal een kut wel flink dampen..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:58 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
Zolang ze dat stiekem zelf denkt wel jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:59 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ze blijft een lelijk goor wijf..haha
Ligt er toch wel aan hoe lang het rokje of jurkje is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:58 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
Sommige vrouwen gebruiken een steun BH, Naatje steunarmen om de boel op te houden.quote:
Het viel inderdaad al heel snel op dat ze zelf ook heel goed weet dat ze hangenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Sommige vrouwen gebruiken een steun BH, Naatje steunarmen om de boel op te houden.![]()
hoeveel dan 1 op de??quote:
Nee hoor, nog nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:02 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Heeft zij ook al siliconen-tieten ???![]()
nog niet!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:02 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Heeft zij ook al siliconen-tieten ???![]()
en hoe komen ze aan die getallen dan? Als het gevraagd wordt zullen weinig dames eerlijk toegeven dat ze dat niet doen. Maar ik weet heel zeker dat het er toch heel veel zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
4,7 procent van de vrouwelijke bevolking (afgerond naar 1 cijfer achter de komma)
idd ja ...dit is een kwestie van "wie ziet het ut eerst"quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ligt er toch wel aan hoe lang het rokje of jurkje is.![]()
waarom denken alle vrouwen dat silliconen een verbetering is...althans ok bij nadia wel...maar vele vrouwen hebben prachtige kleine borsten en toch willen ze waterballonnen voor de deur...mag wat kosten ook tegenwordig..ik vind het maar triest..heb 2 keer een vrouw gehad met silecoontjes..nou vind er geen moer aan..keiharde kut tieten...en ook de modernste zijn lelijk zie natasia.quote:
Amanda werd die vakantie waarschijnlijk ontmaagd......quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Mn ouders hadden me dan gevraagd of ik stapelgek was geworden...
Jij gaat nog gewoon 6 jaar met ons mee op vakantie!![]()
Gewoon bij de Albert Heijn???quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:58 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
Het menselijk schild spreekt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:04 schreef Disana het volgende:
Natasia geeft af op de scheiterige politie die niet gericht schiet. Tja, iemand van de beveiliging met de kalmte van een eikeboom kan dat weten![]()
ik vind het 3x niksquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:03 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
en hoe komen ze aan die getallen dan? Als het gevraagd wordt zullen weinig dames eerlijk toegeven dat ze dat niet doen. Maar ik weet heel zeker dat het er toch heel veel zijn![]()
Als er één schaap over de dam is, en zo. Schaamlippen worden in Nederland trouwens ook veel vaker gedaan (bijlage VK vorige week).quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
waarom denken alle vrouwen dat silliconen een verbetering is...althans ok bij nadia wel...maar vele vrouwen hebben prachtige kleine borsten en toch willen ze waterballonnen voor de deur...mag wat kosten ook tegenwordig..ik vind het maar triest..heb 2 keer een vrouw gehad met silecoontjes..nou vind er geen moer aan..keiharde kut tieten...en ook de modernste zijn lelijk zie natasia.
ja als je die heb laten doen ...wil je ze natuurlijk showen en dan doe je geen slip aanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Als er één schaap over de dam is, en zo. Schaamlippen worden in Nederland trouwens ook veel vaker gedaan (bijlage VK vorige week).
Waarom denk je dat tegenwoordig zo veel produkten luchtdicht zijn verpakt?quote:
ieuwwww daarom is het niksquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Waarom denk je dat tegenwoordig zo veel produkten luchtdicht zijn verpakt?
Ohhh, da's een beetje te zoet voor mijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:08 schreef Desii het volgende:
Ik kwam deze tegen op VOL... mooi liedje zwijmel, zwijmelmet oudere CAPS van Huub en Lieke
http://nl.youtube.com/watch?v=ie3HuyiGtUg
hij is leukquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:08 schreef Desii het volgende:
Ik kwam deze tegen op VOL... mooi liedje zwijmel, zwijmelmet oudere CAPS van Huub en Lieke
http://nl.youtube.com/watch?v=ie3HuyiGtUg
Je moeder en je oma???quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:03 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
en hoe komen ze aan die getallen dan? Als het gevraagd wordt zullen weinig dames eerlijk toegeven dat ze dat niet doen. Maar ik weet heel zeker dat het er toch heel veel zijn![]()
Ik zit gewoon te voeren joh.....weet ik veel, tis ook niet boeiend toch? Je draagt of je draag niet.....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:03 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk andere bezigheden in het leven. Deze niemendalletjes hebben bijna niks en weten niet beter.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:09 schreef riri het volgende:
Hoe vrouwen zo overdreven met hun uiterlijk bezig kunnen zijn is me compleet een raadsel.
Ben zelf een vrouw...stap onder de douche,was m'n haar,en m'n lange krullend haar droogt gewoon aan de lucht.
Krijg altijd te horen dat ik een mooie vrouw ben en kom nooit aandacht tekort
Dit wat ik hier zie is allemaal zo nep...
![]()
er is ook een tussen weg....................als ik betere dingen te doen heb...ben ik ook zo klaar.............heb ik de tijd, ga ik lekker tutten....en dat zie je dan ook wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:09 schreef riri het volgende:
Hoe vrouwen zo overdreven met hun uiterlijk bezig kunnen zijn is me compleet een raadsel.
Ben zelf een vrouw...stap onder de douche,was m'n haar,en m'n lange krullend haar droogt gewoon aan de lucht.
![]()
Beetje off-topic. Ik kan je adviseren 'n keer naar de Ramblas in Barcelona te gaan. Daar staan altijd veel straatartiesten, mooi uitgedost, die als standbeeld poseren. De kunst is om helemaal niet te bewegen. Steeds vaker zie je groepjes meiden voor zo'n standbeeld gaan zitten, beentjes iets uit elkaar, geen slipjes aan. En dan maar uitdagen ..... Heerlijk schouwspel.quote:
ik denk dat ze er van overtuigd is nog steeds dat iemand haar wel ff sponserd of zo......quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:11 schreef Gigageil het volgende:
Ik snap niet dat DGK-REDACTIE Natasia geen shirt of badpak aan laat trekken. Ze loopt erbij of ze op de camping zit. En die buik haalt de show ook wel nar beneden....
Ze gaat eind dit jaar haar Toearegje kopen.....waarvan in hemelsnaam ? Ze was al over de zeik over 1000 Euro, en dat ze leningen had afgesloten, en ze had een uitkering, en ze deed partime-werk.....(gaf ze dat wel op aan de DWI eigenlijk?
Echt grote bluf weer......
Ga eerst maar eens rijervaring opdoen in een tweedehands golfje![]()
Bij mij komt er geeneens een wijf in met van die ronde harde ballen.....geef mij maar een goede hand vol .quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
waarom denken alle vrouwen dat silliconen een verbetering is...althans ok bij nadia wel...maar vele vrouwen hebben prachtige kleine borsten en toch willen ze waterballonnen voor de deur...mag wat kosten ook tegenwordig..ik vind het maar triest..heb 2 keer een vrouw gehad met silecoontjes..nou vind er geen moer aan..keiharde kut tieten...en ook de modernste zijn lelijk zie natasia.
Je hebt helemaal gelijk, ik denk dat het vooral te maken heeft dat Amanda en Nadia heel onzeker zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:09 schreef riri het volgende:
![]()
Sylvia!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beetje off-topic. Ik kan je adviseren 'n keer naar de Ramblas in Barcelona te gaan. Daar staan altijd veel straatartiesten, mooi uitgedost, die als standbeeld poseren. De kunst is om helemaal niet te bewegen. Steeds vaker zie je groepjes meiden voor zo'n standbeeld gaan zitten, beentjes iets uit elkaar, geen slipjes aan. En dan maar uitdagen ..... Heerlijk schouwspel.
Wilt u zo vriendelijk zijn niet zo te generaliseren?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
waarom denken alle vrouwen dat silliconen een verbetering is...
Er zou een vragenuurtje moeten zijn voor de streamers, dan kun je het ze zelf vragen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:16 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik denk dat het vooral te maken heeft dat Amanda en Nadia heel onzeker zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |