Serieus?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Op haar 12e ging ze met haar zus van 14 op vakantie naar Lloret![]()
Bij de boom waar ze altijd met haar vriendje Erik lagquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:52 schreef demins het volgende:
[..]
Haar wat???![]()
P.S. Nieuwe topics staan al klaar!![]()
Mn ouders hadden me dan gevraagd of ik stapelgek was geworden...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:57 schreef F04 het volgende:
[..]
Hoe komen ze in hemelsnaam ana het geld? Wtf? Op je 14e alleen ver weg op avkantie zou ik destijd nooit gedurft hebben.![]()
heel veel??quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:58 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
niet zo heel bijzonder hoor... heel veel dames dragen geen slip.
en waarom ook niet met die hitte zal een kut wel flink dampen..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:58 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
Zolang ze dat stiekem zelf denkt wel jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:59 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ze blijft een lelijk goor wijf..haha
Ligt er toch wel aan hoe lang het rokje of jurkje is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:58 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
Sommige vrouwen gebruiken een steun BH, Naatje steunarmen om de boel op te houden.quote:
Het viel inderdaad al heel snel op dat ze zelf ook heel goed weet dat ze hangenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Sommige vrouwen gebruiken een steun BH, Naatje steunarmen om de boel op te houden.![]()
hoeveel dan 1 op de??quote:
Nee hoor, nog nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:02 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Heeft zij ook al siliconen-tieten ???![]()
nog niet!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:02 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Heeft zij ook al siliconen-tieten ???![]()
en hoe komen ze aan die getallen dan? Als het gevraagd wordt zullen weinig dames eerlijk toegeven dat ze dat niet doen. Maar ik weet heel zeker dat het er toch heel veel zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
4,7 procent van de vrouwelijke bevolking (afgerond naar 1 cijfer achter de komma)
idd ja ...dit is een kwestie van "wie ziet het ut eerst"quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ligt er toch wel aan hoe lang het rokje of jurkje is.![]()
waarom denken alle vrouwen dat silliconen een verbetering is...althans ok bij nadia wel...maar vele vrouwen hebben prachtige kleine borsten en toch willen ze waterballonnen voor de deur...mag wat kosten ook tegenwordig..ik vind het maar triest..heb 2 keer een vrouw gehad met silecoontjes..nou vind er geen moer aan..keiharde kut tieten...en ook de modernste zijn lelijk zie natasia.quote:
Amanda werd die vakantie waarschijnlijk ontmaagd......quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Mn ouders hadden me dan gevraagd of ik stapelgek was geworden...
Jij gaat nog gewoon 6 jaar met ons mee op vakantie!![]()
Gewoon bij de Albert Heijn???quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:58 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |