hihiquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]laat dat voor mij nou net de bovengrens zijn
![]()
Ja, dat hoorde ik. Maar ik heb daar nog geen bron van gezien. Mocht het wel zo zijn, dan lijkt het mij niet vanwege haar uiterlijk. Niet dat ik haar lelijk vind, maar ze is toch niet echt een playboy model zoals we die kennen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:41 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
zij is dan wel weer degene die gevraagd is voor de playboy![]()
Caps van Lieke in het begin, in combinatie met mijn timmermansoog voor mooie vrouwen, that's itquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:38 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jij kent haar wel erg goed.....familie ?![]()
Nou, dat vind ik nou weer 'lullig' , ik zeg net dat kleine borstjes ook heel mooi zijn.....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:39 schreef milk-shake het volgende:
nou ik heb wel weer genoeg borstengezwets gehoord.....zullen we het ff over de mannelijke delen hebben................onder de 20 cm komt er bij mij niet in ......pfffffffffffffffffffffffff![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:42 schreef Day het volgende:
Laat me raden: saaie streams?
wat denk jequote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was jouw posting dan serieus?
Nou, ik zie Dennis lopen. Dat wordt knalluh, 100%!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
En geen zin om boodschappen te gaan doen![]()
ja ..helemaal waar....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:43 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik nou weer 'lullig' , ik zeg net dat kleine borstjes ook heel mooi zijn.....
Het gaat erom : Liever een kleine die steigert dan een grote die weigert....
![]()
Ik ben niet zo'n brievenschrijver! Ik wil wel nadenken over een gedicht. Maar er liggen hier nog surprises van Sinterklaas 1998 en verder, die moeten eerst...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat is inderdaad teveel gevraagd, maar schrijf eens een leuke brief of een gedicht..![]()
Ik denk vijf dagen in de week, zaterdag en zondag vallen daar buiten.quote:
Amanda is ook verre van zo'n Playboymodel.....maar met de juiste make-up, houding en belichting weten die Playboy-fotografen zelfs daarwat van te maken......quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik. Maar ik heb daar nog geen bron van gezien. Mocht het wel zo zijn, dan lijkt het mij niet vanwege haar uiterlijk. Niet dat ik haar lelijk vind, maar ze is toch niet echt een playboy model zoals we die kennen.
Wil je er over praten?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Nadia trok net een string aan en de camera had haar volop in beeld. We kregen een blik midden in Villa Schoonzicht. ~O~
Iemand daar toevallig caps of filmpje daarvan gemaakt?
Ik denk dat een dag of drie al voldoende is, dus redactie .....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:45 schreef riri het volgende:
zet die 2 meiden eens een maand in de tuin in een tent zonder dat ze het huis in mogen,geen elektrisch apparatuur mogen gebruiken...niets van dat alles...dan eens kijken hoe het met ze is na een maand
Dat had Lieke gisteravond op de bank al gevraagd, Amanda vond het geen probleem.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk dat een dag of drie al voldoende is, dus redactie .....![]()
OT: Amanda biedt nu aan om Lieke haar nagels te gaan doen, hoezo charme offensief .....
morgenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk vijf dagen in de week, zaterdag en zondag vallen daar buiten.
Maar ehm, wanneer grijpt die Dennis nu Brian eens bij de kladden.
Het blijft leuk met die Dennis. Net als zijn fan die hier wel eens rondhangt. Die zegt ook iedere dag "vannacht gaat hij los" Het lijkt op mijn stamkroeg, daar hangt ook een bord met "Morgen gratis bier".quote:
Lieke speelt het spel heel cool en relaxed.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had Lieke gisteravond op de bank al gevraagd, Amanda vond het geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |